Sanat felsefesinde amaç güzeldir, güzeli yakalamak güzeli anlayabilmek, güzeli yaratabilmek....Ama tabiki sanat ve güzel anlayışları özneldir ve kişiden kişiye değişir. Herhangi bir olayı yada olguyu beğeniyorsanız yani size göre güzelse o olgu bir sanat eseridir, eserin sahibi de sanatçıdır. Yalnız burda bir konu toplumumuz tarafından hatta bir çoğumuz için bile bir tartışma konusu olmuş. Felsefi anlamda sanat güzeli amaçlar doğruyu değil, yapılması gerekeni değil, olması gerekeni hiç değil...
Bu başlığın açılmasını ve moderatörlüğünü istedim çok da eğlenceli olacağını ve sitenin en çok takip edilen bölümü olacağını düşünüyorum.Yukarıda anlattığım ister müzik, ister frp, ister tiyatro, ister yaşam ne olursa olsun düşünceleriniz kendi düşünceleriniz ve burda tartışılan konular kendi öznel görüşlerinizin ağırlıklı olduğu karşıdakinin görüşüne saygılı mesajlar atacağınızdan zaten eminim, söylememe bile gerek olmasada hatırlatayım.
Çalgı, Parşömen, Sahnede de bütün forumlar için gerekli olan kurallar geçerlidir ....
İyi eğlenceler........
Öalgı, Parşömen, Sahne Forumu Üzerine
-
mefistofeles
- Kullanıcı

- Posts: 481
- Joined: Thu May 12, 2005 10:00 am