Warcraft DOTA çılgınlığı

Mucit Gnomların hayal makineleri, pc, konsol oyunları hakkında her sey..
Post Reply
Wilibald
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 68
Joined: Fri Aug 26, 2005 10:00 am
Location: Bursa

Warcraft DOTA çılgınlığı

Post by Wilibald »

bu çılgınlık yakaladığını bırakmıyo siz ne diyosunuz?Ben hala noobluğu aşamamama rağmen oynamayı bırakamıyorum.
<div>I said no... Cause sometimes is good to be human</div><br>
Sylvos
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 1073
Joined: Sun Nov 21, 2004 10:00 am
Location: Darkon

Post by Sylvos »

Oyun yeteri kadar açık. Sadece birkaç oynayış sıkıcılığa yetiyor. Hep aynı bölüm, hep aynı kahramanlar.. Yakında DotA 100.89 çıkmazsa şaşmamalı.
-I grow tired of shouting battle cries when fighting this mage. Boo will finish his eyeballs once and for all, so he does not rise again! Evil, meet my sword! SWORD, MEET EVİL!!
Türklider
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 1308
Joined: Sun Sep 14, 2003 10:00 am
Location: AFYON! Hehehehe...

Post by Türklider »

Taktik yapmayan, yenilip durana acayip sıkıcı gelse de yenmesi AşIRI zevkli... Bir ara battle.net'e giremedim o sıra 8 versiyon değişmiş (6.19 yüklemiştim 6.27'de geri geldim) ve bir haftadan az bişi fazla süre geçmişti hayret ettim...

Saygılarımla...
Türklider...
Beckett
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 523
Joined: Wed Oct 19, 2005 10:00 am
Location: underworld

Post by Beckett »

Ben arkadaşlarımla hala oynuyorum.Ã?yle çok fazla bağımlısı değilim ama severim.Favorim sürümüm 5,84 tür.Gerisi çok noob işi.En çok sevdiğim 2 hero var;

1-Skeleton King

2-Chaos Knight 'dır

Bunlar denk geldiği zaman gerçekten iyi oynarım.Genelliklede "ar" oyunları severim,daha zevkli oluyor.
Bu İsaret Kaos Tanrısının
Bu,Kılıcların Tanrısının
Bu,hayatın
Bu da olumun
..... Bilmen gereken bunlar.....
Geliyor zamanı Tanrıların;
Hayatın ve Olumun...
Sylvos
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 1073
Joined: Sun Nov 21, 2004 10:00 am
Location: Darkon

Post by Sylvos »

Beckett wrote:Ben arkadaşlarımla hala oynuyorum.Ã?yle çok fazla bağımlısı değilim ama severim.Favorim sürümüm 5,84 tür.Gerisi çok noob işi.En çok sevdiğim 2 hero var;

1-Skeleton King

2-Chaos Knight 'dır

Bunlar denk geldiği zaman gerçekten iyi oynarım.Genelliklede "ar" oyunları severim,daha zevkli oluyor.
Skeleton King iyidir. Fakat bence Razor en iyisidir. 2 mitral hammer ve gerekli scroll, bu karakterde birleştirilince çok dehşet oluyor.
-I grow tired of shouting battle cries when fighting this mage. Boo will finish his eyeballs once and for all, so he does not rise again! Evil, meet my sword! SWORD, MEET EVİL!!
Wilibald
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 68
Joined: Fri Aug 26, 2005 10:00 am
Location: Bursa

Post by Wilibald »

be daha çok bone fletcher,spirit breaker,troll warlord gibi hızlı ag heroları yada cyrstal maiden ve atrapos gibi kaçması kolay int herolarını seviyorum yinede -ar yapmak en iyisi :) umarım heroları doğru yazmışımdır
<div>I said no... Cause sometimes is good to be human</div><br>
Sylvos
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 1073
Joined: Sun Nov 21, 2004 10:00 am
Location: Darkon

Post by Sylvos »

Wilibald wrote:be daha çok bone fletcher,spirit breaker,troll warlord gibi hızlı ag heroları yada cyrstal maiden ve atrapos gibi kaçması kolay int herolarını seviyorum yinede -ar yapmak en iyisi :) umarım heroları doğru yazmışımdır
Tabii, -ar en iyisidir. Kimin ne kısmeti varsa çıksın :) .
Ama int ağırlıklı hero' lar için item yapmak biraz kasar ve item sayısı bu sınıflar için bence yeterli sayıda değildir.
Spirit Breaker ilk başlarda kasması zordur, hele bir lv8 gibi bir seviyeye varın ve gücünün karşısında hayrete düşün :)
-I grow tired of shouting battle cries when fighting this mage. Boo will finish his eyeballs once and for all, so he does not rise again! Evil, meet my sword! SWORD, MEET EVİL!!
FaRaSTu
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 231
Joined: Sat Dec 25, 2004 10:00 am
Location: Hithlum-İzmir

Post by FaRaSTu »

Phantom warrior (son oyunumun üstünden uzun üre gçti ama sanırım adı buydu) dota da oynamış olduğum oynaması en zevkli ve düzgün oynandığında oyunun en baba herolrının bile yatırabilecek bi hero ( agi hero olmasına ragmendoğru taktik ile 1v1 de skeleton kingi bile yer bence ) 4 özelliğinin hepsi süper! dopplewalk, phantom lance ve juxtapose oynamayanlar bi denesinler çok zevkli : :D :D :lol:
To Live is To Die!
Eldarin_
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2636
Joined: Wed Dec 20, 2006 10:00 am
Location: Yolcu

Post by Eldarin_ »

Bu başlığı hortlatmak istemezdim ama hala dota oynayan var mı aktif olarak ? Waxxi'de ?
Bu kullanıcı siteden ayrılan fakat forum düzeni açısından mesajlarının durması gereken kullanıcılar için ayrılmıÅ?tır. Kullanıcı kesinlikle yoktur. Sorumluluk ve yükümlül&uuml
Post Reply