SOUTHPARK VS THE SIMPSONS

Ben her konuda geyik yaparım diyorsanız…
ElessarTelemnar
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 407
Joined: Sun Oct 29, 2006 10:00 am
Location: Ankara/Bruxelles

SOUTHPARK VS THE SIMPSONS

Post by ElessarTelemnar »

Arkadaslar Southpark mi Simpson mu yorumlarinizi bekliyorum ve arasindaki tercihi neye bagliyarak yapiyorsunuz??
ElessarTelemnar
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 407
Joined: Sun Oct 29, 2006 10:00 am
Location: Ankara/Bruxelles

Post by ElessarTelemnar »

arkadaslar kusura bakmayin liste tamamlanamadan yollandi ben burdan devam ediyorum kusura bakmayin

9-Chef - Isaac Hayes
10-Mr. Garrison

--------THE SIMPSONS---------

11-Homer SIMPSON
12-Marge SIMPSON
13-Bart SIMPSON
14-Lisa SIMPSON
15-Maggie SIMPSON
16-Abraham SIMPSON
17-Snowball
18-Santa's Little Helper
19-C BURNS
20-Ned FLANDERS
21-Barney GUMBLE
22-Heschel KRUSTOFSKI
23-Lenny LEONARD
24-Mann OTTO
25-Apu NAHASAPEEMMAPETILON

Valla az secenek koymussun demeyin diye internetten bile baktim :angel:
aransayes
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1861
Joined: Fri Oct 08, 2004 10:00 am
Location: aksaray-izmir

Post by aransayes »

İkisinde tadı ayrı şimdi karşılaştırma yapmak zor benim için. southpark ın bazı bölümlerinde çok gülüyorum bazen simpsonlar süper oluyor.
Ama madem tercih edecez Eric Cartman süper :D
Bir tek seni bana çok gördü dünya
İyiler bu savaşı kaybetmiş
Peki ben nası büyük adam olucam
Kötü olmak seni geri getirir mi acaba...
findor
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2247
Joined: Mon Jun 28, 2004 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by findor »

farklı zevkler farklı tarzlar bir tutmak karşılaştırmak mümkün değil.
Diğerleri acı çektirirse
ben kan kustururum...
Onlar korkutursa ben dehşete düşürürüm.
Ve sizden yada başkasından alınması
gereken bir intikam varsa BEN alırım.
ElessarTelemnar
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 407
Joined: Sun Oct 29, 2006 10:00 am
Location: Ankara/Bruxelles

Post by ElessarTelemnar »

Ama madem tercih edecez Eric Cartman süper
baba buyuksun ayni dusunceleri farkli forumda yeniden paylasiyoruz be :D
bu nedenden dolayi aykata alkislarim seni :clap: :clap:
Amras__Fefalas
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 207
Joined: Tue Jun 22, 2004 10:00 am
Location: Ankara

Post by Amras__Fefalas »

homer simpson :plotting:

sonucta bu hayatta eglenebilmek icin hepimizin icinde bi homer olmasi lazim bence :D [/u]
Denizleri seviyorsan,dalgaları da seveceksin,
Sevilmek istiyorsan,önce sevmeyi bileceksin
Uçmayı seviyorsan,düşmeyi de bileceksin.
Korkarak yaşıyorsan,yalnızca hayati seyredersin.



Ad: Arwil Deathbringer Irk:Elf Clas
ElessarTelemnar
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 407
Joined: Sun Oct 29, 2006 10:00 am
Location: Ankara/Bruxelles

Post by ElessarTelemnar »

abi zaten belli basli soylenecek 2-3 krakter var ama babalari Cartman ve Homer
sonucta bu hayatta eglenebilmek icin hepimizin icinde bi homer olmasi lazim bence
guzel mantik
Amras__Fefalas
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 207
Joined: Tue Jun 22, 2004 10:00 am
Location: Ankara

Post by Amras__Fefalas »

Homer mantığı :wink:
Denizleri seviyorsan,dalgaları da seveceksin,
Sevilmek istiyorsan,önce sevmeyi bileceksin
Uçmayı seviyorsan,düşmeyi de bileceksin.
Korkarak yaşıyorsan,yalnızca hayati seyredersin.



