Arkadaşım Goblin

Ben her konuda geyik yaparım diyorsanız…
User avatar
siatias
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 117
Joined: Wed Dec 10, 2003 10:00 am
Location: bursa

Post by siatias »

elflerin dansına oynama sıkıdım, hobbitlere ciguli, tarsq.ya hayvan terli,
ejdehayala karsılasınca lan nooldu?, moonbow inanırlarına yalancı sahidimdir ay benim.. horn of blastinge yoksa ben zurnamıyım ha?( :D )

du bakalım bu muhabbetin sonu nereye varacak?!?!?!
feryat
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 366
Joined: Mon Jun 21, 2004 10:00 am
Location: Mordasket

Post by feryat »

Sia kendine gel abi ben hepsini dövecem kim bunu sana yapmışsa sakin ol. Ne saçmalion...
Ozan FEryat gelecek masalı dediği, elindeki sarımdan bir nefes daha aldı...
LordAriakas
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 193
Joined: Mon Jun 21, 2004 10:00 am
Location: Izmir

Post by LordAriakas »

Hakkat siatias kafani bir yere mi vurdun alkolü fazla mi kacirdin :? :? :?
LordAriakas
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 193
Joined: Mon Jun 21, 2004 10:00 am
Location: Izmir

Post by LordAriakas »

Hakkat siatias kafani bir yere mi vurdun alkolü fazla mi kacirdin :? :? :?
LordAriakas
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 193
Joined: Mon Jun 21, 2004 10:00 am
Location: Izmir

Post by LordAriakas »

özür dilerim bilgisayarda bir sorun var da mesaj iki kez yazilmis
User avatar
siatias
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 117
Joined: Wed Dec 10, 2003 10:00 am
Location: bursa

Post by siatias »

:lol: Yok yaw sadece bizim frp popçuların eline gecsede, sarkı sözlerini ordan konu etseler nasıl olurdu diye düşündümde..
:evil: 1 hafta kabus gördüm yaw..
Helm
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 91
Joined: Sat Jun 26, 2004 10:00 am
Location: İzmir/İstanbul

Post by Helm »

siatias wrote::lol: Yok yaw sadece bizim frp popçuların eline gecsede, sarkı sözlerini ordan konu etseler nasıl olurdu diye düşündümde..
:evil: 1 hafta kabus gördüm yaw..
Aman Ao korusun ağzını hayrı aç.Ama Barış Mançonun arkadaşım goblin diye şarkı söylediğini düşünmek te çok komik geliyor :) .
Caspenar the Imp ;

''Mm. Cool bastard sword, oh yes. Why bastard, you think? No parent?''


-Veldrin
User avatar
siatias
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 117
Joined: Wed Dec 10, 2003 10:00 am
Location: bursa

Post by siatias »

Helm wrote:
siatias wrote::lol: Yok yaw sadece bizim frp popçuların eline gecsede, sarkı sözlerini ordan konu etseler nasıl olurdu diye düşündümde..
:evil: 1 hafta kabus gördüm yaw..
Aman Ao korusun ağzını hayrı aç.Ama Barış Mançonun arkadaşım goblin diye şarkı söylediğini düşünmek te çok komik geliyor :) .
Harbiden :D

Helm watch over thee upon thy quest..
LordAriakas
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 193
Joined: Mon Jun 21, 2004 10:00 am
Location: Izmir

Post by LordAriakas »

siatias wrote:
Helm wrote:
siatias wrote::lol: Yok yaw sadece bizim frp popçuların eline gecsede, sarkı sözlerini ordan konu etseler nasıl olurdu diye düşündümde..
:evil: 1 hafta kabus gördüm yaw..
Aman Ao korusun ağzını hayrı aç.Ama Barış Mançonun arkadaşım goblin diye şarkı söylediğini düşünmek te çok komik geliyor :) .
Harbiden :D

Helm watch over thee upon thy quest..
+1
Post Reply