Yahu aslında zevkli böyle rütbe atlamak ama yani ne biliyim rütbe atlamayı bir amaç olarak görmemek lazım. Vah benim neden rütben bilmem ne falan diye kıvarnamk yanlış bir davranış olur bence. Peki hakikaten bu neden var? Bu rütbeler ne işe yarar?
--------------------------------------------------
Mutluluğun ve üzüntünün ötesinde...
Bilmemm ben bu olaya rank için girmedim görüş alaış verişinde bulunmak daha çekici geliyo.. Ama bunu yaparken bazen küçük sürprisler adamı sevindirmiyo değil hoş bir olay.. tabiki boş konuşmamak gerekir.
acemiye yardım edin ki tanrılar sizi ödüllendirsin
son derece haklısın,ama bazen öyle durumlarla karşılaşıyorsun ki bir kelime bile senin anlatmak istediklerini anlatıyor,bu nedenle bazen bir kelime veya bir cümlede kurabiliyorsun,bu boş konuşmaktan ziyade,kurduğun cümlenin kısa olması olarak tanımlanabilir.bu arada rank olması aslında hoş bir olay,çünkü insanların yazdıkları mesajların sayısını bilmeleri güzel,işin en güzel yanı ise üyelerin bunu bir övünç kaynağı olarak algılamamaları ve halen daha ilk andaki heyecanlarını devam ettirmeleri!!! mesela raistlin,diğer tüm üyelerin attığı mesaj sayısı kadar mesajı var ama halen daha aynı hızla ve arzuyla mesajlarına devam ediyor,(bu nedenle kendisini tebrik etmek isterim ayrıca) yani burdaki üyeler bu rank olayını yanlış şekile büründürmeden,ve gayet olgun bir şekilde,belli seviyede devam ettiriyorlar,ve bunu izlemek bile ayrı bir keyif benim için!!!!
evet bencede sitede bu rank olayını böbürlenmek açısından kullanan insanların olaması yada böyle kötü bir emele alet etmemeleri çok güzel ben durumumdan memnunum şahsen..
acemiye yardım edin ki tanrılar sizi ödüllendirsin
sonuçta güzel bir amaca hizmet eden bu rank olayı,burda sadece güzellik olarak algılanıyor ve insanlar için itici bir güç oluyor,ama insanlar bu aracıd güzel olan yolda kullanıp ona gereken özeni gösteriyor.
Aynı zamanda insanları birbirinden ayırıyor. Nasıl isimlerimiz farklı, avatarlarımız farklı, imzalarımız farklıysa rankler de bizi aynı şekilde ayırıyor...
That which doesn't kill you, makes you stronger
Only God should have this power