İMLÖ
-
-zaman-
- Kullanıcı

- Posts: 50
- Joined: Sun Aug 27, 2006 10:00 am
- Location: okul:İstanbul,ev:Bursa
- Contact:
Sadece "imla" da değil sorun.Bence dilimizde boşu boşuna kullanılan bir çok Arapça/Farsça ve Fransızca/İngilizce sözcük var.Sadece "hava" veya Türkçe kelime üretme üşengeçliğinden kullanılıyorlar.Tabi burada otobüse "çokoturgaçlıgötürgeç" demekten bahsetmiyorum,bunlar için henüz çok erken.Ama "abzürd" demek çok saçma değil mi?
Özgür kalın...