Ama ben de en çok Homer'a gülüyorum hatta favorimde o
SOUTHPARK VS THE SIMPSONS
- AreniusLorthenia
- Kullanıcı

- Posts: 79
- Joined: Sat Sep 09, 2006 10:00 am
Bence de Simpsons'ta bayağı ince dokundurmalar var.Hatta Lisa bu ince dokundurmalar için malzeme oluyormuş .Cnbc-e dergisinde okumuştum ince esprileri anlayamayanlar için de Homer var diyo yapımcı
Ama ben de en çok Homer'a gülüyorum hatta favorimde o
Ama ben de en çok Homer'a gülüyorum hatta favorimde o
“Bedeli sadece cehennemse, intihar konusunda bu kadar tereddüte ne gerek var?”
Elamshin <br>
Elamshin <br>
- darkflarer
- Kullanıcı

- Posts: 551
- Joined: Wed Sep 06, 2006 10:00 am
- Location: heryerde olabilirim kafama bağlı
Southpark güzel tiplemeler ve replikler çok iyi ama simpsons başka be. Ne bileyim Homer'ın replikleri falan çok komik zaten sadece Homer'la sürüyo gibi bişey bu dizi. Ama diğer karakterlerde güzel. Hatta Homer'ın paylaşımcı sevgili ve saygılı bir adam moduna girdiği bölümde Mo geleneksel olarak intihar etme rolü yaıp "lan kimi kandırıyorum atlamııcamki " diyip kar yüzünden kayarak aşağı düşüyodu uff ne gülmüştüm ya. Southparkta tüm karakterler çok komik ama sanki birşeyler eksik gibi hep.
<div>artık lightflarer'ım</div><br>