Karşınızda bugün itibariyle okulla ilişikisini sadece git-gele indirgemiş bir LYdronk duruyor ve elinde fazlasıyla boş zaman (ders de olabilir ) var. Senaryonun kimi eksik yerlerini tamamlayayım, siz de o sırada karakter yaratın (paint falan kullanarak karakter kağıtlarından birini doldurabilirsiniz güzel olabilir. Yoksa yazı-tabanlı da hazırlayabilirsiniz kağıtları. Oyunu pazartesi/salı/çarşamba açmayı bekliyorum size de uyarsa.
Edmond bir D&D3,5 oyunu oynamak istermiş, bana söyledi. Dedim ki 3,5 olacaksa Pathfinder olmalı.
Aslında Baldur's Gate II oyununun senaryosunu oynatmak isterim Path-3,5 kurallarına göre. Yani biri "son of Bhaal" olacak ve arkadaşlarıyla birlikte zindandan eşyasız başlayacaklar vs. Aynı oyundaki konuları takip etmeye çalışacağım, tabii bunda save-load olmadığı için işler zor.
Edmond'dan başka var mı meraklısı?
Ayrıca eğer oyun oynatacak olan varsa çok daha makbule geçer, ben oyuncu olmak istiyorum çünkü aslında. (nedense hangi oyuna girdiysem anında yarıda kesildi ama hiçbiri benim suçum değildi bence)
3,5 oynatacak DM aranıyor; Edmond monk oynamak ister Ben de cleric ya da paladin
Ben bu ara basit takibi kolay bir oyun açmayı planlıyorum ama senaryoyu bastan sona tamamlayıp baslatmak istiyorum ki yarıda kesilme olmasın! Sistem olarak basit 2d6 sistemini düşünmekteyim
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
Aegron Linwelin wrote: Pathfinder olacaksa oynarım. Oynatacak kadar bilgisi olan biri oynatsın... Meselaaaa.. Dwaxer
Senin oynayacak kada pathfinder bilgin var mı bakalım. PHB free pdfini okudun mu en azından?
.
Hemende ezin gençleri
Free'de neymiş bende tamamı var core rulebook'un free de tamamı yoktu sanırım değil mi?
577 sayfa kitap hepsini okumuş olmam zor haliye bu ara yeni bakmaya başladım
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
Yo mu arkadaşlar hakatten güzel bir oyun oynatacak olan? Aramızda oyun oynamak isteyen yeni arkadaşlar vr. Ufak birşeylerle de olsa başlasak daha büyüğünü vaktiniz olunca yaparız.
Ã?ıkmaz mı bir babayiğit =)
Chaos is the law of nature,
Order is the dream of man.
Oyun camiası suskun gibi yeni oyunlar çabilecek dmler arıyor gözlerimiz. şahsen bir Vtm oyunu olmasını isterim.
Beş dakika süren savaşlar binlerce yıl süren efsaneler yaratır. O yüzden savaşta korkuyla değil tatmin hissi duyarak ölmelisin. O zaman arkandan ağlayacak insan kalmış olur.
Beş dakika süren savaşlar binlerce yıl süren efsaneler yaratır. O yüzden savaşta korkuyla değil tatmin hissi duyarak ölmelisin. O zaman arkandan ağlayacak insan kalmış olur.