yaw... böle bir olayın sonunda azalın ın özür dilemesi,büyüklüğünün göstergesidir...zaten okuduklarımdan azalının haklı olduğu anlaşılıyo...ama gerçekten firble in orda olup o herife ağzının payını vermesini izlemek isterdim.-en doğrusunu yapmışsın azalın tebrik ederim-
azalin sen çok yaşa!
gerçekten böyleleri çok var sadece küfür etmek değil sinsice diyarı kirletenler..
Gözlerimi kapadım ve geçmişi hatırladım
Bizi biz yapan yıldızların ve denizlerin parıltısını içimde buldum
Söylediğimde şarkımı unutulmadı sözlerim
şarkılara konu olmuş zaferlerim,hatÄ
Ben de destekliyorum seni Azalin. Yaptığında herhangi bir hata yok bence abicim.
Re re re ra ra ra Azalin Azalin çok yaşa
O kişi bu diyarı haketmiyordu zaten.
Tabii ki insanların sabırları bi yere kadar yani.. ve Azalin sen gene iyi dayanmışın gerçekten. bana olsa bende cevabını verirdim heralde bide o adamın büyük ihtimalle Kafası Güseldir..
Bence kendine yakışanı yapmışın azalin...
Tebrikler..
Arkandayız..
Ã?LÃ?M NEREDEN VE NASİL GELİRSE GELSİN!!! Savas Nağralarmız kulakdan kulaga yayilacaksa ve silahlarimiz elden ele gececekse ve baskalari silah sesleriyle,savas ve zafer narâlariyla cenazelerimize agit yakacaksa Ã?LÃ?M HOS GELDİ SEF
Eski bir konuyu tekrardan gündeme getirmenin gereği yok.Uzun zaman önce olmuş bir olaydır.Kilitlemiş bulunmaktayım.
Bu İsaret Kaos Tanrısının
Bu,Kılıcların Tanrısının
Bu,hayatın
Bu da olumun
..... Bilmen gereken bunlar.....
Geliyor zamanı Tanrıların;
Hayatın ve Olumun...