SOUTHPARK VS THE SIMPSONS
-
ElessarTelemnar
- Kullanıcı

- Posts: 407
- Joined: Sun Oct 29, 2006 10:00 am
- Location: Ankara/Bruxelles
SOUTHPARK VS THE SIMPSONS
Arkadaslar Southpark mi Simpson mu yorumlarinizi bekliyorum ve arasindaki tercihi neye bagliyarak yapiyorsunuz??
-
ElessarTelemnar
- Kullanıcı

- Posts: 407
- Joined: Sun Oct 29, 2006 10:00 am
- Location: Ankara/Bruxelles
arkadaslar kusura bakmayin liste tamamlanamadan yollandi ben burdan devam ediyorum kusura bakmayin
9-Chef - Isaac Hayes
10-Mr. Garrison
--------THE SIMPSONS---------
11-Homer SIMPSON
12-Marge SIMPSON
13-Bart SIMPSON
14-Lisa SIMPSON
15-Maggie SIMPSON
16-Abraham SIMPSON
17-Snowball
18-Santa's Little Helper
19-C BURNS
20-Ned FLANDERS
21-Barney GUMBLE
22-Heschel KRUSTOFSKI
23-Lenny LEONARD
24-Mann OTTO
25-Apu NAHASAPEEMMAPETILON
Valla az secenek koymussun demeyin diye internetten bile baktim
9-Chef - Isaac Hayes
10-Mr. Garrison
--------THE SIMPSONS---------
11-Homer SIMPSON
12-Marge SIMPSON
13-Bart SIMPSON
14-Lisa SIMPSON
15-Maggie SIMPSON
16-Abraham SIMPSON
17-Snowball
18-Santa's Little Helper
19-C BURNS
20-Ned FLANDERS
21-Barney GUMBLE
22-Heschel KRUSTOFSKI
23-Lenny LEONARD
24-Mann OTTO
25-Apu NAHASAPEEMMAPETILON
Valla az secenek koymussun demeyin diye internetten bile baktim
İkisinde tadı ayrı şimdi karşılaştırma yapmak zor benim için. southpark ın bazı bölümlerinde çok gülüyorum bazen simpsonlar süper oluyor.
Ama madem tercih edecez Eric Cartman süper
Ama madem tercih edecez Eric Cartman süper
Bir tek seni bana çok gördü dünya
İyiler bu savaşı kaybetmiş
Peki ben nası büyük adam olucam
Kötü olmak seni geri getirir mi acaba...
İyiler bu savaşı kaybetmiş
Peki ben nası büyük adam olucam
Kötü olmak seni geri getirir mi acaba...
-
ElessarTelemnar
- Kullanıcı

- Posts: 407
- Joined: Sun Oct 29, 2006 10:00 am
- Location: Ankara/Bruxelles
-
Amras__Fefalas
- Kullanıcı

- Posts: 207
- Joined: Tue Jun 22, 2004 10:00 am
- Location: Ankara
homer simpson :plotting:
sonucta bu hayatta eglenebilmek icin hepimizin icinde bi homer olmasi lazim bence
[/u]
sonucta bu hayatta eglenebilmek icin hepimizin icinde bi homer olmasi lazim bence
Denizleri seviyorsan,dalgaları da seveceksin,
Sevilmek istiyorsan,önce sevmeyi bileceksin
Uçmayı seviyorsan,düşmeyi de bileceksin.
Korkarak yaşıyorsan,yalnızca hayati seyredersin.
Ad: Arwil Deathbringer Irk:Elf Clas
Sevilmek istiyorsan,önce sevmeyi bileceksin
Uçmayı seviyorsan,düşmeyi de bileceksin.
Korkarak yaşıyorsan,yalnızca hayati seyredersin.
Ad: Arwil Deathbringer Irk:Elf Clas
-
ElessarTelemnar
- Kullanıcı

- Posts: 407
- Joined: Sun Oct 29, 2006 10:00 am
- Location: Ankara/Bruxelles
-
Amras__Fefalas
- Kullanıcı

- Posts: 207
- Joined: Tue Jun 22, 2004 10:00 am
- Location: Ankara
-
Aredheliquas
- Kullanıcı

- Posts: 1039
- Joined: Sat Apr 23, 2005 10:00 am
- Location: Ankara
-
Dragonfire
- Seçilmiş Savaşçı
- Posts: 2005
- Joined: Sun Sep 21, 2003 10:00 am
- Location: Abyss
İkisi ayrı kullvarlarda koşuyor. Yapımcıların amerikan topluumuna bakış açılarını ve bunlara yorunmlarını gösteriyor. Simpsons daha çok çocuk izleyicisini çeksede bence çok ince dokundurmaları var ve bü yönden 2 farklı kanalda aynı anda soth park ve simpsons olsa simpsons izlerim.
"What is locked can be opened; What is hidden can be found; What is yours will be mine."
Simpsons da en olmadık yerde bomba gibi espriler patlıyor. ayrıca küfürsüz güldürmek daha zor ve bunuda Simpsons başarıyor. Dragonfire a katılıyorum aynı anda olsalar bende Simpsons ı izlerim.
Bir tek seni bana çok gördü dünya
İyiler bu savaşı kaybetmiş
Peki ben nası büyük adam olucam
Kötü olmak seni geri getirir mi acaba...
İyiler bu savaşı kaybetmiş
Peki ben nası büyük adam olucam
Kötü olmak seni geri getirir mi acaba...
-
ElessarTelemnar
- Kullanıcı

- Posts: 407
- Joined: Sun Oct 29, 2006 10:00 am
- Location: Ankara/Bruxelles
Abi eskiden simpson daha iyi gibi geliyordu ama biraz buyuyupte south'un bakis acisini farkedip anlayinca gercektende daha komik olup tercihlerde biraz daha one ciktigini soyleyebilirim (benim icin)cartman ya adamım...
simpsons küfürsüz güldürüo ve güzel espiriler var ama nedense ben southpark ı daha cok seviorum
ben simpsons da ince mesajlar oldugunu dusunmuyorum acikcasi sadece cok komik olduguna katilabilirimİkisi ayrı kullvarlarda koşuyor. Yapımcıların amerikan topluumuna bakış açılarını ve bunlara yorunmlarını gösteriyor. Simpsons daha çok çocuk izleyicisini çeksede bence çok ince dokundurmaları var ve bü yönden 2 farklı kanalda aynı anda soth park ve simpsons olsa simpsons izlerim
ama tabi bolumune bagliSimpsons da en olmadık yerde bomba gibi espriler patlıyor. ayrıca küfürsüz güldürmek daha zor ve bunuda Simpsons başarıyor. Dragonfire a katılıyorum aynı anda olsalar bende Simpsons ı izlerim
yani ne biliyim jesus'lu tanri'li bolumlerine hastayim south'un bu arada saddam ile
-
Dragonfire
- Seçilmiş Savaşçı
- Posts: 2005
- Joined: Sun Sep 21, 2003 10:00 am
- Location: Abyss
-
ElessarTelemnar
- Kullanıcı

- Posts: 407
- Joined: Sun Oct 29, 2006 10:00 am
- Location: Ankara/Bruxelles