Warcraft DOTA çılgınlığı
Warcraft DOTA çılgınlığı
bu çılgınlık yakaladığını bırakmıyo siz ne diyosunuz?Ben hala noobluğu aşamamama rağmen oynamayı bırakamıyorum.
<div>I said no... Cause sometimes is good to be human</div><br>
Oyun yeteri kadar açık. Sadece birkaç oynayış sıkıcılığa yetiyor. Hep aynı bölüm, hep aynı kahramanlar.. Yakında DotA 100.89 çıkmazsa şaşmamalı.
-I grow tired of shouting battle cries when fighting this mage. Boo will finish his eyeballs once and for all, so he does not rise again! Evil, meet my sword! SWORD, MEET EVİL!!
Ben arkadaşlarımla hala oynuyorum.Ã?yle çok fazla bağımlısı değilim ama severim.Favorim sürümüm 5,84 tür.Gerisi çok noob işi.En çok sevdiğim 2 hero var;
1-Skeleton King
2-Chaos Knight 'dır
Bunlar denk geldiği zaman gerçekten iyi oynarım.Genelliklede "ar" oyunları severim,daha zevkli oluyor.
1-Skeleton King
2-Chaos Knight 'dır
Bunlar denk geldiği zaman gerçekten iyi oynarım.Genelliklede "ar" oyunları severim,daha zevkli oluyor.
Bu İsaret Kaos Tanrısının
Bu,Kılıcların Tanrısının
Bu,hayatın
Bu da olumun
..... Bilmen gereken bunlar.....
Geliyor zamanı Tanrıların;
Hayatın ve Olumun...
Bu,Kılıcların Tanrısının
Bu,hayatın
Bu da olumun
..... Bilmen gereken bunlar.....
Geliyor zamanı Tanrıların;
Hayatın ve Olumun...
Skeleton King iyidir. Fakat bence Razor en iyisidir. 2 mitral hammer ve gerekli scroll, bu karakterde birleştirilince çok dehşet oluyor.Beckett wrote:Ben arkadaşlarımla hala oynuyorum.Ã?yle çok fazla bağımlısı değilim ama severim.Favorim sürümüm 5,84 tür.Gerisi çok noob işi.En çok sevdiğim 2 hero var;
1-Skeleton King
2-Chaos Knight 'dır
Bunlar denk geldiği zaman gerçekten iyi oynarım.Genelliklede "ar" oyunları severim,daha zevkli oluyor.
-I grow tired of shouting battle cries when fighting this mage. Boo will finish his eyeballs once and for all, so he does not rise again! Evil, meet my sword! SWORD, MEET EVİL!!
Tabii, -ar en iyisidir. Kimin ne kısmeti varsa çıksınWilibald wrote:be daha çok bone fletcher,spirit breaker,troll warlord gibi hızlı ag heroları yada cyrstal maiden ve atrapos gibi kaçması kolay int herolarını seviyorum yinede -ar yapmak en iyisiumarım heroları doğru yazmışımdır
Ama int ağırlıklı hero' lar için item yapmak biraz kasar ve item sayısı bu sınıflar için bence yeterli sayıda değildir.
Spirit Breaker ilk başlarda kasması zordur, hele bir lv8 gibi bir seviyeye varın ve gücünün karşısında hayrete düşün
-I grow tired of shouting battle cries when fighting this mage. Boo will finish his eyeballs once and for all, so he does not rise again! Evil, meet my sword! SWORD, MEET EVİL!!
Phantom warrior (son oyunumun üstünden uzun üre gçti ama sanırım adı buydu) dota da oynamış olduğum oynaması en zevkli ve düzgün oynandığında oyunun en baba herolrının bile yatırabilecek bi hero ( agi hero olmasına ragmendoğru taktik ile 1v1 de skeleton kingi bile yer bence ) 4 özelliğinin hepsi süper! dopplewalk, phantom lance ve juxtapose oynamayanlar bi denesinler çok zevkli :

To Live is To Die!
Bu başlığı hortlatmak istemezdim ama hala dota oynayan var mı aktif olarak ? Waxxi'de ?
Bu kullanıcı siteden ayrılan fakat forum düzeni açısından mesajlarının durması gereken kullanıcılar için ayrılmıÅ?tır. Kullanıcı kesinlikle yoktur. Sorumluluk ve yükümlülü
