Gözlerin gözlerime değince,
Felaketim olurdu, ağlardım.
Beni sevmiyordun bilirdim
Arabesk dinleme havasındayım.Kendimi kötü hissediyorum.Unutmak istiyorum!

Keşke aşık olabilsem.Değer bilmek lazım..Ã?oğu kez düşünüyorum yok mu acaba kalbim diye?Böyle birşey bende mümkün sanırım.Arunt_Khan wrote:Arkadaşlar biçoumuz aşığız eminim... tek taraflı ya da karşılıklı, sorunlu ya da sorunsuz..

Ellerine sağlık Darkgnome...Darkgnome wrote:A1: Abi ben bir kızdan çok hoşlanıyorum ama onu sadece Japonya'da yapılmış bir cosplay resmin'de gördüm.
A2: Açıldın mı? Biliyorsun bizim açılma sorunlarımız var.
A1: şiir yazdım cevap vermedi.
A2: Vermez tabii. Duygularını belirten bir hikaye yazacaksın anlarsa anlar.
A1: İşe yarıyor mu?
A2: Bilmem. 4 Ay önce yazdım anladı mı, anlamadı mı bu gün görüp öğreneceğim.
A1: Adı ne?
A2: Yaz aşkı Güzeli.
A1: Abi ben onu başka bir çocukla gördüm. Sanırım dün çıkmaya başladılar.
A2: Hayıııır!![]()
Aşk karmaşık konu ama inanın bu başlık daha karışık. Barlar sokağında geçerken belli bir müziği devam ettirmek gibi bir şey oluyor bu başlığın takibi. Yakında bir oyun açayım aşık olacağınız karakterleri ve kendi karakterlerinizi oluşturun. Sonra Karakterleriniz gitsin onlara açılsın. Herkes mi platonik aşık olur kardeşim. Gerçi bende şu sıralar platonik FRPciyim ama...![]()
NOT: Yukarıda yazdıklarımda kimsenin alınmayacağını ummakla birlikte açılma konusunda hepinizden daha başarısız olma becerime dayanarak en önünüzde gidip bayrak sallamamı öneriyorum.