siatias wrote: Yok yaw sadece bizim frp popçuların eline gecsede, sarkı sözlerini ordan konu etseler nasıl olurdu diye düşündümde.. 1 hafta kabus gördüm yaw..
Aman Ao korusun ağzını hayrı aç.Ama Barış Mançonun arkadaşım goblin diye şarkı söylediğini düşünmek te çok komik geliyor .
Caspenar the Imp ;
''Mm. Cool bastard sword, oh yes. Why bastard, you think? No parent?''
siatias wrote: Yok yaw sadece bizim frp popçuların eline gecsede, sarkı sözlerini ordan konu etseler nasıl olurdu diye düşündümde.. 1 hafta kabus gördüm yaw..
Aman Ao korusun ağzını hayrı aç.Ama Barış Mançonun arkadaşım goblin diye şarkı söylediğini düşünmek te çok komik geliyor .
siatias wrote: Yok yaw sadece bizim frp popçuların eline gecsede, sarkı sözlerini ordan konu etseler nasıl olurdu diye düşündümde.. 1 hafta kabus gördüm yaw..
Aman Ao korusun ağzını hayrı aç.Ama Barış Mançonun arkadaşım goblin diye şarkı söylediğini düşünmek te çok komik geliyor .