Frpworldde neleri tartisalim?

Başka hiçbir yere uymadı dediğiniz mesajlar için.
Efla
Site Admin
Site Admin
Posts: 3913
Joined: Sat Apr 10, 2004 10:00 am
Location: Ankara
Contact:

Post by Efla »

Tartışma buraya nerden geldi ki şimdi?


Kim geçimsiz demiş? Kim siteden kovulmasını istemiş?

Ben arada bir şey kaçırdım ya da asıl olay forum dışında koptu. Benim için arayı doldurmak isteyen var mı?
Chaos is the law of nature,
Order is the dream of man.
Possessed
Site Çizeri
Posts: 958
Joined: Mon Mar 13, 2006 10:00 am
Location: Tanrilarin Unuttugu Yerden...
Contact:

Post by Possessed »

Edmond wrote:Tartışmayın lan! xD
Gece gece yarıldım ya bu ciddiyete müthiş tepki! Allah da seni güldürsün xD

Boş ver Efla ya, Edmond ağızlarının payını vermiş, bir daha tartışamazlar. :D
I am Lord Amean, The King of North, Leader of Zederus..
WeS_DeX
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 736
Joined: Wed Jan 03, 2007 10:00 am
Location: Grand Line

Post by WeS_DeX »

Bence başlık, Frpworld'de neleri tartışmayalım olarak değişmeli. Sanki işimiz biraz daha kolaylaşır o zaman :)
Just because you were born a noble, you can act like God? - Griffith (the White Hawk)
Alenthas
Forum Yöneticisi
Posts: 2670
Joined: Thu Oct 04, 2007 10:00 am
Location: Innsmouth

Post by Alenthas »

Zaman yolculuğuyla ilgili başlıkta oldu. Benim de rüyama girdi arkadaş! Rüyamda adamın teki FRPWorld'e olur olmaz şeyler yazıyordu, ben de buna sinir olmuştum falan böyle, aaa!
Lydronk
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 882
Joined: Fri Feb 10, 2006 10:00 am
Location: Ankara

Post by Lydronk »

Zaman yolculuğuyla ilgili başlıkta oldu. Benim de rüyama girdi arkadaş! Rüyamda adamın teki FRPWorld'e olur olmaz şeyler yazıyordu, ben de buna sinir olmuştum falan böyle, aaa!
Bence neyi tartışalım, neyi tartışmayalım ona karar vermeden önce siteye bir psikolog, ya da daha iyisi, bir psikiyatrist alalım, yarı zamanlı çalışsın. İhtiyacımız olacak gibi :P
Image
Alenthas
Forum Yöneticisi
Posts: 2670
Joined: Thu Oct 04, 2007 10:00 am
Location: Innsmouth

Post by Alenthas »

Lydronk wrote:
Zaman yolculuğuyla ilgili başlıkta oldu. Benim de rüyama girdi arkadaş! Rüyamda adamın teki FRPWorld'e olur olmaz şeyler yazıyordu, ben de buna sinir olmuştum falan böyle, aaa!
Bence neyi tartışalım, neyi tartışmayalım ona karar vermeden önce siteye bir psikolog, ya da daha iyisi, bir psikiyatrist alalım, yarı zamanlı çalışsın. İhtiyacımız olacak gibi :P
Rüya da göremez miyim yav, hemen de deli damgası yapıştırdın? :P
Darkgnome
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 3918
Joined: Sat Jan 31, 2004 10:00 am
Location: Ankara

Post by Darkgnome »

Düzeltme yapmam gerek sanırım. Siyaset tartışılsın ama politika tartışılmasın. Politika biraz dedikoduya giriyor. Gerçi bazı politik başlıklar insanları hayal aleminden geröek dünyaya döndürebilir ama geitirisine göre çok büyük bir götürüsü var. Siyaset ise bence beyin cimlastiği ve genel kültür açısından tartışılabilecek bir konu. Lord_Feanor eski konulardan bu tarz güzel başlıkları çıkartmakta oldukça başarılı bence.
Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ışığı daha net görürdüm, şimdi, kalabalığın içinde, koca bir boşluktayım.
Eskisi ka
lightflarer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 639
Joined: Tue Feb 05, 2008 10:00 am

Post by lightflarer »

Lord_Feanor wrote:her yazımda iğneleme yaptığım söylenemez. ayrıca tartışmanın anlamı karşındakine kendi düşünceni kabul ettirebilmektir, başarırsın ya da başaramazsın. ve biraz dikkat edilirse hiçbir zaman gerginliği(varsa eğer) başlatan kişinin feanor olmadığı görülecektir.
böyle düşündüğün sürece senin gibi bir sürü insanın olmasına izin verirsin, bu da insanların dünyadan aldığı zevki azaltır ve ütopik hayallerini arttırır, ki bu da ilerlememizi pek olumlu olarak etkilemiyor sanırım.

Tartışmanın anlamı iki düşüncenin zayıf noktalarını ortadan kaldırmak ve farklı düşüncelerden ortak bir mükemmellik ortaklığı çıkartmaktır, ama zamanla saçma hırsları insanın her yaptığı şeyde olduğu gibi bunda da bir ezme ve başarılı olma hırsı ortaya çıkmıştır.
Post Reply