aşk ve biz insanoğlu..

Başka hiçbir yere uymadı dediğiniz mesajlar için.
Lugtarias
Forum Yöneticisi
Posts: 726
Joined: Wed Jun 13, 2007 10:00 am
Location: izmir

aşk ve biz insanoğlu..

Post by Lugtarias »

Arkadaşlar biçoumuz aşığız eminim... tek taraflı ya da karşılıklı, sorunlu ya da sorunsuz.. her şekilde insana acı veren ama mutlu eden, kalbi hem onaran hem de kanatan bu olgu çoğumuzun başında.. içini dökmek isteyen birisi çıkarsa, (benim gibi) buraya yazıp bir nebzede olsa rahatlar umarım. Tanrı hepimize sabır versin..
Edmond
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 5509
Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:

Post by Edmond »

Utangaçlığımın kurbanı gitmiştim.Hayatımda yaşadığım en kötü olay herhalde.Geçen yıl senenin ta en başında bir kızı sevmeye başladım.Kızla nadiren muhabbet etmek bir yana dursun, nadiren görüyordum.3 ay boyunca bu iş böyle devam etti.Ne teklif ettim, ne bir şey.Ancak 4. ay teklif ettim.Kız "Düne kadar gelseydin keşke.Artık sabredemedim, dün başkası teklif etti, vs. vs. vs." dedi.1 gün geç kaldım :(

Ama aşk acıyla güzel sanki.Hayatımda adam gibi hiç aşktan gülmedim, gülemedim.Nasip değilmiş :)
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.

The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.

I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.

-Freddie Mercury
Dreamscape
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 718
Joined: Sun May 07, 2006 10:00 am
Location: Kuzeyden Nordland'den...

Post by Dreamscape »

Edmond wrote:Utangaçlığımın kurbanı gitmiştim.Hayatımda yaşadığım en kötü olay herhalde.Geçen yıl senenin ta en başında bir kızı sevmeye başladım.Kızla nadiren muhabbet etmek bir yana dursun, nadiren görüyordum.3 ay boyunca bu iş böyle devam etti.Ne teklif ettim, ne bir şey.Ancak 4. ay teklif ettim.Kız "Düne kadar gelseydin keşke.Artık sabredemedim, dün başkası teklif etti, vs. vs. vs." dedi.1 gün geç kaldım :(

Ama aşk acıyla güzel sanki.Hayatımda adam gibi hiç aşktan gülmedim, gülemedim.Nasip değilmiş :)

Edmond dediklerin çoğu kişinin yaşadıkları.Bende senin gibiyim bir türlü özgüvenimi toplayıp konuşamam.Ama en sonunda bir arkadaşım kolumdan tuttu ve kızın yanına götürdü.Kızdan hoşlandığımı söylemedim ama arkadaş olduk...Çok da iyi anlaşıyorduk taa ki başka birisi bu kıza teklif edinceye kadar...

Hala sevsemde onu artık anlamsız geliyor onun hakkında birşeyler düşünmek.Ã?ünkü bana yaptıklarını eminim bir başkası kaldıramaz...

Daha bugün okulda yanında o çocuğu gördüm....Yanıma geldi beni görünce ve özür diledi..."Onunla arkadaşız" dedi...Bende "Bu kadar aptal olduğunu bilmiyordum" dedim... :( :D ????
<div>Kuzey'de yazın sonu gelmez...</div><br>
Edmond
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 5509
Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:

Post by Edmond »

Ben neyseki 6 ay gibi kısa bir zamanda -ki OKS gelmeden atlattım-, kurtuldum aşktan.Ama şimdi bir kızı seviyorum.Sık sık konuşuyoruz falan, ama gel söyle kıza!Söyleyebilsem, ah söyleyebilsem.
Hala sevsemde onu artık anlamsız geliyor onun hakkında birşeyler düşünmek.Ã?ünkü bana yaptıklarını eminim bir başkası kaldıramaz...
Maalesef insan düşünmekten alıkoyamıyor kendisini.Ben de biraz benzeri bir şekilde *Onu benim kadar kimse sevemeyecek* diyorum.O aşık olunmak duygusundan mahrum kalacak.Ya da ben öyle zannediyorum :)
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.

The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.

I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.

-Freddie Mercury
CLiCKs
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1392
Joined: Mon Dec 03, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by CLiCKs »

itiraf konusu herkes gibi benide tedirgin ediyor kötü duruma düşmekten korkuyorum galiba ama cesaret ister aşk (birinin cesaret ve gaz vermesi lazım o ayrı :D ).Ne yapıcağımı bilmiyordum ama küçük küçük belirtiler yaptım nafile sonrada kalbime gömdüm :)
Dragon_Knight
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 165
Joined: Thu Oct 04, 2007 10:00 am
Location: Sivas
Contact:

Post by Dragon_Knight »

Valla bende cesaretemi toplayıp konusamam bir türlü.İçten içe kıvranır dururum :D

