İstanbul Avcılar Oyun V 2.0 ;) (Yeniden doğuş)
evet arkadaslar su an elimize gecen bilgiilere gore sevgili ve bir o kadar saygıdeger arkadasımız muge(galadrilim) OSS nedeniyle frp hayatına en azından kısa bir sure ara vermistir. yolculugumuza bir muddet onsuz devam edecegiz.
simdi gelelim yeni oyuna cocugun adını koyalım bence yoksa gene zorluk cekecegiz. ne zaman olsun cumartesi tercihimdir. pazar kotu oluyor nedense.
simdi gelelim yeni oyuna cocugun adını koyalım bence yoksa gene zorluk cekecegiz. ne zaman olsun cumartesi tercihimdir. pazar kotu oluyor nedense.
-
FrontsideAir
- Gölge Ustası
- Posts: 1245
- Joined: Tue Aug 03, 2004 10:00 am
- Location: İstanbul (İzmir)
- Contact:
Cumartesi bana da uygun sayılır. Saat konusunda yorum yapamayacağım ama hem çok erken kalkmak zorunda kalmayacağım kadar geç, hem de yurda geç kalmayacağım kadar erken olsun. Maslak'ta kaldığımı ve Bakırköy'e 1-1.5 saatte vardığımı da göz önüne alın.
Code: Select all
Kör sabahın beşinde,
Sessiz gölge peşinde;
Her soylunun leşinde,
Hançeri saplı Erober'in.
Geçmişin sayfalarına gömülü kullanıcı..-
FrontsideAir
- Gölge Ustası
- Posts: 1245
- Joined: Tue Aug 03, 2004 10:00 am
- Location: İstanbul (İzmir)
- Contact:
Biraz daha erken gelebilme ihtimalin yok mu? 2 benim için iyi olur erken kalkmama gerek kalmaz ama bunun bir de dönüşü var.. Olmazsa da problem değil, ben çile çekeceğime söz verdim. : P
Code: Select all
Kör sabahın beşinde,
Sessiz gölge peşinde;
Her soylunun leşinde,
Hançeri saplı Erober'in.
Geçmişin sayfalarına gömülü kullanıcı..arkadaslar her cumartesi 2 gibi toplasıp oyun oynamaya varım dediniz ben size adam da buldum ama ses seda yok hala hadi bakalım pamuk parmaklar klavye ye. haftaya oyun var cumartesinizi bosaltın simdiden
yanlız gelecek arkadaslardan 2 sini tanımıyorsunuz ben tanıstırırım umarım. yer icin se avcılar dendi bir sikayeti olan yoktur umarım yoksa degistirelim arkadaslar. herneyse gorusmek uzere haftaya cumartesi saat 2 de aynı mekanda...
-
FrontsideAir
- Gölge Ustası
- Posts: 1245
- Joined: Tue Aug 03, 2004 10:00 am
- Location: İstanbul (İzmir)
- Contact:
Son durum nedir Mustafa? Haftaya oyun var mı yok mu? Son güne kalmasın, önceden kararlaştıralım. Ayrıca ben ondan sonraki hafta (18 Mart) Bursa'ya gideceğim. şimdiden bvelirteyim.
Code: Select all
Kör sabahın beşinde,
Sessiz gölge peşinde;
Her soylunun leşinde,
Hançeri saplı Erober'in.
Geçmişin sayfalarına gömülü kullanıcı..yer belirtilmek için geç kalınmasın sakın... avcılar saklı bahçede bir sorun yok sanırım... iki arkadaş daha oraya yakın olduğuna göre (ultior ve arkadaşı) avcılarda oynayalım oyunu arkadaşlar.. mekan belli... yani özetle...
11 mart cumartesi saat:14 te avcılar saklıbahçedeyiz
11 mart cumartesi saat:14 te avcılar saklıbahçedeyiz
you are not alone ; so don't be afraid in the dark and cold m'thain d'streea
-
FrontsideAir
- Gölge Ustası
- Posts: 1245
- Joined: Tue Aug 03, 2004 10:00 am
- Location: İstanbul (İzmir)
- Contact:
Gel, gel, Ultior. Hem şu 3. yıl olayını da konuşuruz. 
Bu arada Sylvius, eğer bugün cumartesiyse ve sen bu satırları yeni okuyorsan hemen bana mesajla yeri belirt. Ã?ünkü cumartesi günü internete girmeden geleceğim buluşmaya.
Bu arada Sylvius, eğer bugün cumartesiyse ve sen bu satırları yeni okuyorsan hemen bana mesajla yeri belirt. Ã?ünkü cumartesi günü internete girmeden geleceğim buluşmaya.
Code: Select all
Kör sabahın beşinde,
Sessiz gölge peşinde;
Her soylunun leşinde,
Hançeri saplı Erober'in.
Geçmişin sayfalarına gömülü kullanıcı..saklıbahçe tam olarak tarif edilebilir mi deneyelim.. avcılarda ortasından su akan yolu var ya.. avcılar belediyesinin oraya falan giden yol... o yolun sonundaki bakırköy otobüs durakları var.. oraya geldiğinde sağa veya sola dönmeden dümdüz devam edeceksiniz... mahallenin içine giren yola
.. o yola girdikten sonra da devamlı sağınıza bakarak sapmadan ilerleyin.. yaklaşık bir yüz metre (+-50) sonra saklıbahçeyle karşılaşırsınız..
you are not alone ; so don't be afraid in the dark and cold m'thain d'streea
-
FrontsideAir
- Gölge Ustası
- Posts: 1245
- Joined: Tue Aug 03, 2004 10:00 am
- Location: İstanbul (İzmir)
- Contact:
Herkes numaraları kaydettiyse ve bir problem olmazsa acaba numaralar silinebilir mi? Telefonuma sapıkların dadanma ihtimali bile çok kötü 
Code: Select all
Kör sabahın beşinde,
Sessiz gölge peşinde;
Her soylunun leşinde,
Hançeri saplı Erober'in.
Geçmişin sayfalarına gömülü kullanıcı..