[b]Herkesin bir Ranki war!!!....[/b]

Başka hiçbir yere uymadı dediğiniz mesajlar için.
Hükümlü
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1548
Joined: Mon Jun 09, 2003 5:31 am
Location: Ankara

Post by Hükümlü »

Yahu aslında zevkli böyle rütbe atlamak ama yani ne biliyim rütbe atlamayı bir amaç olarak görmemek lazım. Vah benim neden rütben bilmem ne falan diye kıvarnamk yanlış bir davranış olur bence. Peki hakikaten bu neden var? Bu rütbeler ne işe yarar? :)
--------------------------------------------------
Mutluluğun ve üzüntünün ötesinde...
User avatar
ketchup
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 718
Joined: Sun Oct 05, 2003 10:00 am

Post by ketchup »

aslında bende anlamadım ve bilmiyorumda,ama sanırım insanları biraz daha teşvik edici bir özelliği var sanırım,ama bu sadcec bir tahmin...
Beklenen son gerçekleşti,ve ketchup bitti...
WarlorD
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 242
Joined: Thu May 29, 2003 10:00 am
Location: SomeWHeRE BeYoNd AnKaRa
Contact:

Post by WarlorD »

bence forumdaki tecrübeyi gösteriyo olabilir.. ama asıl amacı php forumlarının tamamında kullanılan bi özellik ki insanları msj atmaya teşvik etmek...
In darkness, I shall rule forever, Beyond mortality and beyond this realm... -Xarodus the Dark-
pyros
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2069
Joined: Sat Nov 29, 2003 10:00 am

Post by pyros »

arkadaşlar dünyda hemen hemen bütün forumlarda bu ranking olayı vardır

mesela smiley de her forumda vardır

bunlar alışılagelmiş şeyler

kimse kimseye benim rankim daha yüksek muhabbeti çekmediğine göre sorun yok bence :)
Raistlin
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 5819
Joined: Mon May 26, 2003 10:00 am
Location: Cehennem

Post by Raistlin »

Bence bir motivasyonun yanında işe biraz renk de katıyor (adının rank olması sebebiyle :P)
That which doesn't kill you, makes you stronger
Only God should have this power
pyros
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2069
Joined: Sat Nov 29, 2003 10:00 am

Post by pyros »

zuhahahaha :-P
Hükümlü
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1548
Joined: Mon Jun 09, 2003 5:31 am
Location: Ankara

Post by Hükümlü »

Raistlin wrote:Bence bir motivasyonun yanında işe biraz renk de katıyor (adının rank olması sebebiyle :P)
Allahım ya! Okudum geçtim...sonra durdum geri döndüm ve koptum :D İlahi raist yaniii :D
--------------------------------------------------
Mutluluğun ve üzüntünün ötesinde...
User avatar
AstYaNaX
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 72
Joined: Tue Jan 13, 2004 10:00 am
Location: düzce

Post by AstYaNaX »

Bilmemm ben bu olaya rank için girmedim görüş alaış verişinde bulunmak daha çekici geliyo.. Ama bunu yaparken bazen küçük sürprisler adamı sevindirmiyo değil hoş bir olay.. tabiki boş konuşmamak gerekir.
acemiye yardım edin ki tanrılar sizi ödüllendirsin
User avatar
ketchup
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 718
Joined: Sun Oct 05, 2003 10:00 am

Post by ketchup »

son derece haklısın,ama bazen öyle durumlarla karşılaşıyorsun ki bir kelime bile senin anlatmak istediklerini anlatıyor,bu nedenle bazen bir kelime veya bir cümlede kurabiliyorsun,bu boş konuşmaktan ziyade,kurduğun cümlenin kısa olması olarak tanımlanabilir.bu arada rank olması aslında hoş bir olay,çünkü insanların yazdıkları mesajların sayısını bilmeleri güzel,işin en güzel yanı ise üyelerin bunu bir övünç kaynağı olarak algılamamaları ve halen daha ilk andaki heyecanlarını devam ettirmeleri!!! mesela raistlin,diğer tüm üyelerin attığı mesaj sayısı kadar mesajı var ama halen daha aynı hızla ve arzuyla mesajlarına devam ediyor,(bu nedenle kendisini tebrik etmek isterim ayrıca) yani burdaki üyeler bu rank olayını yanlış şekile büründürmeden,ve gayet olgun bir şekilde,belli seviyede devam ettiriyorlar,ve bunu izlemek bile ayrı bir keyif benim için!!!!
User avatar
AstYaNaX
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 72
Joined: Tue Jan 13, 2004 10:00 am
Location: düzce

Post by AstYaNaX »

evet bencede sitede bu rank olayını böbürlenmek açısından kullanan insanların olaması yada böyle kötü bir emele alet etmemeleri çok güzel ben durumumdan memnunum şahsen.. :)
acemiye yardım edin ki tanrılar sizi ödüllendirsin
yeminer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 4316
Joined: Wed Oct 01, 2003 10:00 am
Location: istanbul
Contact:

Post by yeminer »

öyle bi kişiye ben rastlayamadım ve teşvik açısından hoş bir olay bence.
her zaman yalan söyle ki, kimse yalan söylediğini anlayamasın
güç amacın, k
User avatar
ketchup
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 718
Joined: Sun Oct 05, 2003 10:00 am

Post by ketchup »

sonuçta güzel bir amaca hizmet eden bu rank olayı,burda sadece güzellik olarak algılanıyor ve insanlar için itici bir güç oluyor,ama insanlar bu aracıd güzel olan yolda kullanıp ona gereken özeni gösteriyor.
Raistlin
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 5819
Joined: Mon May 26, 2003 10:00 am
Location: Cehennem

Post by Raistlin »

Aynı zamanda insanları birbirinden ayırıyor. Nasıl isimlerimiz farklı, avatarlarımız farklı, imzalarımız farklıysa rankler de bizi aynı şekilde ayırıyor...
That which doesn't kill you, makes you stronger
Only God should have this power
Post Reply