Böyle diyorsun ama onlar kendilerini bozdular bence artık eskisi gibi saran oyunları yok.lightflarer wrote:niye ki? mortal kombat gibi büyük bir efsane yaratmış adamlar
2008 Yılının en iyi aksiyon oyunu
-
Aegron Linwelin
- Kullanıcı

- Posts: 2614
- Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
- Location: Bursa
- Contact:
-
lightflarer
- Kullanıcı

- Posts: 639
- Joined: Tue Feb 05, 2008 10:00 am
-
Aegron Linwelin
- Kullanıcı

- Posts: 2614
- Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
- Location: Bursa
- Contact:
Bana göre soru. Kimine göre harika bir oyun, ama genele göre abartılacak kadar güzel bir oyun değil. Oyun dergileri genelde bir süre sonra hep aynı formatta oyunun ilerlemesinden şikayet etmişler. Ben de oyunu oynarken çok fazla rahatsız edici boyutlarda grafik hatası ve kamera sorunu tespit ettim. Bir de ben mi bulamadım ama çok aradım ondan artık eminim alt yazı seçeneği koymamışlar, ben oyunun senaryosunu daha iyi anlamak istiyorum ama altyazı olmadığından duyduğumla yetinmek zorunda kalıyorum. Benim ingilizcem okuduğumu anlamaya yönelik çok iyidir, ama duyduğumun %100ünü anlayamam, %70'i anca anlarım.
Ata binmek, kılıç dövüşleri, yan görevler (bayrak toplama, haçlı nüfusunu azaltma, gözcü kulelerinden bakma vs.), ilginç senaryosuyla göz dolduran bir oyun, ama beklentileri tamamen karşılamadığı da bir gerçek. Neyse ki 2. oyunu da yolda ve onda ilk oyundaki hataların çoğunu gidereceklerdir büyük ihtimalle.
Ata binmek, kılıç dövüşleri, yan görevler (bayrak toplama, haçlı nüfusunu azaltma, gözcü kulelerinden bakma vs.), ilginç senaryosuyla göz dolduran bir oyun, ama beklentileri tamamen karşılamadığı da bir gerçek. Neyse ki 2. oyunu da yolda ve onda ilk oyundaki hataların çoğunu gidereceklerdir büyük ihtimalle.
-
Aegron Linwelin
- Kullanıcı

- Posts: 2614
- Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
- Location: Bursa
- Contact:
Sadece bence hoştu, bence harikaydı tarzı cümleler yerine bu oyunu niye oynamalıyız bunun yanıtını almalıyız? öyle değil mi? Bu oyunun hangi taraflarına göre bu oyunu sana göre hoştu? Grafikleri mi, müziği mi, kurgusu mu, seslendirmesi mi yoksa aksiyon tarafı mı? Bir oyunu sadece hoplama zıplama animasyonları da harika diye müthiş bir oyun diyemezsin. Mesela Edmond oyunun sonlarındaki gizemler hakkında bir şeylerden bahsetti, demek ki oyunu derinlemesine oynamış, sadece aksiyon tarafıyla ilgilenmemiş. Yani demek istediğim bir oyunu oynarken nerelere dikkat edersiniz?
-
Aegron Linwelin
- Kullanıcı

- Posts: 2614
- Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
- Location: Bursa
- Contact:
Be ndaha çok oyunu oynarken aldığım keyife dikakt ederim. 
Oyunun grafikleri aslında daha iyi olabilirdi. Ama hareketler ve görüntü pop serisinde benzemiş biraz onun dışında güzeldi. Eğer başladıysan sıkılmadan devam edersin. Bazı yerlerde sıkılabilirsin ama sabrın sonu selamet oluyor korkma.
Oyunun grafikleri aslında daha iyi olabilirdi. Ama hareketler ve görüntü pop serisinde benzemiş biraz onun dışında güzeldi. Eğer başladıysan sıkılmadan devam edersin. Bazı yerlerde sıkılabilirsin ama sabrın sonu selamet oluyor korkma.
Thanks Mario but The princess is in another castle!!

