Ra2'de allies ler biraz daha şanslı gibi.Ne güzel askerleri cephelendirip ("d" tuşu ile yaptığımız şey) sağlam vurdurtabiliyorsun, ama sovyetlerin öyle bir şansı yok aptal askerler hiçbir işe yaramıyor ( Tabi desolatorle öldürmekten başka
Red Alert
Ben de haritayı göremeyince bir dengesizlik oluşuyor.İlla görücem o haritayı nerde ne var ? O yüzden genelde allies olurum. (Starcraftta da protoss olurum uydusu var diye, ama tabi lerker'ları ayrı bir hoşuma giderdi Zerglerdeki, 2. oyunu da çıkmadı gitti.Sanki bir ekip hem bir sürü oyun yapmaya çalışıyor, hem film çekiyor, hem de bilmemne gibi
)
Ra2'de allies ler biraz daha şanslı gibi.Ne güzel askerleri cephelendirip ("d" tuşu ile yaptığımız şey) sağlam vurdurtabiliyorsun, ama sovyetlerin öyle bir şansı yok aptal askerler hiçbir işe yaramıyor ( Tabi desolatorle öldürmekten başka
) Tabi şanslı derken apocalypse'leri kastedmiyorum o zaman da sovyetler öne geçiyor, hem yere hem havaya
Nükleer reaktör kadar da güzel birşey yok aslında kur reaktörü hayatını yaşa 
Ra2'de allies ler biraz daha şanslı gibi.Ne güzel askerleri cephelendirip ("d" tuşu ile yaptığımız şey) sağlam vurdurtabiliyorsun, ama sovyetlerin öyle bir şansı yok aptal askerler hiçbir işe yaramıyor ( Tabi desolatorle öldürmekten başka
Ultima bırakılmaz, ara verilir 
-
lightflarer
- Kullanıcı

- Posts: 639
- Joined: Tue Feb 05, 2008 10:00 am
red alert 2'de denge söz konusu 2'li açıdan, piyade gücü olarak başlangıçta allies daha güçlü sonra tesla falan çıkıyor, özellikle ıraktaki desolatorler sovyetlere büyük güç katıyor, mekanize birliklerde falanda öyle, başta allies daha kuvvetli ama sonra apocalypse tank, tesla tank ve kirov airship çıkınca oyununda cıvığı çıkıyorDarktimes wrote:Ben de haritayı göremeyince bir dengesizlik oluşuyor.İlla görücem o haritayı nerde ne var ? O yüzden genelde allies olurum. (Starcraftta da protoss olurum uydusu var diye, ama tabi lerker'ları ayrı bir hoşuma giderdi Zerglerdeki, 2. oyunu da çıkmadı gitti.Sanki bir ekip hem bir sürü oyun yapmaya çalışıyor, hem film çekiyor, hem de bilmemne gibi)
Ra2'de allies ler biraz daha şanslı gibi.Ne güzel askerleri cephelendirip ("d" tuşu ile yaptığımız şey) sağlam vurdurtabiliyorsun, ama sovyetlerin öyle bir şansı yok aptal askerler hiçbir işe yaramıyor ( Tabi desolatorle öldürmekten başka) Tabi şanslı derken apocalypse'leri kastedmiyorum o zaman da sovyetler öne geçiyor, hem yere hem havaya
Nükleer reaktör kadar da güzel birşey yok aslında kur reaktörü hayatını yaşa
ra3'te 3'lü averaj söz konusu futbol değimi kullanmak gerekirse