Arena Adası YORUMLAR
-
Aegron Linwelin
- Kullanıcı

- Posts: 2614
- Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
- Location: Bursa
- Contact:
-
Aegron Linwelin
- Kullanıcı

- Posts: 2614
- Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
- Location: Bursa
- Contact:
Fmc o gittiği kare (x11, y5)fmc wrote:9 tık koşarak (5,11) karesine gitmek için
3 tık fiziksel defansa (10+x3(-1)) 18
bir de koştuğunda bütün zar çarpanların -x1 ceza alıyor -1 değil (ama hiç çarpanın yoksa yani sıfır ise o zaman -1 veririz)
yani defansın 10+x3'ten 10+x2'ye düşecek; 10+3*2=15
.
tamam doğru. ben atmalışım onu unutmuşum. pardondwaxer wrote:Fmc o gittiği kare (x11, y5)fmc wrote:9 tık koşarak (5,11) karesine gitmek için
3 tık fiziksel defansa (10+x3(-1)) 18
bir de koştuğunda bütün zar çarpanların -x1 ceza alıyor -1 değil (ama hiç çarpanın yoksa yani sıfır ise o zaman -1 veririz)
yani defansın 10+x3'ten 10+x2'ye düşecek; 10+3*2=15Ama sonradan aklıma geldi, barikatın hemen arkasında duran kişinin defansı +8 diyorum çünkü çok iyi siper veriyor. Yani defansın 23 olacak toplamda.
.
Zaman, kayan bir yıldız. Atmosfer ise; ben..
Aegron büyünün tanımında: "Ruh bedenden çıkarak hayalet gibi dolaşır" diyor; sonra yanlışlık olmasın bak.Aegron Linwelin wrote:Ellerini iki yana açarak ruhunu iyice boşalttı ve enerjinin içinde dolaştığını hissetti. Artık bir ruhtu.
Stral-12 tık
(Bu turda yürüme hakkım kalmadıgı için bir dahaki tur koşarak içinden geçeceğim şu engelin)
.
-
Aegron Linwelin
- Kullanıcı

- Posts: 2614
- Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
- Location: Bursa
- Contact:
-
Aegron Linwelin
- Kullanıcı

- Posts: 2614
- Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
- Location: Bursa
- Contact:
Olabilir aslında ama karşıya geçip başka tür büyüler yapıp daha kısadan işi halletmek varkendwaxer wrote:Değiştirebilirsin.Aegron Linwelin wrote:"Abov ni ittim benYanlışlık yapmışım o zaman ya değiştirebiliyok mu?"
Yalnız sadece 1 cümleden oluşan büyü tanımlarını okuyalım
![]()
Gerçi astral da iyiydi be casusluk filan yapardın.
.
Thanks Mario but The princess is in another castle!!

Aegron şimdi sen STRAL'dan vaz mı geçtin; ruh olup mu uçuyon, yoksa fiziksel olarak mı koşuyorsun? Herhalde fiziksel olarak koşuyorsun.Aegron Linwelin wrote:Olabilir aslında ama karşıya geçip başka tür büyüler yapıp daha kısadan işi halletmek varken
Bu arada sonunda tuzak patladı.
Size bahis yatıranlar kristal küre başında saçlarını başlarını yoluyorlar.
.
.
Arkadaşlar bu arada Canları yükseltecektik, sizlerden fikir gelmedi. şimdili eski miktarınızın 3 katı olarak devam edelim.
Yani CANlarınız;
Etbern: 66
Thanmarn: 54
Dweta: 42
Edmond: 78
Aegron :42
......
Ethbern tuzak araştırması yapsaydın, barikattaki tuzağı bulabilirdin; zorluk:18'di, hatta koşarak değil de yürüyerek gelseydin bile farkedecektin 6x3=18 ama koşunca 6x2 oldu tabii.
.
Arkadaşlar bu arada Canları yükseltecektik, sizlerden fikir gelmedi. şimdili eski miktarınızın 3 katı olarak devam edelim.
Yani CANlarınız;
Etbern: 66
Thanmarn: 54
Dweta: 42
Edmond: 78
Aegron :42
......
Ethbern tuzak araştırması yapsaydın, barikattaki tuzağı bulabilirdin; zorluk:18'di, hatta koşarak değil de yürüyerek gelseydin bile farkedecektin 6x3=18 ama koşunca 6x2 oldu tabii.
.
-
Aegron Linwelin
- Kullanıcı

- Posts: 2614
- Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
- Location: Bursa
- Contact:
Evet öyle yapıyorum.dwaxer wrote:Aegron şimdi sen STRAL'dan vaz mı geçtin; ruh olup mu uçuyon, yoksa fiziksel olarak mı koşuyorsun? Herhalde fiziksel olarak koşuyorsun.![]()
Bu arada sonunda tuzak patladı.5.Tur ara seans hazırlamam lazım.
Size bahis yatıranlar kristal küre başında saçlarını başlarını yoluyorlar.
.
Bi an sen öyle deyince aklıma masabaşında paralarını savuran şişmam züppe takım elbiseli tipler geldi.
Hadi Aegron öldür onları
Thanks Mario but The princess is in another castle!!


