Oyun yükleme

Mucit Gnomların hayal makineleri, pc, konsol oyunları hakkında her sey..
Darktimes
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 809
Joined: Wed Aug 02, 2006 10:00 am
Location: istanbul

Oyun yükleme

Post by Darktimes »

Hazır başıma bir sorun gelmişken siz Frpworld halkıyla bir paylaşayım dedim.Hali hazırda belki çözümü bilen vardır.şimdi sorunum şu:

Torrent'tan Neverminter Night indirdim.5 tane dosya olarak geldi ( Cd 1 install, Cd 2 install, Cd 3 Play, Cd 4 Exp 1, Cd 5 Exp 2).şimdi ne yazık ki oyunu kurum aşamasında takıldım kaldım.Cd 1'i winrarla açıp setup.exe'sine tıklıyorum açılıyor ve oyun kurulmaya başlıyor belirli şeylere ilerle dedikten ayarları yaptıktan sonra.Yalnız yüklemeye başladığında 2.cd yi istiyor.Buna karşılık ben de deamon tools, poweriso gibi programlarla sanal sürücü oluşturup içine attım disk2 'yi.Ne yazık ki yine olmadı.Biraz daha debelendim ama işin içinden çıkamaz oldum.şimdi gelgelim esas soruya, bu oyunu ben nasıl kurarım :D (Disk2.bzf diye bir dosya disk2 dediğim)
Ultima bırakılmaz, ara verilir ;)
Lord_Feanor
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 628
Joined: Mon Jun 11, 2007 10:00 am
Location: Miklagaard

Post by Lord_Feanor »

her cd için ayrı sanal cd programı kullanman lazım :D eğer yine sorun çıkıyorsa dosyalar bozuk demektir, silmen lazım..
Ne kanun, ne sevgi, ne de çatılmış kılıçlar
Dehşet, yaralar, felaketin kendisi bile olsa
Koruyamayacaktır Fëanor ve Fëanor'un soyundan
Saklayan, kendine alan, ellerinde tutan,
Bulan ya da kaçıran kişiyi, bir Silm
Alenthas
Forum Yöneticisi
Posts: 2670
Joined: Thu Oct 04, 2007 10:00 am
Location: Innsmouth

Post by Alenthas »

Eğer farklı sanal sürücüye gidiyorsa da olabilir. Mesela daemon 4 tane sanal sürücü açabiliyor, fakat eğer sürücünün ismi farklıysa diğer cdleri algılamayabiliyor. O yüzden bütün cdleri aynı sürücüye yüklemek sorunu çözebilir.

Eğer çözmez ise muhtemelen Feanor'un dediği gibidir, ikinci cd'yi tekrar indirmen gerekebilir. Ama tabii indirdiğin dosyaların rar olduğunu tahmin ediyorum ve eğer öyleyse çıkartırken sorun çıkartması gerekirdi. Yani indirme corrupt olacağını zannetmiyorum, başka bir kaynaktan indirirsen sorun çözülür...umarım.
devrimk
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2082
Joined: Thu Feb 03, 2005 10:00 am

Post by devrimk »

Rar dosyalarının içini bir klasöre aktarıyorsun değil mi? Rar programının içinden setup'a tıklarsan diğer dosyaları bulamaz.
catboy
Site Yazarı
Site Yazarı
Posts: 3268
Joined: Fri Jan 19, 2007 10:00 am
Location: Izmir
Contact:

Post by catboy »

devrimk wrote:Rar dosyalarının içini bir klasöre aktarıyorsun değil mi? Rar programının içinden setup'a tıklarsan diğer dosyaları bulamaz.
evet ben de bunu diyecektim, önce rar dosyalarını çıkartması lazım değil mi?
Darktimes
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 809
Joined: Wed Aug 02, 2006 10:00 am
Location: istanbul

Post by Darktimes »

Rarlı dosyayı çıkardım klasöre de yine de olmadı :( Sanırım 2.cd de bir bozukluk var şimdi yeniden indirelim bakalım.
Ultima bırakılmaz, ara verilir ;)
Efla
Site Admin
Site Admin
Posts: 3913
Joined: Sat Apr 10, 2004 10:00 am
Location: Ankara
Contact:

Post by Efla »

Orjinalini satın al hiçbir problem kalmaz :D:D
Chaos is the law of nature,
Order is the dream of man.
catboy
Site Yazarı
Site Yazarı
Posts: 3268
Joined: Fri Jan 19, 2007 10:00 am
Location: Izmir
Contact:

Post by catboy »