-
lightflarer
- Kullanıcı

- Posts: 639
- Joined: Tue Feb 05, 2008 10:00 am
Assassin's Creed'deki görevler ne kadar da kendisini tekrarlasa da bence gayet eğlenceliydi. Ayrıyetten ingilizce alt yazısı olmamasına rağmen ben duyduklarımla rahatlıkla anlayabildim. Tabii alt yazısı olsaydı daha iyi olurdu, ama insan alışıyor bir süre sonra.
Aslında oyundaki bossları öldürmek çok eğlenceli. Tabii ki oyunun ana teması gerçek bir suikastçi gibi gizlenerek gidip, bossla hiç savaşmadan adamın kolundaki o bıçakla öldürmek. Mesela örnek verecek olursam, şişman bir adam vardı, halkın önünde bir kaç tutsağı öldürüyordu. En son tutsak bizim tarikattan birisiydi ve onun ölmesini engellememiz gerekiyordu (ölürse ne olur bilmiyorum). Bu bossu gizlice öldürmemiz imkansız gibi görünse bile bizim adamın yukarısındaki bir tahtanın üzerinde tüneyip, boss bizim adamı öldürmeye geldiğinde üzerine zıplayıp direkt öldürebiliyoruz. Yani bosslara direkt dalmak yerine onları öldürmenin alternatif yollarını aramak gayet zevkli ve gerçekçilik havası veriyor.
Ayrıyetten oyunda en çok komiğime giden şey ise Türklerin olmasıydı
Tabii sesler sanki eski bir ses kayıt cihazıyla kaydedilip öyle oyuna aktarılmış gibi gelse bile benim çok hoşuma gitmişti.
"Yakalayın onu!"
Aslında oyundaki bossları öldürmek çok eğlenceli. Tabii ki oyunun ana teması gerçek bir suikastçi gibi gizlenerek gidip, bossla hiç savaşmadan adamın kolundaki o bıçakla öldürmek. Mesela örnek verecek olursam, şişman bir adam vardı, halkın önünde bir kaç tutsağı öldürüyordu. En son tutsak bizim tarikattan birisiydi ve onun ölmesini engellememiz gerekiyordu (ölürse ne olur bilmiyorum). Bu bossu gizlice öldürmemiz imkansız gibi görünse bile bizim adamın yukarısındaki bir tahtanın üzerinde tüneyip, boss bizim adamı öldürmeye geldiğinde üzerine zıplayıp direkt öldürebiliyoruz. Yani bosslara direkt dalmak yerine onları öldürmenin alternatif yollarını aramak gayet zevkli ve gerçekçilik havası veriyor.
Ayrıyetten oyunda en çok komiğime giden şey ise Türklerin olmasıydı
"Yakalayın onu!"
-
Aegron Linwelin
- Kullanıcı

- Posts: 2614
- Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
- Location: Bursa
- Contact:
Sonuna kadar sana katılıyorum. Bu arada sabırsızlıkla fable 2 yi bekliyorum ama şubatta çıktığı gibi alabileceğimi düşünmüyorum. ( Orjinaline o kadar para veremem şimdi. Ã?ğrenciyiz ne de olsa) Piyasaya çıkar ama çıktıktan br iki hafta sonra bende alırım o zamanAlenthasLeasess wrote:Assassin's Creed'deki görevler ne kadar da kendisini tekrarlasa da bence gayet eğlenceliydi. Ayrıyetten ingilizce alt yazısı olmamasına rağmen ben duyduklarımla rahatlıkla anlayabildim. Tabii alt yazısı olsaydı daha iyi olurdu, ama insan alışıyor bir süre sonra.
Thanks Mario but The princess is in another castle!!

-
lightflarer
- Kullanıcı

- Posts: 639
- Joined: Tue Feb 05, 2008 10:00 am
yok ya hemen kopyası çıkıyor onların, olmadı netten indirirsin kota sınırın yoksa.Aegron wrote:Sonuna kadar sana katılıyorum. Bu arada sabırsızlıkla fable 2 yi bekliyorum ama şubatta çıktığı gibi alabileceğimi düşünmüyorum. ( Orjinaline o kadar para veremem şimdi. Ã?ğrenciyiz ne de olsa) Piyasaya çıkar ama çıktıktan br iki hafta sonra bende alırım o zamanAlenthasLeasess wrote:Assassin's Creed'deki görevler ne kadar da kendisini tekrarlasa da bence gayet eğlenceliydi. Ayrıyetten ingilizce alt yazısı olmamasına rağmen ben duyduklarımla rahatlıkla anlayabildim. Tabii alt yazısı olsaydı daha iyi olurdu, ama insan alışıyor bir süre sonra.
-
Aegron Linwelin
- Kullanıcı

- Posts: 2614
- Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
- Location: Bursa
- Contact:
Bende onu diyorum ya işte. Kopyasını alıcam zaten gerçi orjinalini alıp korumak saklamak hatta sanki bir mücevhermiş gibi özen göstermenin tadı başka oluyor. Bir ara alıyordum ama cidden harçlık dayanmıyor ya. Bu aralar oyunu bıraktım ders çalışıyorum biraz 
Thanks Mario but The princess is in another castle!!