Arkadaşlar bütün frpworld ailesi mi böyle ? Hiç kimse çıkıp adam gibi konusamıyor mu?
Galiba konusamıyoruz sonra içimizdeki hikayeci gün yüzüne çıkıyor :D Aşktan havasını alan frp'ciler kendini hikayeye verir. Belkide böylesi daha iyidir ?
Neden insanlar bu kadar acımasız ?<br>Neden dostum düşmanımdan farksız ?<br>Neden kaybedilince değerler anlaşılır ?<br>Neden güçlü hep duygularla oynaşır?<br>
Alenthas
Forum Yöneticisi
Posts: 2670
Joined: Thu Oct 04, 2007 10:00 am
Location: Innsmouth

Post by Alenthas »

evet sanırım bu sorun hepimizde var :)
aslında hislerini anlatan bir hikaye yazıp kıza göstereceksin gerisini de o anlasın artık :P
Image
Dreamscape
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 718
Joined: Sun May 07, 2006 10:00 am
Location: Kuzeyden Nordland'den...

Post by Dreamscape »

Ben şiir yazmıştım...Bir cevap bile vermedi...

:D
<div>Kuzey'de yazın sonu gelmez...</div><br>
WeS_DeX
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 736
Joined: Wed Jan 03, 2007 10:00 am
Location: Grand Line

Post by WeS_DeX »

Benim sevdiğim kız bir Japon...

Hayatımda hic görmedigim belki de asla göremeyeceğim biri.Belki cok sacma belki cok mantıklı.Fakat benim sevdiğim kız ona ulaşamayacağım kadar uzakta benden habersiz hayatını sürdürüyor.Nereye kadar böyle gidecek bilmiyorum.
1 yıla yakındır devam eden bu sevgi nasıl biter onuda bilmiyorum.Ona nasıl aşık oldugumu nasıl bu kdar sevdiğimi de bilmiyorum.Belki de en iyisi bilmemektir.En iyisi her şeyi icimde biriktirmektir.
Kim bilir belki bir gün içimde ki sevgi biter ve ben huzura kavusurum...
Kim bilir belki bir gün onu görüp sarılır ve huzura kavusurum...
aransayes
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1861
Joined: Fri Oct 08, 2004 10:00 am
Location: aksaray-izmir

Post by aransayes »

japon kızı nerde gördün, sevdin? Daha doğrusu hiç görmeden nasıl tanıdın onu. tv de mi gördün?
Bir tek seni bana çok gördü dünya
İyiler bu savaşı kaybetmiş
Peki ben nası büyük adam olucam
Kötü olmak seni geri getirir mi acaba...
Artemis Entreri
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1521
Joined: Tue Jun 14, 2005 10:00 am
Location: İstanbul
Contact:

Post by Artemis Entreri »

Bence bir anime karakterinden bahsediyor.
Been there. Seen that. Got the scars.
Lugtarias
Forum Yöneticisi
Posts: 726
Joined: Wed Jun 13, 2007 10:00 am
Location: izmir

Post by Lugtarias »

Dragon_Knight wrote:Valla bende cesaretemi toplayıp konusamam bir türlü.İçten içe kıvranır dururum :D

Arkadaşlar bütün frpworld ailesi mi böyle ? Hiç kimse çıkıp adam gibi konusamıyor mu?
Galiba konusamıyoruz sonra içimizdeki hikayeci gün yüzüne çıkıyor :D Aşktan havasını alan frp'ciler kendini hikayeye verir. Belkide böylesi daha iyidir ?
Evet katılıyorum.. Aşktan havasını aldıysa birisi ya da istediğine kavuşmuş olupta hala istediği gibi bir ilişkiler ağının içinde değilse... o zaman kalemler ve titreyen ellerle tutulan kupalardan üzerlerine dökülen neskafelere alışmış, fantastizm kokan kağıtlar giriyor devreye.. :)
WeS_DeX
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 736
Joined: Wed Jan 03, 2007 10:00 am
Location: Grand Line

Post by WeS_DeX »

Sanırım yazdıklarım cok sacma olmus. :D

Dün gece ickinin etkisiyle yazmıstım bunları...

O sadece bir cosplayer.Aslında yanımda olsada sanırım bana bkacıgını sanmıorum...

Yazdıklarımın hepsi birden icime dogdu gece.
Dragon_Knight
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 165
Joined: Thu Oct 04, 2007 10:00 am
Location: Sivas
Contact:

Post by Dragon_Knight »

Ben şiir yazmıştım...Bir cevap bile vermedi...

:D
şiiri çok merak ettim :D
Neden insanlar bu kadar acımasız ?<br>Neden dostum düşmanımdan farksız ?<br>Neden kaybedilince değerler anlaşılır ?<br>Neden güçlü hep duygularla oynaşır?<br>
Dreamscape
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 718
Joined: Sun May 07, 2006 10:00 am
Location: Kuzeyden Nordland'den...

Post by Dreamscape »

Dragon_Knight wrote:
Ben şiir yazmıştım...Bir cevap bile vermedi...

:D
şiiri çok merak ettim :D
şiir elimde değil malesef... Aklımda da kalmamış
<div>Kuzey'de yazın sonu gelmez...</div><br>
Post Reply