Lepfter Macerası (yorum,konuşma vs)

Farklı sistemler ve dünyalar üzerine hazırlanan aktif oyunlarımızın bulunduğu bölümdür.
Post Reply
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Lepfter Macerası (yorum,konuşma vs)

Post by Aegron Linwelin »

4th yeni açacagım oyunda katılımcıları bekliyorum.

Oyun hakkında kısa bi bilgi;

Reox savaştan etkilenmemiş tek kıta olması ile bilinirdi. Ta ki son 5 yıla kadar.. Lepfter ve diğer iki kıtada köle ticaretinni artması ve köleye olan ihtiyaç Reox'sa yapılan saldırılar dolaylı yolda Reox kıtasını da savaşa soktu. (özet geçiyorum o yüzden atlaya atlaya yazıyorum)
Lepfterde ki divan üyeleri Reox dan yardım istemiş bunu sonucunda oluşturulan grup ile Reox dan yola çıkan bir grup maceracı Lepfter divan üyelerini kurtarma görevine başlamışlardır. Lepfter divan üyelerinin hepsi ileri düzeyde büyücü ve bilgindiler. Bu yüzden savaşın bitmesi için onlara ihtityaç vardı.

Oyuncular için;

Oyuna 7 level başlıyoruz. Magic item, potion vs. almıyoruz onun dışında sadece kıyafet ve zırhımızı seçiyoruz.(oyun sırasında verilecek)

Katılmak isteyenler en kısa zamanda belirtirlerse sevinirim..
Last edited by Aegron Linwelin on Mon May 03, 2010 1:13 am, edited 1 time in total.
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
:mrgreen: :-P
Lydronk
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 882
Joined: Fri Feb 10, 2006 10:00 am
Location: Ankara

Post by Lydronk »

Tamam, ben katılıyorum... Du' bakalım ne oynasam... Düşüneyim biraz.
Image
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

Lydronk wrote:Tamam, ben katılıyorum... Du' bakalım ne oynasam... Düşüneyim biraz.
Düşünmek serbest acele zorunlu :-P
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
:mrgreen: :-P
Mark
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2004
Joined: Thu Aug 31, 2006 10:00 am
Location: Midkemia, portal/istanbul

Post by Mark »

Tamam, ben de katılıyorum. level 7 archer karakterimi ne zaman hazırlamam gerekiyor, en geç.
Kendi doğanı öğren, bütün yanlarını kabul et, egemenlik ancak o zaman başlayabilir. Kendini reddetmek herşeyi reddetmektir.
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

Mark wrote:Tamam, ben de katılıyorum. level 7 archer karakterimi ne zaman hazırlamam gerekiyor, en geç.
Ne kadar çabuk o kadar iyi diyelim zaten en az üç kişi ile başlayabilirim o yüzden bir kişinin daha gelmesini bekleyeceğiz..
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
:mrgreen: :-P
devrimk
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2082
Joined: Thu Feb 03, 2005 10:00 am

Post by devrimk »

Benim bir swordmage'im vardı, onu 7. seviyeye düşürüp katılayım bende.
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

devrimk wrote:Benim bir swordmage'im vardı, onu 7. seviyeye düşürüp katılayım bende.
Hay hay beklerim tabi ki de..!! Ilyra da geliyor ilerki zamanlar oyuna Lysana da katılacak..
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
:mrgreen: :-P
Edmond
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 5509
Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:

Post by Edmond »

Ben de katılmayı düşünüyorum, ama uzun zamandır hiç oynamadım, karakterleri tekrarlamama gerecek :) (Tabiî yer kaldıysa)
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.

The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.

I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.

