Arena Adası YORUMLAR
-
Aegron Linwelin
- Kullanıcı

- Posts: 2614
- Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
- Location: Bursa
- Contact:
Aegron Linwelin wrote:Bir süre idare eder seni bu devrimk... Hadi şimdi saldırma zamanı bir dahaki turda şu atomlara ayırma büyüsünü yapmayı planlıyorum bakalım. Gerçi onu değiştirmiştik ama olsun yine de çok hasar verir.
Aegron'cuğum madem ki asitten koruyan büyün vardı, keşke içeri girmeden önce yapsaydın ya bu buffları; bilinmiyor muydu asit canavarı olduğu?
Sana da bi asit sıkayım da büyü müyü yapamazsın yüzün yanarken.
Bu arada arkadaşlar şöyle bir açıklama yapayım canavarın asit tükürmesi hakkında:
Asit tükürme saldırısı her zaman körletmiyor, anca yüze isabet ederse (evet Galud'un tipi kaydı) bunu da şöyle tespit ediyoruz: eğer tükürük atağı defansı (aslında Ã?evikliğe karşı) +7 fazlasıyla geçerse yüze gelmiş kabul ediyoruz. Yani hayvanın saldırısı çok başarılı olursa ancak körlük tehlikesi var.
Calud'un hep yek atması büyük şanssızlık oldu, ilk zarını hepyek attı olacak iş değil
.
Dayanım -5 yerine -6 olmayacak mı?dwaxer wrote:.
Dün oyunu döndürürken hesaplarda büyük bir hata yapmışım; normalde alınan hasarlardan "Dayanım" miktarını düşüyoruz ama ben unutmuşum bunu (ben de dedim koskoca golyat hemen nasıl da öldü) kusura bakmayın dalgınlık. :mrgreen: sonradan aklıma geldi düzelttim.
Calud henüz bayılmadı; ağır yaralandı -3 tık/tur harekete düştü ama şarjı yarıda kesildiği için diğerleriyle birlikte 1 tur hareketi yapabilirsin Devrimk.
Normalde körlüğe -4 vermem gerekir ama kafalar zaten sana ısırmak suretiyle yapışık olduğundan el yordamıyla bulabilirsin diye düştü ceza.
.
Kılıç 9 tık olduğuna göre vurabiliyorum sanırım, benim saldırı zarımı atabilirsin.
rogue ben olunca doğal olarak devir değişmiş oluyor evetdwaxer wrote:Yok Devrimk, göz gözü görmüyor diye yazmıştım; zaten içerisi karanlıktı, en azından loştu diyelim. Tozlar 9 tur sonra azalacak ve ancak o zaman görebilirsin yaratığı, tabii o da seni görecek altı kafa 12 çift göz ile ve seni bekliyor merak etme. şarjın hayırlı olsun (ama işin çok zor)devrimk wrote:Dwaxer yaratığı görebiliyoruz galiba, öyleyse yaratığa hücum (Charge) edeceğim.
Yaa eskiden rogue ya da ranger filan önden gider dikkatli bir şekilde araştırma filan "scouting" yaparlardı. Artık devir mi değişti?
![]()
.
Zaman, kayan bir yıldız. Atmosfer ise; ben..
.
fmc ok, vs menzilli atış yaparken, aslında düşmana yapışık durumda bir dostun varsa nişancılığına ceza alırsın ve hatta ıskalarsan bir ihtimal kendi yandaşını vurabilirsin.
Yapışıktan kastım ısırılma hali olabilir, sarılmış güreşme hali olabilir vs. Bu durumda -2 ceza veririm ama sen usta bir okçu olduğundan -1 alacaksın sadece
Bir de nokta atışları normalde -4 ceza alır; Hydra kafası ufak bir nokta sayılmaz ama yine de bir kafa (ve boyun) hayvanın toplam cüssesinin ancak %10'u kadar yani bu hedef de kısmi nokta atışı sayılarak buna da -2 ceza gelir (aslında -3 ama sen usta okçu olduğundan -2)
Söylediğin atışa toplam -3 ceza gelecek, (indirimli) haberin olsun istersen değiştirip rastgele cezasız bir atış da yapabilirsin (tabii aslında bir turda 2 atış yapabiliyorsun.
Bu arada ben şimdiye kadar senin şu özelliğini dikkate almamışım sanırım:
Korucu: Yay, mızrak ve arbaletlerde Atak:+1, Hasar:+3
ama sen de hatırlatmadın; oyuncu karakterinin özelliğini bilmeli, DM dalgın olabilir, hatırlatmalı
.
fmc ok, vs menzilli atış yaparken, aslında düşmana yapışık durumda bir dostun varsa nişancılığına ceza alırsın ve hatta ıskalarsan bir ihtimal kendi yandaşını vurabilirsin.
