Prince Of Persia: Sands Of Time(2010)

Buyrun huzurumuza ey güzide müdavimler. Eşsiz ve sonsuz dehlizlerinde savrulurken, bırakalım ruhumuzu dinginliğinin tadını çıkarsın...
Lysana
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 716
Joined: Fri May 28, 2004 10:00 am
Location: Arborea

Post by Lysana »

AlenthasLeasess wrote:
Lysana wrote:Zamanın ötesinde kalma bu başlık gerçi ama yazılanları görünce üzüldüm :roll: resident evil gibi bu filmide farklı bi konu olarak yapmamalıydılar ,ya burda yazılanları görene kadar böle bişi olucağından bi haberdim hatta afişlerini görünce aaa ne güzel benzetmişler prince' e diye heyecanlanıyodum ama şimdi bütün heyecanım soldu gitti :cry:
Yav, öyle de çok saçma olmaz mı? :D


Niye saçma olsun ki ? tabiki oyunun tıpa tıp aynı işleyişinin yapamazlar ama prince'e isim vermek ve oyunun konusundan çok farklı alakasız bi film çekmeğe karşıyım ben :) Resident evil tam bir faso fisoydu o açıdan bir tek ismi resident evil'dı tamam aynı olmaz zaten uyarlamadır adı üstünde ama resident evil gibi oyunla film birbirinden alakasız olmasa çok güzel olurdu :)
Bir şehir,kalesini asla kaybetmez;
eğer onu taçlandıran duvarlar tuğladan
değil de insandan ise..
Edmond
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 5509
Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:

Post by Edmond »

şimdi en absürdünü ben söyleyeceğim ama bildiğim senaryoyu izlemeye sinemaya gitmem ben :D Zaten oyunda ara sinematikler beni o senaryoya doyurdu.

Ayrıca şu da var ki, bir oyunun senaryosunu filme koymak aşırı zordur ve yapmayı başarsanız bile o film tutmayacaktır. Boşu boşuna mı yönetmenler böyle yapıyor sizce :)

Ve tabiî ki baş karaktere Prince demeleri de o kadar güzel olmazdı.

Bence film güzel olacak. Ã?mitliyim ben :)
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.

The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.

I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.

-Freddie Mercury
Lysana
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 716
Joined: Fri May 28, 2004 10:00 am
Location: Arborea

Post by Lysana »

İlla ki güzel olur zaten prince sonuçtu filmininin çıkıcağını duyduğumda bile sevinçten dört köşe olmuştum :) en azından oyundaki ana karakter filmde de var :-P hadi bunu gırgırına söyledim de..ne bilim resident evil da ana karakterler bile filmde olmadığı için :-P
Bir şehir,kalesini asla kaybetmez;
eğer onu taçlandıran duvarlar tuğladan
değil de insandan ise..
lightflarer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 639
Joined: Tue Feb 05, 2008 10:00 am

Post by lightflarer »

bazı filmler vardır ya fragmanından belli olur, o da bunlardan bir tanesine benziyor. Oyundaki içeriklerin çoğu oyunda var hatta Dahaka'yı falanda göreceğiz gibi geliyor daha başlangıçtan :D iyi yani beğendim ben mutlaka izlerim çıkarsa
CLiCKs
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1392
Joined: Mon Dec 03, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by CLiCKs »

Tahminimce oyundaki kadınları benzetmeleri zor olabilir :-P (bir ara oyunun ana grafiklerini oluşturduklarını bile düşünmüştüm.) Onun dışında ilk oyunu sıkılıp yarısında kesmiştim. İyiki kesmişim. Filmini izlerken sinir bozukluğu yaşamam :D Ama ikinci oyunu bitirdim. Üçüncü de de %85 civarında felan kalmıştım sanırsam. Hadi bakalım bu sene epey iyi filmler geliyor bunuda merakla bekliyoruz.
Ben gelecek için hiç endişe duymadım.O yeterince hızlı geliyor zaten.
Albert Einstein
Post Reply