Sen ikisini de aynı anda koyuyorsun, Daemon Tools programı kendi kendisine bir CD-ROM oluşturur gibi düşün. Yani aynı anda 2-3 CD-ROM'un oluyor. Bunları eğer birden fazla oluşturursan birisine E der, diğerine F der, fakat ayrı sürücüler olur bunlar. Yani oyunun 1. CD'sini E'ye, 2. CD'sini ise F'ye koyuyorsun. 1. CD böylece 2. CD'yi görmüyor. 1. CD'nin yüklenmesi bitip 2. CD'yi istediği zaman, Daemon Tools'ta 1. CD'nin olduğu bölüme yüklemen gerek 2. CD'yi.Darktimes wrote:Bu sefer oyunu indirdim, kurdum ama oyunu açmaya çalışınca Cd 2'yi istiyor halbuki Cd 1 de Cd 2 de sanal sürücünün içinde.Yahu yanlış şeyi mi atıyorum içine nedir ? Cd 'in içinde autorun setup falan var, Cd 2 de de yine autorun, readme falan.Acaba yanlış şeyi mi sanal sürücüye koyuyorum ? Cd 2 de sanal sürücünün içinde olmasına rağmen oyuna girişte cd 2 yi istiyor.Nasıl çözerim acep ?
Anlatamamış olabilirim. Umarım anlatabilmişimdir
Ayrıyetten Lightlarer ben şu ana kadar onlarca oyunu Daemon Tools ile kurdum
Bir de bunlarla HİÃ? uğraşmamak isterseniz size bir yöntem sunabilirim. Bilgisayarınızda CD-RW veya DVD-RW var ise,NERO, ya da daha basit ve ücretsiz olan (ve benim tavsiye ettiğim) IMGBURN adlı programı kurarsınız. Bilgisayarınıza boş CD veya DVD'nizi takarsınız. 1. CD'ye 1. ISO dosyasını yakarsınız. Ama bahsettiğim yakma dosyayı CD'ye kopyalama şeklinde değil, IMGBURN için konuşuyorum, Write Image File to Disc derseniz eğer, elinizdeki CD-DVD bir oyun CD-DVD'si hâline gelir. O DVD'yi taktığınız anda kuruluma başlar, 2. CD'yi ister, onu takarsınız, orjinal oyun DVD'siymiş gibi kurarsınız.
Ayrıca iş bitince bilgisayarınızda iso dosyasını tutmanıza da gerek kalmaz