Ad: Arwil Deathbringer Irk:Elf Clas
Aredheliquas
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1039
Joined: Sat Apr 23, 2005 10:00 am
Location: Ankara

Post by Aredheliquas »

cartman ya adamım...
simpsons küfürsüz güldürüo ve güzel espiriler var ama nedense ben southpark ı daha cok seviorum :)
<div>Duvarlar renkli olsada, karanlıkta ne görebilirsinki?... Bir köre rengi, nasıl anlatabilirsinki?</div><br>
Dragonfire
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 2005
Joined: Sun Sep 21, 2003 10:00 am
Location: Abyss

Post by Dragonfire »

İkisi ayrı kullvarlarda koşuyor. Yapımcıların amerikan topluumuna bakış açılarını ve bunlara yorunmlarını gösteriyor. Simpsons daha çok çocuk izleyicisini çeksede bence çok ince dokundurmaları var ve bü yönden 2 farklı kanalda aynı anda soth park ve simpsons olsa simpsons izlerim.
"What is locked can be opened; What is hidden can be found; What is yours will be mine."
aransayes
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1861
Joined: Fri Oct 08, 2004 10:00 am
Location: aksaray-izmir

Post by aransayes »

Simpsons da en olmadık yerde bomba gibi espriler patlıyor. ayrıca küfürsüz güldürmek daha zor ve bunuda Simpsons başarıyor. Dragonfire a katılıyorum aynı anda olsalar bende Simpsons ı izlerim.
Bir tek seni bana çok gördü dünya
İyiler bu savaşı kaybetmiş
Peki ben nası büyük adam olucam
Kötü olmak seni geri getirir mi acaba...
ElessarTelemnar
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 407
Joined: Sun Oct 29, 2006 10:00 am
Location: Ankara/Bruxelles

Post by ElessarTelemnar »

cartman ya adamım...
simpsons küfürsüz güldürüo ve güzel espiriler var ama nedense ben southpark ı daha cok seviorum
Abi eskiden simpson daha iyi gibi geliyordu ama biraz buyuyupte south'un bakis acisini farkedip anlayinca gercektende daha komik olup tercihlerde biraz daha one ciktigini soyleyebilirim (benim icin)
İkisi ayrı kullvarlarda koşuyor. Yapımcıların amerikan topluumuna bakış açılarını ve bunlara yorunmlarını gösteriyor. Simpsons daha çok çocuk izleyicisini çeksede bence çok ince dokundurmaları var ve bü yönden 2 farklı kanalda aynı anda soth park ve simpsons olsa simpsons izlerim
ben simpsons da ince mesajlar oldugunu dusunmuyorum acikcasi sadece cok komik olduguna katilabilirim
Simpsons da en olmadık yerde bomba gibi espriler patlıyor. ayrıca küfürsüz güldürmek daha zor ve bunuda Simpsons başarıyor. Dragonfire a katılıyorum aynı anda olsalar bende Simpsons ı izlerim
ama tabi bolumune bagli :angel:
yani ne biliyim jesus'lu tanri'li bolumlerine hastayim south'un bu arada saddam ile :evil: in iliskisini unutmamak lazim
aransayes
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1861
Joined: Fri Oct 08, 2004 10:00 am
Location: aksaray-izmir

Post by aransayes »

yani ne biliyim jesus'lu tanri'li bolumlerine hastayim south'un bu arada saddam ile in iliskisini unutmamak lazim
Unutmak ne mümkün. :D
Bir tek seni bana çok gördü dünya
İyiler bu savaşı kaybetmiş
Peki ben nası büyük adam olucam
Kötü olmak seni geri getirir mi acaba...
Dragonfire
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 2005
Joined: Sun Sep 21, 2003 10:00 am
Location: Abyss

Post by Dragonfire »

Dediğim gibi simpsons da ince dokundurmalar var birazcık amerikan ve dünya gündeminden belki biraz daha fazlasından haberdar olmak gerekiyor olabilinir.
"What is locked can be opened; What is hidden can be found; What is yours will be mine."
ElessarTelemnar
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 407
Joined: Sun Oct 29, 2006 10:00 am
Location: Ankara/Bruxelles

Post by ElessarTelemnar »

Dediğim gibi simpsons da ince dokundurmalar var birazcık amerikan ve dünya gündeminden belki biraz daha fazlasından haberdar olmak gerekiyor olabilinir
eywallah saygimiz sonsuz :D
Post Reply