aşk ve biz insanoğlu..
aşk ve biz insanoğlu..
Arkadaşlar biçoumuz aşığız eminim... tek taraflı ya da karşılıklı, sorunlu ya da sorunsuz.. her şekilde insana acı veren ama mutlu eden, kalbi hem onaran hem de kanatan bu olgu çoğumuzun başında.. içini dökmek isteyen birisi çıkarsa, (benim gibi) buraya yazıp bir nebzede olsa rahatlar umarım. Tanrı hepimize sabır versin..
Utangaçlığımın kurbanı gitmiştim.Hayatımda yaşadığım en kötü olay herhalde.Geçen yıl senenin ta en başında bir kızı sevmeye başladım.Kızla nadiren muhabbet etmek bir yana dursun, nadiren görüyordum.3 ay boyunca bu iş böyle devam etti.Ne teklif ettim, ne bir şey.Ancak 4. ay teklif ettim.Kız "Düne kadar gelseydin keşke.Artık sabredemedim, dün başkası teklif etti, vs. vs. vs." dedi.1 gün geç kaldım
Ama aşk acıyla güzel sanki.Hayatımda adam gibi hiç aşktan gülmedim, gülemedim.Nasip değilmiş
Ama aşk acıyla güzel sanki.Hayatımda adam gibi hiç aşktan gülmedim, gülemedim.Nasip değilmiş
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
-Freddie Mercury
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
-Freddie Mercury
-
Dreamscape
- Kullanıcı

- Posts: 718
- Joined: Sun May 07, 2006 10:00 am
- Location: Kuzeyden Nordland'den...
Edmond wrote:Utangaçlığımın kurbanı gitmiştim.Hayatımda yaşadığım en kötü olay herhalde.Geçen yıl senenin ta en başında bir kızı sevmeye başladım.Kızla nadiren muhabbet etmek bir yana dursun, nadiren görüyordum.3 ay boyunca bu iş böyle devam etti.Ne teklif ettim, ne bir şey.Ancak 4. ay teklif ettim.Kız "Düne kadar gelseydin keşke.Artık sabredemedim, dün başkası teklif etti, vs. vs. vs." dedi.1 gün geç kaldım![]()
Ama aşk acıyla güzel sanki.Hayatımda adam gibi hiç aşktan gülmedim, gülemedim.Nasip değilmiş
Edmond dediklerin çoğu kişinin yaşadıkları.Bende senin gibiyim bir türlü özgüvenimi toplayıp konuşamam.Ama en sonunda bir arkadaşım kolumdan tuttu ve kızın yanına götürdü.Kızdan hoşlandığımı söylemedim ama arkadaş olduk...Çok da iyi anlaşıyorduk taa ki başka birisi bu kıza teklif edinceye kadar...
Hala sevsemde onu artık anlamsız geliyor onun hakkında birşeyler düşünmek.Ã?ünkü bana yaptıklarını eminim bir başkası kaldıramaz...
Daha bugün okulda yanında o çocuğu gördüm....Yanıma geldi beni görünce ve özür diledi..."Onunla arkadaşız" dedi...Bende "Bu kadar aptal olduğunu bilmiyordum" dedim...
<div>Kuzey'de yazın sonu gelmez...</div><br>
Ben neyseki 6 ay gibi kısa bir zamanda -ki OKS gelmeden atlattım-, kurtuldum aşktan.Ama şimdi bir kızı seviyorum.Sık sık konuşuyoruz falan, ama gel söyle kıza!Söyleyebilsem, ah söyleyebilsem.