-Freddie Mercury
devrimk
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2082
Joined: Thu Feb 03, 2005 10:00 am

Post by devrimk »

[quote="devrimk"]Karakter bilgileri:
İsim: Elemdil Silverleaf
Irk/Sınıf: Eladrin/ Swordmage Level-7
Alig/Deity: CG/Corellon
Görünüşü, hikâyesi: Gümüş saçlı, siyah deri zırhlı. Boy: 1.77, kilo: 65
Bildiği diller: Common, Elven
Background: Society Noble

Ability Scores
Str: 13 (+1)
Con: 14 (+2)
Dex: 13 (+1)
Int: 20 (+4)
Wis: 8 (-1)
Cha: 13 (+1)

İnitiative: +4
Hız: 30, vision: Low-light

Base Defense:
AC: 23 [10+3(Level)+4(Int)+2(Armor)+4(Aegis)]
Fort: 15 [10+3(Level)+2(Con)]
Ref: 17 [10+3(Level)+4(Int)]
Will: 17 [10+3(Level)+1(Cha)+2(Class)+1(Race)]

HP: 67
Surge Value: 16
Surge/day: 10

Attack bonusları:
Longsword
Attack:11 [+3(Level)+4(Int)+3(Prof)+0(Magic)+1(Feat)]
Damage: 6 [+4(Int)+0(Magic)+2(Feat)]

Powers:
Racial Traits:
Eladrin Education
Eladrin Weapon Porficiency
Eladrin Will
Fey Origin
Trance
Fey Step

Class feature:
Swordbond
Swordmage Warding
Aegis of Assault FRPG sf.26

At-Will:
Lightning Lure Att:8 vs Fort, Dmg 1d6+6 FRPG sf.27
Melee Basic Attack Att:11 vs AC, Dmg 1d8+6
Sword Burst Att:8 vs Ref, Dmg 1d6+6 FRPG sf.27

Encounter:
Fey Step PHB sf.38
Blazing Pursuit Att:11 vs AC, Dmg 1d8+6 AP sf.51
Dimensional Warp* FRPG sf.28
Dual Lightning Strike Att:11 vs AC, Dmg 1d8+6 AP sf.53
Armathor's Step* FRPG sf.29
Watchful Strike Att:11 vs AC, Dmg 1d8+6 AP sf.56


Daily:
Sweeping Frostblade Att:11 vs AC, Dmg 1d8+6 AP sf.52
Dimensional Bond Att:11 vs AC, Dmg 1d8+6 AP sf.54



Ritueller:

Skills:
Acrobatics (8): [+5(trained)+2(level)+1(dex)]
Arcana (14): [+5(trained)+3(level)+4(int)+2(racial)]
Athletics (9): [+5(trained)+3(level)+1(dex)]
Diplomacy (9): [+5(trained)+3(level)+1(cha)]
Insight (9): [+5(trained)+3(level)-1(wis)+2(background)]


Feats:
Intelligent Blademaster Use Intelligence instead of Strength on your basic attacks
Eladrin Soldier +2 damage and proficiency with longswords and spears
Weapon Expertise (H.Blades) +1 to attacks with weapon group
Imp. Swordmage Warding Increase AC bonus from Swordmage Warding


Eşyalar:
Long Sword
Leather Armor

*Utility
**Feat
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

Edmond wrote:Ben de katılmayı düşünüyorum, ama uzun zamandır hiç oynamadım, karakterleri tekrarlamama gerecek :) (Tabiî yer kaldıysa)
Gel gel sana yer olma mı? :D
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
:mrgreen: :-P
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

Devrimk çok hızlısın maşallah :D
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
:mrgreen: :-P
Androner
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 808
Joined: Wed Jan 07, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Post by Androner »

ben de katılmak istiyorum. Shaman olaraktan.
Image
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

Androner wrote:ben de katılmak istiyorum. Shaman olaraktan.
Bekleniyorsunuz
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
:mrgreen: :-P
devrimk
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2082
Joined: Thu Feb 03, 2005 10:00 am

Post by devrimk »

Aegron Linwelin wrote:Devrimk çok hızlısın maşallah :D
Ã?nceden yaptığım karakterin seviyesini düşürdüm ufak tefek gözden kaçmış hatalar olabilir.
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

devrimk wrote:
Aegron Linwelin wrote:Devrimk çok hızlısın maşallah :D
Ã?nceden yaptığım karakterin seviyesini düşürdüm ufak tefek gözden kaçmış hatalar olabilir.
Karakterler gelmeye başlamadan aslında geldikçe hemen kontrol etsem daha iyi olur diye düşünüyorum senin karakterine bu akşam bakarım bir problem çıkmazsa.. Ufak tefek hatalar olabilir haklısın..
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
:mrgreen: :-P
Post Reply