Torrent'tan Neverminter Night indirdim.5 tane dosya olarak geldi ( Cd 1 install, Cd 2 install, Cd 3 Play, Cd 4 Exp 1, Cd 5 Exp 2).şimdi ne yazık ki oyunu kurum aşamasında takıldım kaldım.Cd 1'i winrarla açıp setup.exe'sine tıklıyorum açılıyor ve oyun kurulmaya başlıyor belirli şeylere ilerle dedikten ayarları yaptıktan sonra.Yalnız yüklemeye başladığında 2.cd yi istiyor.Buna karşılık ben de deamon tools, poweriso gibi programlarla sanal sürücü oluşturup içine attım disk2 'yi.Ne yazık ki yine olmadı.Biraz daha debelendim ama işin içinden çıkamaz oldum.şimdi gelgelim esas soruya, bu oyunu ben nasıl kurarım
Oyun yükleme
Oyun yükleme
Hazır başıma bir sorun gelmişken siz Frpworld halkıyla bir paylaşayım dedim.Hali hazırda belki çözümü bilen vardır.şimdi sorunum şu:
Torrent'tan Neverminter Night indirdim.5 tane dosya olarak geldi ( Cd 1 install, Cd 2 install, Cd 3 Play, Cd 4 Exp 1, Cd 5 Exp 2).şimdi ne yazık ki oyunu kurum aşamasında takıldım kaldım.Cd 1'i winrarla açıp setup.exe'sine tıklıyorum açılıyor ve oyun kurulmaya başlıyor belirli şeylere ilerle dedikten ayarları yaptıktan sonra.Yalnız yüklemeye başladığında 2.cd yi istiyor.Buna karşılık ben de deamon tools, poweriso gibi programlarla sanal sürücü oluşturup içine attım disk2 'yi.Ne yazık ki yine olmadı.Biraz daha debelendim ama işin içinden çıkamaz oldum.şimdi gelgelim esas soruya, bu oyunu ben nasıl kurarım
(Disk2.bzf diye bir dosya disk2 dediğim)
Torrent'tan Neverminter Night indirdim.5 tane dosya olarak geldi ( Cd 1 install, Cd 2 install, Cd 3 Play, Cd 4 Exp 1, Cd 5 Exp 2).şimdi ne yazık ki oyunu kurum aşamasında takıldım kaldım.Cd 1'i winrarla açıp setup.exe'sine tıklıyorum açılıyor ve oyun kurulmaya başlıyor belirli şeylere ilerle dedikten ayarları yaptıktan sonra.Yalnız yüklemeye başladığında 2.cd yi istiyor.Buna karşılık ben de deamon tools, poweriso gibi programlarla sanal sürücü oluşturup içine attım disk2 'yi.Ne yazık ki yine olmadı.Biraz daha debelendim ama işin içinden çıkamaz oldum.şimdi gelgelim esas soruya, bu oyunu ben nasıl kurarım
Ultima bırakılmaz, ara verilir 
-
Lord_Feanor
- Kullanıcı

