drizzt buraya gelse ne olur?
Bir kender günümüze gelseydi muhtemelen gasp suçundan 10 sene yerdi.Ve Bayrampaşa cezaevinde daha 2.günden şiş yiyip can verirdi ve kimsesizler mezarlığına gömülürdü.
Drizzt ise renkli kişiliği ve lavanta gözleri sayesinde eğlence sektörüne girer ve alemin şebeği olurdu.Türk medyasına ve "ayyy meraaabaa"diyen gerzek mankenlere dayanamayan Drizzt kafayı yiyip doğrardı milleti.
Artemis Entreri ise Kürt mafyasına katılır ama gerek yöntemlerinin eskiliği gerekte kafa yapısı yüzünden cesedi şile sahiline vururdu.
Drizzt ise renkli kişiliği ve lavanta gözleri sayesinde eğlence sektörüne girer ve alemin şebeği olurdu.Türk medyasına ve "ayyy meraaabaa"diyen gerzek mankenlere dayanamayan Drizzt kafayı yiyip doğrardı milleti.
Artemis Entreri ise Kürt mafyasına katılır ama gerek yöntemlerinin eskiliği gerekte kafa yapısı yüzünden cesedi şile sahiline vururdu.
puhahahaha.süperrrr yaaa.kırıldım burada okurken valla.cidden dediklerin doğru olabilirThe_Exile wrote:Bir kender günümüze gelseydi muhtemelen gasp suçundan 10 sene yerdi.Ve Bayrampaşa cezaevinde daha 2.günden şiş yiyip can verirdi ve kimsesizler mezarlığına gömülürdü.
Drizzt ise renkli kişiliği ve lavanta gözleri sayesinde eğlence sektörüne girer ve alemin şebeği olurdu.Türk medyasına ve "ayyy meraaabaa"diyen gerzek mankenlere dayanamayan Drizzt kafayı yiyip doğrardı milleti.
Artemis Entreri ise Kürt mafyasına katılır ama gerek yöntemlerinin eskiliği gerekte kafa yapısı yüzünden cesedi şile sahiline vururdu.
Bu kullanıcı siteden ayrılan fakat forum düzeni açısından mesajlarının durması gereken kullanıcılar için ayrılmıÅ?tır. Kullanıcı kesinlikle yoktur. Sorumluluk ve yükümlülü
bence zamanımıza gelirlerse ilk yapacakları, senin bu yakıştırmaların üzerine size bi uğrayıp seni silahları ile tanıştırmaları olur benceThe_Exile wrote:Bir kender günümüze gelseydi muhtemelen gasp suçundan 10 sene yerdi.Ve Bayrampaşa cezaevinde daha 2.günden şiş yiyip can verirdi ve kimsesizler mezarlığına gömülürdü.
Drizzt ise renkli kişiliği ve lavanta gözleri sayesinde eğlence sektörüne girer ve alemin şebeği olurdu.Türk medyasına ve "ayyy meraaabaa"diyen gerzek mankenlere dayanamayan Drizzt kafayı yiyip doğrardı milleti.
Artemis Entreri ise Kürt mafyasına katılır ama gerek yöntemlerinin eskiliği gerekte kafa yapısı yüzünden cesedi şile sahiline vururdu.
gülümseme ve saygılarımla...
Ozan gülüyordu olanlara. Kahkahası karanlığı deliyordu. Durdu bir an sonra yine kahkahası duyuldu. Bu seferki olacak olanlara atıftı...
Tabii bana gelene kadar yolda birsürü "ahu zenciye bak" "ne lan o saçlar karı gibi" "aaa kulaklarıda eşşek kulağı denyonun" gibi yakıştırmalara maruz kalır yurdum insanı tarafından.
Hatta ülkücü gençlik Drizzt'i "çingene" sanıp yolunu kesebilir.Drizzti bir güzel (kendi deyimleriyle) "paketleyebilir".
The Hunter's Kelebek serisi.
Thousand Orcs yerine "Thousand ülkücü genç"
Dual kelebeks.
Sea of Swords yerine Sea of Marmara.
Drizzt ve arkadaşlarının "Kayıp Akbil" 'i bulmak için Heybeliada'ya zor ve tehlikeli yolculuklarını konu alıyor.
Spine of The Gültepe
Drizzt ve arkadaşlarının kristal gecekonduyu arayışları sürüyor.Bu yolculuk sırasında en büyük düşmanları kristal gecekonduyu tapusuz olduğu gerekçesiyle yıkmak isteyen belediye görevlileri ile çevik kuvvet memurları.
Hatta ülkücü gençlik Drizzt'i "çingene" sanıp yolunu kesebilir.Drizzti bir güzel (kendi deyimleriyle) "paketleyebilir".
The Hunter's Kelebek serisi.
Thousand Orcs yerine "Thousand ülkücü genç"
Dual kelebeks.
Sea of Swords yerine Sea of Marmara.
Drizzt ve arkadaşlarının "Kayıp Akbil" 'i bulmak için Heybeliada'ya zor ve tehlikeli yolculuklarını konu alıyor.
Spine of The Gültepe
Drizzt ve arkadaşlarının kristal gecekonduyu arayışları sürüyor.Bu yolculuk sırasında en büyük düşmanları kristal gecekonduyu tapusuz olduğu gerekçesiyle yıkmak isteyen belediye görevlileri ile çevik kuvvet memurları.
-
necroyunus
- Kullanıcı

- Posts: 246
- Joined: Thu Nov 11, 2004 10:00 am
-
_Nightfall_
- Kullanıcı

- Posts: 297
- Joined: Sun Jul 04, 2004 10:00 am
- Location: İzmir
walla drizzt abimiz ilk geldiğinde ne lan bu insanlar bu şeyler ne (arabalar fln) adam metroya inio goruntuyu gormeden sesini duyuyo guenhwyvar ı çagırıo ve ikisi birden saatte 100 km hızla giden metronun onune fırlıo
Sonuç:MEFTA.........
Sonuç:MEFTA.........
Artık insafsız olun... Gazap için... Yıkım için... Kızıl bir şafaga...<br><br>Değişik bişey isteyen <a href="http://s2.gladiatus.com/game/c.php?uid= ... IKLASIN</a>...