Farklı sistemler ve dünyalar üzerine hazırlanan aktif oyunlarımızın bulunduğu bölümdür.
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Posts: 2614 Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:
Post
by Aegron Linwelin » Fri May 21, 2010 2:09 am
Hatırlatma: Varanas şehri Lepfter divan üyelerinin bulunduğu şehir arkadaşlar unutmuş olabilirsiniz
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
Lydronk
Kullanıcı
Posts: 882 Joined: Fri Feb 10, 2006 10:00 am
Location: Ankara
Post
by Lydronk » Fri May 21, 2010 2:50 am
Ben unutmuştum!
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Posts: 2614 Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:
Post
by Aegron Linwelin » Fri May 21, 2010 2:52 am
Lydronk wrote: Ben unutmuştum!
Hatırlamış oldun!
Bana da alperen unutmuş gibi geldi ondan koydum
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Posts: 2614 Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:
Post
by Aegron Linwelin » Mon May 24, 2010 12:38 am
Hangi hana gidiyorsunuz?
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Posts: 2614 Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:
Post
by Aegron Linwelin » Tue May 25, 2010 4:31 am
Androner ile Ilyra oyundan çıktılar bilginize
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
dwaxer
Kullanıcı
Posts: 6687 Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am
Post
by dwaxer » Tue May 25, 2010 5:16 am
Ben adım yazmayan spoilerleri açıp bakmıyorum. Herhalde doğrudur?
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Posts: 2614 Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:
Post
by Aegron Linwelin » Tue May 25, 2010 7:40 am
dwaxer wrote: Ben adım yazmayan spoilerleri açıp bakmıyorum. Herhalde doğrudur?
Doğrudur abi
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
dwaxer
Kullanıcı
Posts: 6687 Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am
Post
by dwaxer » Fri May 28, 2010 4:45 am
.
Allah şu hancıdan razı olsun, ne iyi bir adammış.
el-diyarda parasız kalmak ne zormuş, takip ettiğim grubun da umrunda değil, koskoca dev açmış, parası yokmuş vs
.
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Posts: 2614 Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:
Post
by Aegron Linwelin » Fri May 28, 2010 8:23 am
dwaxer wrote: .
Allah şu hancıdan razı olsun, ne iyi bir adammış.
el-diyarda parasız kalmak ne zormuş, takip ettiğim grubun da umrunda değil, koskoca dev açmış, parası yokmuş vs
.
Hiç ya.. Adam sizi yiyecek açlıktan haberiniz yok
Bu arada taşınmam nedeniyle oyuna kısa bir süreliğine ara verdim kusuruma bakmayın pazartesi ye kadar artık
Thanks Mario but The princess is in another castle!!