Replikler konusunda bir şey soyleyemem ama bu sene çıkan oyunlarda hatalar fazla oldu. Tam aksine yapılan süper yenilikler sayesinde bu ayıplar kapatıldı bence.
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
Modern Warfare çok daha kaliteliydi açıkcası. Ondan da iyisini arıyorsan Call of Duty ve Call of Duty 2'yi tek geçerim. Sırf isminden dolayı World At War diyorum ve yaşattıkları hayal kırıklığından dolayı kınıyorum. Beklentilerimin çok altında bir oyundu. Call of Duty ismine yakıştıramadım.
Arkadaşlar crysis nasıl bir oyun ben biraz oynadım sarmadı ondan sonrada tekrar bakmadım ama güzelse şimdi alıp bakıcam bir yorum yaparsanız sevinirim.
Thanks Mario but The princess is in another castle!!