oynıyan yok yok ama oynamak isteyen bi grup var ben balıkesirde bu konuyla ilgilenen başka birileri olduğunuda sanmıyodum sen umutlarımı tazeledin bak beş kişi olduk böle giderse belki frp klübü bile kurarız sen bana mail at buluşalım
<div>I said no... Cause sometimes is good to be human</div><br>