Arkadaşım Goblin
Arkadaşım Goblin
Barış Mançonun Anısına
Arkadaşım Goblin
Yıllar oldu çıkalı o güzel şehirden
Yüzyıllar devirdim seni görmeden
Bir gün oldu çıkmadın o kara ülkeden
Hani ya gelecektin benim peşimden
Dün izledim bir daha gündoğumunu
Farkettim ta kalbimde senin yokluğunu
Keşke yüzeyde sen yaşayabilseydin
Sensiz ben yarım kaldım arkadaşım goblin
Arkadaşım Gob
Arkadaşım lin
Arkadaşım goblin
Madenciler o taşları kırabildi mi?
Drowlarla gnomlar anlaşabildi mi?
O sonsuz tünellerde zaman yine yavaş mı?
Taşlar eskisi gibi parıltılı mı?
Kulağıyla drowun benim için de oyna
O şirin uzunlara sevgimi yolla
Gnomları özledim ama dönemem artık
Ama en çok sensizlik beni eksik bıraktı
Arkadaşım Gob
Arkadaşım lin
Arkadaşım goblin
Çok fazla değiştiremedim ama fena olmamış gibi göründü ilk etapta...
Arkadaşım Goblin
Yıllar oldu çıkalı o güzel şehirden
Yüzyıllar devirdim seni görmeden
Bir gün oldu çıkmadın o kara ülkeden
Hani ya gelecektin benim peşimden
Dün izledim bir daha gündoğumunu
Farkettim ta kalbimde senin yokluğunu
Keşke yüzeyde sen yaşayabilseydin
Sensiz ben yarım kaldım arkadaşım goblin
Arkadaşım Gob
Arkadaşım lin
Arkadaşım goblin
Madenciler o taşları kırabildi mi?
Drowlarla gnomlar anlaşabildi mi?
O sonsuz tünellerde zaman yine yavaş mı?
Taşlar eskisi gibi parıltılı mı?
Kulağıyla drowun benim için de oyna
O şirin uzunlara sevgimi yolla
Gnomları özledim ama dönemem artık
Ama en çok sensizlik beni eksik bıraktı
Arkadaşım Gob
Arkadaşım lin
Arkadaşım goblin
Çok fazla değiştiremedim ama fena olmamış gibi göründü ilk etapta...
HARBE GİDEN
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
abi bence bir konuda bir yeter sen yeni bikaç uyarlama için uraşsan daha iyi olur gibi...........: anaa ben naaptım? pardon abi ya arkadaşım orctur belki işinizi görebilir
arkadaşım orc arkadaşımorc arkadaşım orctur gibisindenn. ama neyse ben ozanlara karışmiim
arkadaşım orc arkadaşımorc arkadaşım orctur gibisindenn. ama neyse ben ozanlara karışmiim
her zaman yalan söyle ki, kimse yalan söylediğini anlayamasın
güç amacın, k
güç amacın, k
Abi bence güzel bir fikir, o fikri bulduktan sonra zaten kalanı yapmak iki dakika. Hatta yaptım.
İkinci heceyi bence iyi düşünmüşsün. Yalnız uyarlamalara pek talep olmuyor gibi, yapıyorsun ortada kalıyor daha ziyade.
Arkadaşım orktur, yeni şarkımız söz yazarı yeminer (sayılır).
Arkadaşım Orktur
Yıllar oldu çıkalı o güzel şehirden
Yüzyıllar devirdim seni görmeden
Bir gün oldu çıkmadın o kara ülkeden
Hani ya gelecektin benim peşimden
Dün izledim bir daha gündoğumunu
Farkettim ta kalbimde senin yokluğunu
Keşke yüzeyde sen yaşayabilseydin
Sensiz ben yarım kaldım arkadaşım goblin
Arkadaşım ork
Arkadaşım ork
Arkadaşım orktur
Madenciler o taşları kırabildi mi?
Drowlarla gnomlar anlaşabildi mi?
O sonsuz tünellerde zaman yine yavaş mı?
Taşlar eskisi gibi parıltılı mı?
Kulağıyla drowun benim için de oyna
O şirin uzunlara sevgimi yolla
Gnomları özledim ama dönemem artık
Ama en çok sensizlik beni eksik bıraktı
Arkadaşım ork
Arkadaşım ork
Arkadaşım orktur
Arkadaşım orktur, yeni şarkımız söz yazarı yeminer (sayılır).
Arkadaşım Orktur
Yıllar oldu çıkalı o güzel şehirden
Yüzyıllar devirdim seni görmeden
Bir gün oldu çıkmadın o kara ülkeden
Hani ya gelecektin benim peşimden
Dün izledim bir daha gündoğumunu
Farkettim ta kalbimde senin yokluğunu
Keşke yüzeyde sen yaşayabilseydin
Sensiz ben yarım kaldım arkadaşım goblin
Arkadaşım ork
Arkadaşım ork
Arkadaşım orktur
Madenciler o taşları kırabildi mi?
Drowlarla gnomlar anlaşabildi mi?
O sonsuz tünellerde zaman yine yavaş mı?
Taşlar eskisi gibi parıltılı mı?
Kulağıyla drowun benim için de oyna
O şirin uzunlara sevgimi yolla
Gnomları özledim ama dönemem artık
Ama en çok sensizlik beni eksik bıraktı
Arkadaşım ork
Arkadaşım ork
Arkadaşım orktur
Taşlar unutana dek...
valla bizde bi sarkı yapmıştık ama geyikti be adam harbi harbi cover yapmış
.. ilginç yani..
bizimkisi su sekildeydi:
benim gönlüm sarhoştur
faerunun limanlarında
dragon öldürmek ah ne hoştur
hazinesi büyük ve coksa
atma fireballı fire elementala
immundur zarar görmez sonra
birde figther yoksa yanında
yanarsın varya faerunun limanlarında
falan diye devam ediyodu, da hatırlamıyorum gerisini.. salak bişiymiş zaten yeni fark ettim étoné .. neyse..
bizimkisi su sekildeydi:
benim gönlüm sarhoştur
faerunun limanlarında
dragon öldürmek ah ne hoştur
hazinesi büyük ve coksa
atma fireballı fire elementala
immundur zarar görmez sonra
birde figther yoksa yanında
yanarsın varya faerunun limanlarında
falan diye devam ediyodu, da hatırlamıyorum gerisini.. salak bişiymiş zaten yeni fark ettim étoné .. neyse..
-
LordAriakas
- Kullanıcı

- Posts: 193
- Joined: Mon Jun 21, 2004 10:00 am
- Location: Izmir