Ps için çıkarsa şayet, bana göre sadece ismi Fallout'dur o oyunun...
Ki SSden de gördüğümüz gibi bildiğimiz Falloutla bi alakası yok.. Konu olarak aynı şeyi yapmak , üstüne de aynı ismini koymakla , bi oyun tamamen değiştirilmeden yapılmış olmaz takdir edersiniz ki ..
Umarım , [hatta döverim ] güzel bişey yaparlar/ yapsınlar...
With the ocean above me .. And flames in my eyes !..
Bu oyun çıkalı baya oldu sayılır,insanlar görmezlikten gelmeyi tercih etti tabi.Zaten Fallout tarzinda bir rpg PS gibi bir platformda pek olmaz.Bu oyunda rpg degil daha cok aksiyondur.
Fallout Tactics bana Fallout 1-2 nin verdiği hazın yüzde birini veremedi.. Tamam olay güzel, kurgu güzel ama.. Sana şöyle diyebilirim ki Jagged Alliance'ın üstüne genel anlamda Fallout skini ekle.. Silahlar, mekanlar, taktiksel olaylar.. Grafikleri güzelleştir.. Bi kaç yer ekle Fallout diye piyasaya sür.. Elimde sağlam Tactics Cd'si yok ama inan ki Fallout'un hazzını yaşasaydım ne yapar eder bulurdum .. Demek ki o kadar bile sevememişim..
With the ocean above me .. And flames in my eyes !..
şimdi Yener'im şevkini kırmak gibi olmasın ama o ilk verdiğin resimler Van Buren Project isimli ve yapımına son verilen Fallout 3 devamı oyuna ait, yani tüm o konsept çizimler falan fişmekan ı ıh öyle değil olay. Bilindiği gibi Bethesda aldı hakları ve çok cüzzi bir fiyata aldı ve adamlar falloutu bu sefer içeriden göreceksiniz diyorlar, bu ne demek ? Oblivion motorlu bir wastelandda at koşturmak demek, sadece izometrik olacağını hiç sanmıyorum, hatta yanlış okumadıysam hem izometrik hem de fps oynanabilecek diye biliyorum, herkese hitap etsin diye.
Bunun yanında Bush engelliyorsa da haklıdır, hangi Amerikan başkanı, bir Amerikan başkanının öldürülebildiği bir oyunun oynanmasını ister ki?
Saying mean things about the Almighty isn't going to hurt God, it just hurts you and corrodes the world around you.It's like spitting at the sky. The sky isn't bothered, and there's a good chance you hit your own face in the bargain
Fakat şöyle bi şey de mevzu bahistir ki,oyunda direk zaten dünyanın bu duruma gelmesi Amerika yüzünden
Gerçi sanırım Fallout 1 in çıktığı dönemde A.B.D başkanı Clinton'dı..Adamın umrunda mı dünya.. Keh keh :ayyyy!:
With the ocean above me .. And flames in my eyes !..
heroes might and magic teki olay gibi fallout da aynı 2d den 3d ye geçior
ne diyelim... hoş Heroes 5 te 3d pek sarmadı beni ama ...
bu tür oyunları izometrik bakış açısıyla yapsalar daha güzel
olur gibi... hala anlamadılar..