SOUTHPARK VS THE SIMPSONS

Ben her konuda geyik yaparım diyorsanız…
User avatar
AreniusLorthenia
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 79
Joined: Sat Sep 09, 2006 10:00 am

Post by AreniusLorthenia »

Bence de Simpsons'ta bayağı ince dokundurmalar var.Hatta Lisa bu ince dokundurmalar için malzeme oluyormuş .Cnbc-e dergisinde okumuştum ince esprileri anlayamayanlar için de Homer var diyo yapımcı :D
Ama ben de en çok Homer'a gülüyorum hatta favorimde o :D
“Bedeli sadece cehennemse, intihar konusunda bu kadar tereddüte ne gerek var?”
Elamshin <br>
User avatar
darkflarer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 551
Joined: Wed Sep 06, 2006 10:00 am
Location: heryerde olabilirim kafama bağlı

Post by darkflarer »

Southpark güzel tiplemeler ve replikler çok iyi ama simpsons başka be. Ne bileyim Homer'ın replikleri falan çok komik zaten sadece Homer'la sürüyo gibi bişey bu dizi. Ama diğer karakterlerde güzel. Hatta Homer'ın paylaşımcı sevgili ve saygılı bir adam moduna girdiği bölümde Mo geleneksel olarak intihar etme rolü yaıp "lan kimi kandırıyorum atlamııcamki " diyip kar yüzünden kayarak aşağı düşüyodu uff ne gülmüştüm ya. Southparkta tüm karakterler çok komik ama sanki birşeyler eksik gibi hep.
<div>artık lightflarer'ım</div><br>
SacoKhan
Forum Yöneticisi
Posts: 2585
Joined: Thu Mar 10, 2005 10:00 am
Location: Yalnızlığın hüküm sürdüğü yerden

Post by SacoKhan »

Simpsons rulazzz! :w00t:
And i still wonder if you ever wonder the same!...
Post Reply