YETER ARTIK FALLOUT 3 ÖIKSIN !!!

Mucit Gnomların hayal makineleri, pc, konsol oyunları hakkında her sey..
ombuspider
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 347
Joined: Sun Aug 27, 2006 10:00 am
Location: New California Republic

Post by ombuspider »

Ps için çıkarsa şayet, bana göre sadece ismi Fallout'dur o oyunun...
Ki SSden de gördüğümüz gibi bildiğimiz Falloutla bi alakası yok.. Konu olarak aynı şeyi yapmak , üstüne de aynı ismini koymakla , bi oyun tamamen değiştirilmeden yapılmış olmaz takdir edersiniz ki ..
Umarım , [hatta döverim :D ] güzel bişey yaparlar/ yapsınlar...
With the ocean above me .. And flames in my eyes !..
erethan
Başbüyücü
Posts: 1000
Joined: Sun Feb 15, 2004 10:00 am
Location: Ankara

Post by erethan »

Bu oyun çıkalı baya oldu sayılır,insanlar görmezlikten gelmeyi tercih etti tabi.Zaten Fallout tarzinda bir rpg PS gibi bir platformda pek olmaz.Bu oyunda rpg degil daha cok aksiyondur.
İsim:Erethan Aereos
Irk:insan
Sınıf:Wizard/Evoker
DefenderOfCorpsE
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 74
Joined: Mon Aug 28, 2006 10:00 am

Post by DefenderOfCorpsE »

ben bu ps2 deki oyunu görünce iğrendim fallouttan eğer ki pc için çıkarmıyorlarsa C...I C...E!!!!!!


Mesajınız değiştirilmiştir. Lütfen daha kibar bir dille konuşalım //Set
celebnor
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 173
Joined: Sat Dec 11, 2004 10:00 am

Post by celebnor »

fallout 3 sanırım diablo 3 gibi bir efsane olmus ..umarım yakında cıkar ...

fallout tactics oynayanınız var mı? ben oynama fırsatı bulamadım nasıl fallout gibi haz veriyor mu merak ediyorum dogrusu
Auré Entuluva...Outa i lomé
ombuspider
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 347
Joined: Sun Aug 27, 2006 10:00 am
Location: New California Republic

Post by ombuspider »

Fallout Tactics bana Fallout 1-2 nin verdiği hazın yüzde birini veremedi.. Tamam olay güzel, kurgu güzel ama.. Sana şöyle diyebilirim ki Jagged Alliance'ın üstüne genel anlamda Fallout skini ekle.. Silahlar, mekanlar, taktiksel olaylar.. Grafikleri güzelleştir.. Bi kaç yer ekle Fallout diye piyasaya sür.. Elimde sağlam Tactics Cd'si yok ama inan ki Fallout'un hazzını yaşasaydım ne yapar eder bulurdum .. Demek ki o kadar bile sevememişim..
With the ocean above me .. And flames in my eyes !..
John
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 254
Joined: Thu Dec 08, 2005 10:00 am
Location: İstanbul

Post by John »

şimdi Yener'im şevkini kırmak gibi olmasın ama o ilk verdiğin resimler Van Buren Project isimli ve yapımına son verilen Fallout 3 devamı oyuna ait, yani tüm o konsept çizimler falan fişmekan ı ıh öyle değil olay. Bilindiği gibi Bethesda aldı hakları ve çok cüzzi bir fiyata aldı ve adamlar falloutu bu sefer içeriden göreceksiniz diyorlar, bu ne demek ? Oblivion motorlu bir wastelandda at koşturmak demek, sadece izometrik olacağını hiç sanmıyorum, hatta yanlış okumadıysam hem izometrik hem de fps oynanabilecek diye biliyorum, herkese hitap etsin diye.

Bunun yanında Bush engelliyorsa da haklıdır, hangi Amerikan başkanı, bir Amerikan başkanının öldürülebildiği bir oyunun oynanmasını ister ki?
:D
Saying mean things about the Almighty isn't going to hurt God, it just hurts you and corrodes the world around you.It's like spitting at the sky. The sky isn't bothered, and there's a good chance you hit your own face in the bargain
ombuspider
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 347
Joined: Sun Aug 27, 2006 10:00 am
Location: New California Republic

Post by ombuspider »

Fakat şöyle bi şey de mevzu bahistir ki,oyunda direk zaten dünyanın bu duruma gelmesi Amerika yüzünden :D
Gerçi sanırım Fallout 1 in çıktığı dönemde A.B.D başkanı Clinton'dı..Adamın umrunda mı dünya.. Keh keh :ayyyy!:
With the ocean above me .. And flames in my eyes !..
emerus
Site Çizeri
Posts: 361
Joined: Sun Aug 13, 2006 10:00 am
Location: dark city arcadia bazen istanbul..

Post by emerus »

heroes might and magic teki olay gibi fallout da aynı 2d den 3d ye geçior
ne diyelim... hoş Heroes 5 te 3d pek sarmadı beni ama ...
bu tür oyunları izometrik bakış açısıyla yapsalar daha güzel
olur gibi... hala anlamadılar.. :|
emerus "druid of elderlights"
was here...
ombuspider
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 347
Joined: Sun Aug 27, 2006 10:00 am
Location: New California Republic

Post by ombuspider »

Dediğin gibi sadece Fallouta karşı bi yanlışlık olmaz, zaten günümüzde sevilen pek çok oyunu mahvettiler..
With the ocean above me .. And flames in my eyes !..
Post Reply