Yapışıktan kastım ısırılma hali olabilir, sarılmış güreşme hali olabilir vs. Bu durumda -2 ceza veririm ama sen usta bir okçu olduğundan -1 alacaksın sadece
Bir de nokta atışları normalde -4 ceza alır; Hydra kafası ufak bir nokta sayılmaz ama yine de bir kafa (ve boyun) hayvanın toplam cüssesinin ancak %10'u kadar yani bu hedef de kısmi nokta atışı sayılarak buna da -2 ceza gelir (aslında -3 ama sen usta okçu olduğundan -2)
Söylediğin atışa toplam -3 ceza gelecek, (indirimli) haberin olsun istersen değiştirip rastgele cezasız bir atış da yapabilirsin (tabii aslında bir turda 2 atış yapabiliyorsun.
Bu arada ben şimdiye kadar senin şu özelliğini dikkate almamışım sanırım:
Korucu: Yay, mızrak ve arbaletlerde Atak:+1, Hasar:+3
ama sen de hatırlatmadın; oyuncu karakterinin özelliğini bilmeli, DM dalgın olabilir, hatırlatmalı
.
Zaten gerilmiş yayımla (Hani gerginken + geliyordu ya o yüzden gergin girmiştim mağaraya) yaratığın belirgin en iyi görebildiğim yerine yolluyorum oklarımı.
"7 kafa diye geldik 6 kafa var burda .Demek kopan kafa geri çıkmıyor. Bitirelim şunun işini!"
Gaz vermek için söylediği bu son cümleye kendisi bile inanamıyordu.
böle yapalım ozaman hep yek atmayım yine. bu arada ben yayım gergin girmiştim mağaraya
:plotting:
"7 kafa diye geldik 6 kafa var burda .Demek kopan kafa geri çıkmıyor. Bitirelim şunun işini!"
Gaz vermek için söylediği bu son cümleye kendisi bile inanamıyordu.
böle yapalım ozaman hep yek atmayım yine. bu arada ben yayım gergin girmiştim mağaraya
Zaman, kayan bir yıldız. Atmosfer ise; ben..
Yay kullanmak 6 tık, bunun içine ok çekme dahil (1) sen okun biri hazırda gelmişsen, ilk atışını 5 tık ile yapabilirsin, ikincisi 6 tık ve kalan 1 tık ile 1 kare yer değiştirebilirsin.fmc wrote:Zaten gerilmiş yayımla (Hani gerginken + geliyordu ya o yüzden gergin girmiştim mağaraya) ... bu arada ben yayım gergin girmiştim mağaraya:plotting:
.
hm. +1 hasar veriyor sanıyordum. :plotting:dwaxer wrote:Yay kullanmak 6 tık, bunun içine ok çekme dahil (1) sen okun biri hazırda gelmişsen, ilk atışını 5 tık ile yapabilirsin, ikincisi 6 tık ve kalan 1 tık ile 1 kare yer değiştirebilirsin.fmc wrote:Zaten gerilmiş yayımla (Hani gerginken + geliyordu ya o yüzden gergin girmiştim mağaraya) ... bu arada ben yayım gergin girmiştim mağaraya:plotting:
.
Zaman, kayan bir yıldız. Atmosfer ise; ben..
1 tıkla mı... olabilir, neden olmasın;fmc wrote:hm. +1 hasar veriyor sanıyordum. :plotting:dwaxer wrote:Yay kullanmak 6 tık, bunun içine ok çekme dahil (1) sen okun biri hazırda gelmişsen, ilk atışını 5 tık ile yapabilirsin, ikincisi 6 tık ve kalan 1 tık ile 1 kare yer değiştirebilirsin.fmc wrote:Zaten gerilmiş yayımla (Hani gerginken + geliyordu ya o yüzden gergin girmiştim mağaraya) ... bu arada ben yayım gergin girmiştim mağaraya:plotting:
.
Bu arada Hydra Defans:2d6-2 arkadaşlar.
.
-
Aegron Linwelin
- Kullanıcı

- Posts: 2614
- Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
- Location: Bursa
- Contact:
-
Aegron Linwelin
- Kullanıcı

- Posts: 2614
- Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
- Location: Bursa
- Contact:
Birinin avatarı neden değiştirdiğimi anlamasına sevindimdwaxer wrote:Vay avatarı da ona göre değiştirmişin!Aegron Linwelin wrote:2 Kelle kopardım acayip haz aldım![]()
Yok her zaman diyorum wizardlardan korkulur![]()
.
Korkulur tabi hele bu sistemde baya bi korkmak lazım
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