- Posts: 628
- Joined: Mon Jun 11, 2007 10:00 am
- Location: Miklagaard
her cd için ayrı sanal cd programı kullanman lazım
eğer yine sorun çıkıyorsa dosyalar bozuk demektir, silmen lazım..
Ne kanun, ne sevgi, ne de çatılmış kılıçlar
Dehşet, yaralar, felaketin kendisi bile olsa
Koruyamayacaktır Fëanor ve Fëanor'un soyundan
Saklayan, kendine alan, ellerinde tutan,
Bulan ya da kaçıran kişiyi, bir Silm
Dehşet, yaralar, felaketin kendisi bile olsa
Koruyamayacaktır Fëanor ve Fëanor'un soyundan
Saklayan, kendine alan, ellerinde tutan,
Bulan ya da kaçıran kişiyi, bir Silm
Eğer farklı sanal sürücüye gidiyorsa da olabilir. Mesela daemon 4 tane sanal sürücü açabiliyor, fakat eğer sürücünün ismi farklıysa diğer cdleri algılamayabiliyor. O yüzden bütün cdleri aynı sürücüye yüklemek sorunu çözebilir.
Eğer çözmez ise muhtemelen Feanor'un dediği gibidir, ikinci cd'yi tekrar indirmen gerekebilir. Ama tabii indirdiğin dosyaların rar olduğunu tahmin ediyorum ve eğer öyleyse çıkartırken sorun çıkartması gerekirdi. Yani indirme corrupt olacağını zannetmiyorum, başka bir kaynaktan indirirsen sorun çözülür...umarım.
Eğer çözmez ise muhtemelen Feanor'un dediği gibidir, ikinci cd'yi tekrar indirmen gerekebilir. Ama tabii indirdiğin dosyaların rar olduğunu tahmin ediyorum ve eğer öyleyse çıkartırken sorun çıkartması gerekirdi. Yani indirme corrupt olacağını zannetmiyorum, başka bir kaynaktan indirirsen sorun çözülür...umarım.
Yalnız o dosyalar muhtemelen Rar değil de ve ISO'ydu ve ISO olan bir dosyayı RAR'lıymış gibi çıkarmak o dosyayı bozacaktır.
Daemon Tools ile önce 1. CD'yi aç, setup ekranı gelince kuruluma başla, sonra ikinci CD'yi isteyince 1. CD'yi iptal edip 2. CD'yi aç. Bu şekilde bitir.
Daemon Tools ile önce 1. CD'yi aç, setup ekranı gelince kuruluma başla, sonra ikinci CD'yi isteyince 1. CD'yi iptal edip 2. CD'yi aç. Bu şekilde bitir.
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
-Freddie Mercury
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
-Freddie Mercury
Hayır, dosyaları rar olarak indirdi zannediyorum. Sonuçta rapidshareden indiriyor, ya da diğer sitelerden, ne bileyim. Sonuçta rar olarak indiriyor ve rarların içindeki iso'yu çıkartıyor.Edmond wrote:Yalnız o dosyalar muhtemelen Rar değil de ve ISO'ydu ve ISO olan bir dosyayı RAR'lıymış gibi çıkarmak o dosyayı bozacaktır.
Daemon Tools ile önce 1. CD'yi aç, setup ekranı gelince kuruluma başla, sonra ikinci CD'yi isteyince 1. CD'yi iptal edip 2. CD'yi aç. Bu şekilde bitir.
-
lightflarer
- Kullanıcı

- Posts: 639
- Joined: Tue Feb 05, 2008 10:00 am
iso dosyalarının düzgün çalıştığını bir tek psp'de gördüm nedenseEdmond wrote:Yalnız o dosyalar muhtemelen Rar değil de ve ISO'ydu ve ISO olan bir dosyayı RAR'lıymış gibi çıkarmak o dosyayı bozacaktır.
Daemon Tools ile önce 1. CD'yi aç, setup ekranı gelince kuruluma başla, sonra ikinci CD'yi isteyince 1. CD'yi iptal edip 2. CD'yi aç. Bu şekilde bitir.
Bu sefer oyunu indirdim, kurdum ama oyunu açmaya çalışınca Cd 2'yi istiyor halbuki Cd 1 de Cd 2 de sanal sürücünün içinde.Yahu yanlış şeyi mi atıyorum içine nedir ? Cd 'in içinde autorun setup falan var, Cd 2 de de yine autorun, readme falan.Acaba yanlış şeyi mi sanal sürücüye koyuyorum ? Cd 2 de sanal sürücünün içinde olmasına rağmen oyuna girişte cd 2 yi istiyor.Nasıl çözerim acep ?
Ultima bırakılmaz, ara verilir 
-
Lord_Feanor
- Kullanıcı

- Posts: 628
- Joined: Mon Jun 11, 2007 10:00 am
- Location: Miklagaard
sadece 2-3 kerelik tecrübeme dayanarak şunu söyleyebilirim ki, cd2 yi istediği anda sanal sürücüye yüklemen gerekiyor olabilir. warcraft, vampire the masquerade falan yüklerken böyle yapmam gerekmişti..
Ne kanun, ne sevgi, ne de çatılmış kılıçlar
Dehşet, yaralar, felaketin kendisi bile olsa
Koruyamayacaktır Fëanor ve Fëanor'un soyundan
Saklayan, kendine alan, ellerinde tutan,
Bulan ya da kaçıran kişiyi, bir Silm
Dehşet, yaralar, felaketin kendisi bile olsa
Koruyamayacaktır Fëanor ve Fëanor'un soyundan
Saklayan, kendine alan, ellerinde tutan,
Bulan ya da kaçıran kişiyi, bir Silm
-
lightflarer
- Kullanıcı

- Posts: 639
- Joined: Tue Feb 05, 2008 10:00 am

