Arkadaşım Goblin

Ben her konuda geyik yaparım diyorsanız…
Firble
Forum Yöneticisi
Posts: 6496
Joined: Fri Mar 12, 2004 10:00 am

Arkadaşım Goblin

Post by Firble »

Barış Mançonun Anısına

Arkadaşım Goblin

Yıllar oldu çıkalı o güzel şehirden
Yüzyıllar devirdim seni görmeden
Bir gün oldu çıkmadın o kara ülkeden
Hani ya gelecektin benim peşimden

Dün izledim bir daha gündoğumunu
Farkettim ta kalbimde senin yokluğunu
Keşke yüzeyde sen yaşayabilseydin
Sensiz ben yarım kaldım arkadaşım goblin

Arkadaşım Gob
Arkadaşım lin
Arkadaşım goblin

Madenciler o taşları kırabildi mi?
Drowlarla gnomlar anlaşabildi mi?
O sonsuz tünellerde zaman yine yavaş mı?
Taşlar eskisi gibi parıltılı mı?

Kulağıyla drowun benim için de oyna
O şirin uzunlara sevgimi yolla
Gnomları özledim ama dönemem artık
Ama en çok sensizlik beni eksik bıraktı

Arkadaşım Gob
Arkadaşım lin
Arkadaşım goblin


Çok fazla değiştiremedim ama fena olmamış gibi göründü ilk etapta...
HARBE GİDEN
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
Palisdan
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 654
Joined: Thu Mar 25, 2004 10:00 am
Location: Ankara

Post by Palisdan »

Kulağıyla drowun benim için de oyna kısmında koptum walla.
Karanlıkaltını hedef seçmeyi epey iyi düşünmüşsün bence. :D
Sen şarkıyı söyleyen kişi olarak gnom oluyorsun değil mi ben yanlış anlamıyorum yani?
Taşlar unutana dek...
Gorath
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2057
Joined: Mon Mar 22, 2004 10:00 am
Location: Meleran

Post by Gorath »

Harika süper güzel olmuş Firble yav.Ya herkez bir dinlesin şunu.Ben çok beyendim doğrusu.
Hayatın anlamsız oyunlarında anlamlı bir kapı açmak için sadece gözlerini kapat ve... hisset...

Hisset yaşamak için olan savaşını, böylece elde edersin o sonsuz anlamı...
Palisdan
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 654
Joined: Thu Mar 25, 2004 10:00 am
Location: Ankara

Post by Palisdan »

Bence karanlıkaltı ile bağdaştırması çok daha hoş olmuş, değişik bir hava katmış şarkıya.
Taşlar unutana dek...
Justarius
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 346
Joined: Fri Apr 02, 2004 10:00 am

Post by Justarius »

zuzuz gnom yine coştu :D
paldyneey
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 240
Joined: Mon Mar 08, 2004 10:00 am
Location: İstanbul

Post by paldyneey »

güzel ama firble şu atışmayada bi bak istersen
Ã?LÃ?M HEPİMİZİN YOLUNUN SONUDUR,EN IYISI ONDAN YANA OLMAK
*MAEGLİN QUEDRETH
Palisdan
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 654
Joined: Thu Mar 25, 2004 10:00 am
Location: Ankara

Post by Palisdan »

Ben zaten üstat bir süredir ortalıkta olmadığı için atışmadan biraz çekildim, o gelince girebilirim yeniden. Bire karşı iki biraz caniceydi. :twisted: Neyse majenta ile kapışın şimdilik bir süre sonra arkayı dörtleriz evelallah. :D
Taşlar unutana dek...
NOOB
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 225
Joined: Sat May 08, 2004 10:00 am
Location: SAKARYA

Post by NOOB »

güzel olmuş tebrikler bir hatrım için arkadaşım orc u yaparsan sevinirim!!
Korku olgunlaştırır,
Korku yüceltir,
Korku anahtardır,
Bu yüzden,KORKUN BENDEN!!
Palisdan
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 654
Joined: Thu Mar 25, 2004 10:00 am
Location: Ankara

Post by Palisdan »

