bütün frpworld sakinlerinden özür dilerim

Başka hiçbir yere uymadı dediğiniz mesajlar için.
wicked_one
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 595
Joined: Sat Jun 19, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Post by wicked_one »

yaw... böle bir olayın sonunda azalın ın özür dilemesi,büyüklüğünün göstergesidir...zaten okuduklarımdan azalının haklı olduğu anlaşılıyo...ama gerçekten firble in orda olup o herife ağzının payını vermesini izlemek isterdim.-en doğrusunu yapmışsın azalın tebrik ederim-
wicked_one
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 595
Joined: Sat Jun 19, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Post by wicked_one »

bu arada öle birisi için kafanı bozmaya hiç değmez :-))
User avatar
siatias
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 117
Joined: Wed Dec 10, 2003 10:00 am
Location: bursa

Post by siatias »

azalin yapmıssa ii yapmıstır.. arkandayız..
galadlirim
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 975
Joined: Tue Mar 23, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Post by galadlirim »

azalin sen çok yaşa!
gerçekten böyleleri çok var sadece küfür etmek değil sinsice diyarı kirletenler..
Gözlerimi kapadım ve geçmişi hatırladım
Bizi biz yapan yıldızların ve denizlerin parıltısını içimde buldum
Söylediğimde şarkımı unutulmadı sözlerim
şarkılara konu olmuş zaferlerim,hatÄ
Efla
Site Admin
Site Admin
Posts: 3913
Joined: Sat Apr 10, 2004 10:00 am
Location: Ankara
Contact:

Post by Efla »

Ben de destekliyorum seni Azalin. Yaptığında herhangi bir hata yok bence abicim.
Re re re ra ra ra Azalin Azalin çok yaşa :D
O kişi bu diyarı haketmiyordu zaten.
Asasin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 68
Joined: Fri Oct 14, 2005 10:00 am

Post by Asasin »

vay be ben olacaktım ne küfür yazardım be. helal sana be. pişman etseydin onu :evil:
<div>hay aksi şeytan...</div><br />
Asasin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 68
Joined: Fri Oct 14, 2005 10:00 am

Post by Asasin »

demiyorum tabii ki ( ya ilk mesajın biraz kin dolu olduğunu gösderdikten sonra farkettim pardon) ama arkandayız dostum
<div>hay aksi şeytan...</div><br />
Sturm_Ardeth
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 562
Joined: Wed May 04, 2005 10:00 am
Location: Yanlızlıktan..
Contact:

Post by Sturm_Ardeth »

Tabii ki insanların sabırları bi yere kadar yani.. ve Azalin sen gene iyi dayanmışın gerçekten. bana olsa bende cevabını verirdim heralde bide o adamın büyük ihtimalle Kafası Güseldir.. :)
" Let My Heart Go "
FalcoN
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1027
Joined: Wed Jul 28, 2004 10:00 am
Location: İstanbul

Post by FalcoN »

konu ötesi - serbest kürsü'ye taşınmıştır..
Only God can Judge me!
Logan
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1963
Joined: Thu Apr 29, 2004 10:00 am
Location: Gölgelerin İçinden,Kan Kusturmaya Geldim

Post by Logan »

Bence kendine yakışanı yapmışın azalin...
Tebrikler..
Arkandayız..
Ã?LÃ?M NEREDEN VE NASİL GELİRSE GELSİN!!! Savas Nağralarmız kulakdan kulaga yayilacaksa ve silahlarimiz elden ele gececekse ve baskalari silah sesleriyle,savas ve zafer narâlariyla cenazelerimize agit yakacaksa Ã?LÃ?M HOS GELDİ SEF
Beckett
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 523
Joined: Wed Oct 19, 2005 10:00 am
Location: underworld

Post by Beckett »

Eski bir konuyu tekrardan gündeme getirmenin gereği yok.Uzun zaman önce olmuş bir olaydır.Kilitlemiş bulunmaktayım.
Bu İsaret Kaos Tanrısının
Bu,Kılıcların Tanrısının
Bu,hayatın
Bu da olumun
..... Bilmen gereken bunlar.....
Geliyor zamanı Tanrıların;
Hayatın ve Olumun...
Locked