KIş FRP OYUNLARI BAşLAYACAK KATILMAK İSTEYENLER GELSÃ

“şöyle güzel bir oyun oynatan olsa da oynasak” ya da "Oyun oynatacağımda adam var mıdır ki acep?"diyorsanız bu bölüm tam size göre...
Yener
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1742
Joined: Wed Jan 12, 2005 10:00 am
Location: İstanbul

Post by Yener »

Evet haklısın Efla ama benim avatarımın altındaki, Nereden: istanbul/world of darkness yazısıda mevcut :) , herneyse haklısın bir yerde unuttum başta belitmeyi zaten o yüzden diyer mesaja başlarken bu arada diye başlamıştım :) , ben esasında bu tip başlıklarda bütün postların dikkatle takip edilmesi gerektiği kanısındayım çünkü düşünsenize belkide oyunla ilgili bir değişiklik var belki oyunun yeri değişti veya belkide oyun bitti, bu sebeplerle bütün postlar dikkatle takip edilmeli, okunmalı bence.

Saygılarımla...
[b:bc27a75495]Ignorance is not bliss, merely uninformed misery.[/b:bc27a75495]
FrontsideAir
Gölge Ustası
Posts: 1245
Joined: Tue Aug 03, 2004 10:00 am
Location: İstanbul (İzmir)
Contact:

Post by FrontsideAir »

Fallout oyunu için sabırsızlanıyorum. Generic sistemlerle ilgilenmeye başladığımdan beri görmek istediğim bir sistemdi. Umarım güzel oyunlar oynarız.

Code: Select all

Kör sabahın beşinde,
Sessiz gölge peşinde;
Her soylunun leşinde,
Hançeri saplı Erober'in.

Geçmişin sayfalarına gömülü kullanıcı..
Artex_Croma
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 574
Joined: Fri Jul 01, 2005 10:00 am
Location: istanbul

Post by Artex_Croma »

Tarih belirlense?
"Kötü olan, amaca ulaşmak için yapılması gereken kötülük değil, kötülüğü becerememektir ve kınanması gereken de budur."
Niccolo Machievell
Yener
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1742
Joined: Wed Jan 12, 2005 10:00 am
Location: İstanbul

Post by Yener »

Yeterli sayının toplanmasını bekliyorduk, şimdi tarihi açıklıyorum 3 gününüz var kendinizi hazırlayın :) .

OYUN YERİ : TAKSİM
OYUN İÃ?İN İLK BULUşMA : 9 EYLÃ?L CUMARTESİ
SAAT : 13:30
TOPLANMA YERİ : TAKSİM MEYDAN , BROTHERHOOD HEYKELi Ã?NÃ? :D
OYUN ADI : FALLOUT UTOPİA


şimdi dostlarım durum ve vaziyet gösteriyor ki bana ulaşanlarla birlikte tam tamına 4 kişiyiz

1 kişi daha bize dahil olabilir 5 kişi bir Brotherhood gurubu için iyidir, taktir edersiniz ki herbir tarafta ölmeniz mümkün veya kolunuzu bacağınızı kaybetmeenizde mümkün belkide daha oyunun başındaki training de bile elenebilirsiniz, brotherhood dan kovulabilirsiniz vs... vs... Tek vücut halinde hareket etmelisiniz takım çalışması ile herbir görevi başarı ile sonuçlandırabilirsiniz.

Bu arada ben Vault 13 t-shirt 'ü giyip gelicem beni bu şekilde tanıyabilirsiniz orada :D :D .
[b:bc27a75495]Ignorance is not bliss, merely uninformed misery.[/b:bc27a75495]
madwolf
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 21
Joined: Sat Aug 13, 2005 10:00 am

Post by madwolf »

tamam cumartesi oradayım bende power armor giyip geleyim
Artex_Croma
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 574
Joined: Fri Jul 01, 2005 10:00 am
Location: istanbul

Post by Artex_Croma »

Belimdeki "desert eagle" dan tanıyabilirsiniz. :-P
"Nuka Kolalar benden"
"Kötü olan, amaca ulaşmak için yapılması gereken kötülük değil, kötülüğü becerememektir ve kınanması gereken de budur."
Niccolo Machievell
Yener
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1742
Joined: Wed Jan 12, 2005 10:00 am
Location: İstanbul

Post by Yener »

Pardon yanlış saymışım 5 kişi olduk, hımmm güzel dur bir daha sayayım fronside, madwolf, yilmax, lord necros ve artex. Tamam kadro tamamlandı daha fazlası gelmesin :D :D , şaka ediyorum, tabi izlemek için gelebilirsiniz :wink: .
Artex_Croma wrote:"Nuka Kolalar benden"
Harbiden böyle buz gibi ne düzel gider Nuke Cola :-P
[b:bc27a75495]Ignorance is not bliss, merely uninformed misery.[/b:bc27a75495]
Yılmax
Başbüyücü
Posts: 686
Joined: Tue Apr 05, 2005 10:00 am
Location: İstanbul

Post by Yılmax »

Bu hafta da cumartesi mesaisi koymazlarsa oradayım arkadaşlar. iyi bir oyun olması dileğiyle...
İnsan labirentte, içgüdülerini ince, keskin bir uç gibi bilemelidir, neredeyse bir hançerin, bir kılıcın ağzı kadar keskin, çünkü içgüdüler de hayatta kalmak için kullanılan silahlardır ve sık
ombuspider
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 347
Joined: Sun Aug 27, 2006 10:00 am
Location: New California Republic

Post by ombuspider »

Benim için de oynayın :D
Sonra anlatırsanız sevinirim :)
With the ocean above me .. And flames in my eyes !..
Yener
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1742
Joined: Wed Jan 12, 2005 10:00 am
Location: İstanbul

Post by Yener »

Fallout oyununu buradan takit edelim :

http://www.frpworld.com/modules.php?nam ... 121#121121

Burası oyuncu toplama yeri :D başka oyunlarımızda mevcut :) . Katılımlarınızı bekliyoruz :wink: .
[b:bc27a75495]Ignorance is not bliss, merely uninformed misery.[/b:bc27a75495]
Post Reply