Efla wrote:Orjinalini satın al hiçbir problem kalmaz :D:D
En mantıklısı bence de ama bu oyunun da orijinalini bulmak biraz zordur ya artık... :D
Darktimes
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 809
Joined: Wed Aug 02, 2006 10:00 am
Location: istanbul

Post by Darktimes »

Efla wrote:Orjinalini satın al hiçbir problem kalmaz :D:D
Evet ya nerden de aklıma gelmedi bu seçenek böyle :D Hay aksi şeytan :evil:
Ultima bırakılmaz, ara verilir ;)
Edmond
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 5509
Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:

Post by Edmond »

Yalnız o dosyalar muhtemelen Rar değil de ve ISO'ydu ve ISO olan bir dosyayı RAR'lıymış gibi çıkarmak o dosyayı bozacaktır.

Daemon Tools ile önce 1. CD'yi aç, setup ekranı gelince kuruluma başla, sonra ikinci CD'yi isteyince 1. CD'yi iptal edip 2. CD'yi aç. Bu şekilde bitir.
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.

The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.

I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.

-Freddie Mercury
Alenthas
Forum Yöneticisi
Posts: 2670
Joined: Thu Oct 04, 2007 10:00 am
Location: Innsmouth

Post by Alenthas »

Edmond wrote:Yalnız o dosyalar muhtemelen Rar değil de ve ISO'ydu ve ISO olan bir dosyayı RAR'lıymış gibi çıkarmak o dosyayı bozacaktır.

Daemon Tools ile önce 1. CD'yi aç, setup ekranı gelince kuruluma başla, sonra ikinci CD'yi isteyince 1. CD'yi iptal edip 2. CD'yi aç. Bu şekilde bitir.
Hayır, dosyaları rar olarak indirdi zannediyorum. Sonuçta rapidshareden indiriyor, ya da diğer sitelerden, ne bileyim. Sonuçta rar olarak indiriyor ve rarların içindeki iso'yu çıkartıyor.
lightflarer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 639
Joined: Tue Feb 05, 2008 10:00 am

Post by lightflarer »

Edmond wrote:Yalnız o dosyalar muhtemelen Rar değil de ve ISO'ydu ve ISO olan bir dosyayı RAR'lıymış gibi çıkarmak o dosyayı bozacaktır.

Daemon Tools ile önce 1. CD'yi aç, setup ekranı gelince kuruluma başla, sonra ikinci CD'yi isteyince 1. CD'yi iptal edip 2. CD'yi aç. Bu şekilde bitir.
iso dosyalarının düzgün çalıştığını bir tek psp'de gördüm nedense :D
Darktimes
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 809
Joined: Wed Aug 02, 2006 10:00 am
Location: istanbul

Post by Darktimes »

Bu sefer oyunu indirdim, kurdum ama oyunu açmaya çalışınca Cd 2'yi istiyor halbuki Cd 1 de Cd 2 de sanal sürücünün içinde.Yahu yanlış şeyi mi atıyorum içine nedir ? Cd 'in içinde autorun setup falan var, Cd 2 de de yine autorun, readme falan.Acaba yanlış şeyi mi sanal sürücüye koyuyorum ? Cd 2 de sanal sürücünün içinde olmasına rağmen oyuna girişte cd 2 yi istiyor.Nasıl çözerim acep ?
Ultima bırakılmaz, ara verilir ;)
Lord_Feanor
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 628
Joined: Mon Jun 11, 2007 10:00 am
Location: Miklagaard

Post by Lord_Feanor »

sadece 2-3 kerelik tecrübeme dayanarak şunu söyleyebilirim ki, cd2 yi istediği anda sanal sürücüye yüklemen gerekiyor olabilir. warcraft, vampire the masquerade falan yüklerken böyle yapmam gerekmişti..
Ne kanun, ne sevgi, ne de çatılmış kılıçlar
Dehşet, yaralar, felaketin kendisi bile olsa
Koruyamayacaktır Fëanor ve Fëanor'un soyundan
Saklayan, kendine alan, ellerinde tutan,
Bulan ya da kaçıran kişiyi, bir Silm
lightflarer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 639
Joined: Tue Feb 05, 2008 10:00 am

Post by lightflarer »

Lord_Feanor wrote:sadece 2-3 kerelik tecrübeme dayanarak şunu söyleyebilirim ki, cd2 yi istediği anda sanal sürücüye yüklemen gerekiyor olabilir. warcraft, vampire the masquerade falan yüklerken böyle yapmam gerekmişti..
vtm ile daha fazla uğraşmayıp direkt orjinalini almıştım ben artık :D
Post Reply