Maalesef insan düşünmekten alıkoyamıyor kendisini.Ben de biraz benzeri bir şekilde *Onu benim kadar kimse sevemeyecek* diyorum.O aşık olunmak duygusundan mahrum kalacak.Ya da ben öyle zannediyorumHala sevsemde onu artık anlamsız geliyor onun hakkında birşeyler düşünmek.Ã?ünkü bana yaptıklarını eminim bir başkası kaldıramaz...
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
-Freddie Mercury
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
-Freddie Mercury
-
Dragon_Knight
- Kullanıcı

- Posts: 165
- Joined: Thu Oct 04, 2007 10:00 am
- Location: Sivas
- Contact:
Valla bende cesaretemi toplayıp konusamam bir türlü.İçten içe kıvranır dururum
Arkadaşlar bütün frpworld ailesi mi böyle ? Hiç kimse çıkıp adam gibi konusamıyor mu?
Galiba konusamıyoruz sonra içimizdeki hikayeci gün yüzüne çıkıyor
Aşktan havasını alan frp'ciler kendini hikayeye verir. Belkide böylesi daha iyidir ?
Arkadaşlar bütün frpworld ailesi mi böyle ? Hiç kimse çıkıp adam gibi konusamıyor mu?
Galiba konusamıyoruz sonra içimizdeki hikayeci gün yüzüne çıkıyor
Neden insanlar bu kadar acımasız ?<br>Neden dostum düşmanımdan farksız ?<br>Neden kaybedilince değerler anlaşılır ?<br>Neden güçlü hep duygularla oynaşır?<br>
-
Dreamscape
- Kullanıcı

- Posts: 718
- Joined: Sun May 07, 2006 10:00 am
- Location: Kuzeyden Nordland'den...
Benim sevdiğim kız bir Japon...
Hayatımda hic görmedigim belki de asla göremeyeceğim biri.Belki cok sacma belki cok mantıklı.Fakat benim sevdiğim kız ona ulaşamayacağım kadar uzakta benden habersiz hayatını sürdürüyor.Nereye kadar böyle gidecek bilmiyorum.
1 yıla yakındır devam eden bu sevgi nasıl biter onuda bilmiyorum.Ona nasıl aşık oldugumu nasıl bu kdar sevdiğimi de bilmiyorum.Belki de en iyisi bilmemektir.En iyisi her şeyi icimde biriktirmektir.
Kim bilir belki bir gün içimde ki sevgi biter ve ben huzura kavusurum...
Kim bilir belki bir gün onu görüp sarılır ve huzura kavusurum...
Hayatımda hic görmedigim belki de asla göremeyeceğim biri.Belki cok sacma belki cok mantıklı.Fakat benim sevdiğim kız ona ulaşamayacağım kadar uzakta benden habersiz hayatını sürdürüyor.Nereye kadar böyle gidecek bilmiyorum.
1 yıla yakındır devam eden bu sevgi nasıl biter onuda bilmiyorum.Ona nasıl aşık oldugumu nasıl bu kdar sevdiğimi de bilmiyorum.Belki de en iyisi bilmemektir.En iyisi her şeyi icimde biriktirmektir.
Kim bilir belki bir gün içimde ki sevgi biter ve ben huzura kavusurum...
Kim bilir belki bir gün onu görüp sarılır ve huzura kavusurum...
-
Artemis Entreri
- Kullanıcı

- Posts: 1521
- Joined: Tue Jun 14, 2005 10:00 am
- Location: İstanbul
- Contact:
Evet katılıyorum.. Aşktan havasını aldıysa birisi ya da istediğine kavuşmuş olupta hala istediği gibi bir ilişkiler ağının içinde değilse... o zaman kalemler ve titreyen ellerle tutulan kupalardan üzerlerine dökülen neskafelere alışmış, fantastizm kokan kağıtlar giriyor devreye..Dragon_Knight wrote:Valla bende cesaretemi toplayıp konusamam bir türlü.İçten içe kıvranır dururum![]()
Arkadaşlar bütün frpworld ailesi mi böyle ? Hiç kimse çıkıp adam gibi konusamıyor mu?
Galiba konusamıyoruz sonra içimizdeki hikayeci gün yüzüne çıkıyorAşktan havasını alan frp'ciler kendini hikayeye verir. Belkide böylesi daha iyidir ?
-
Dragon_Knight
- Kullanıcı

- Posts: 165
- Joined: Thu Oct 04, 2007 10:00 am
- Location: Sivas
- Contact:
-
Dreamscape
- Kullanıcı

- Posts: 718
- Joined: Sun May 07, 2006 10:00 am
- Location: Kuzeyden Nordland'den...