Ama ork tek hece onu yapmak biraz zor olur bence. Arkadaşım gob arkadaşım lin arkadaşım goblin kısmında zorlanabilir.
Gene de bir beyin jimnastiği yapmaya değebilir, belki bir çözüm yolu vardır ama aklıma gelmiyor daha.
Taşlar unutana dek...
yeminer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 4316
Joined: Wed Oct 01, 2003 10:00 am
Location: istanbul
Contact:

Post by yeminer »

abi bence bir konuda bir yeter sen yeni bikaç uyarlama için uraşsan daha iyi olur gibi...........: anaa ben naaptım? pardon abi ya arkadaşım orctur belki işinizi görebilir
arkadaşım orc arkadaşımorc arkadaşım orctur gibisindenn. ama neyse ben ozanlara karışmiim :D
her zaman yalan söyle ki, kimse yalan söylediğini anlayamasın
güç amacın, k
Palisdan
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 654
Joined: Thu Mar 25, 2004 10:00 am
Location: Ankara

Post by Palisdan »

Abi bence güzel bir fikir, o fikri bulduktan sonra zaten kalanı yapmak iki dakika. Hatta yaptım. :D İkinci heceyi bence iyi düşünmüşsün. Yalnız uyarlamalara pek talep olmuyor gibi, yapıyorsun ortada kalıyor daha ziyade.

Arkadaşım orktur, yeni şarkımız söz yazarı yeminer (sayılır). :D


Arkadaşım Orktur

Yıllar oldu çıkalı o güzel şehirden
Yüzyıllar devirdim seni görmeden
Bir gün oldu çıkmadın o kara ülkeden
Hani ya gelecektin benim peşimden

Dün izledim bir daha gündoğumunu
Farkettim ta kalbimde senin yokluğunu
Keşke yüzeyde sen yaşayabilseydin
Sensiz ben yarım kaldım arkadaşım goblin

Arkadaşım ork
Arkadaşım ork
Arkadaşım orktur

Madenciler o taşları kırabildi mi?
Drowlarla gnomlar anlaşabildi mi?
O sonsuz tünellerde zaman yine yavaş mı?
Taşlar eskisi gibi parıltılı mı?

Kulağıyla drowun benim için de oyna
O şirin uzunlara sevgimi yolla
Gnomları özledim ama dönemem artık
Ama en çok sensizlik beni eksik bıraktı

Arkadaşım ork
Arkadaşım ork
Arkadaşım orktur
Taşlar unutana dek...
Firble
Forum Yöneticisi
Posts: 6496
Joined: Fri Mar 12, 2004 10:00 am

Post by Firble »

Farklı olmuş beee Aslında drow da olabilirmiş ama ben en çok goblinleri seviyom işte naapayım???
HARBE GİDEN
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
Palisdan
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 654
Joined: Thu Mar 25, 2004 10:00 am
Location: Ankara

Post by Palisdan »

Drow... En zor olanı söyledin be abi. İki hece ve bir hecesi yok gibi Dı-row. şöyle olmaz sanıyorum
Arkadaşım dı
Arkadaşım row
Arkadaşım drow

Fakat şu da olmuyor

Arkadaşım d
Arkadaşım row
Arkadaşım drow

Ã?ünkü ilk hece yok. Kaybolmayan hece istiyoruz o derece. :D
Taşlar unutana dek...
User avatar
siatias
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 117
Joined: Wed Dec 10, 2003 10:00 am
Location: bursa

Post by siatias »

valla bizde bi sarkı yapmıştık ama geyikti be adam harbi harbi cover yapmış :D .. ilginç yani..
bizimkisi su sekildeydi:
benim gönlüm sarhoştur
faerunun limanlarında
dragon öldürmek ah ne hoştur
hazinesi büyük ve coksa

atma fireballı fire elementala
immundur zarar görmez sonra
birde figther yoksa yanında
yanarsın varya faerunun limanlarında

falan diye devam ediyodu, da hatırlamıyorum gerisini.. salak bişiymiş zaten yeni fark ettim étoné .. neyse..
LordAriakas
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 193
Joined: Mon Jun 21, 2004 10:00 am
Location: Izmir

Post by LordAriakas »

Bence o da çok fena degilmis ama arkadasim goblinde koptum :P
Post Reply