CLiCKs wrote:Ya şöyle bir şey yapabilirmiyiz. Hardal gazının olduğu bombayı Albert'in silahına takarız. O da keskin nişancı değil mi? Direk carlos'un eve yollar postayı :D Ama gazın silahın ucunda patlaması durumu var. Eğer bazukamız olsaydı olurdu. Patlamayan bir şey koyardık ucuna sonra ona da hardal gazı bum! Tabii bu kadar powerplay bünyeye zararlı.
El bombası gibi şeyleri silah vasıtasıyla atabilmek için iki alet var:
Havan tüfeği, +100, 40 mm, 1 hazne
Havan fırlatıcı, +100, 40 mm, 1 hazne
Darkgnome:
Laser nişanlayıcı ya da silah ışığını takmak zaman almıyor. Ama elinde fener varsa bunu silah ışığına çevirmek istersen zaman alıyor.
Dean'e bir susturucu takıp ertesi akşam saldırabilirsiniz.
Gaz maskesi: 100 $ (Ne olur ne olmaz)
Gece görüş gözlükleri: 200 $ (Uzaktan adamları görebileyim diye)
Telsiz: 100 $ (3 takım arasında haberleşebilmek için)
Adrenalin: 100 $ (Dean ve Cabal'a vermek için)
Stimpak: 50 $ (Çok boşladık bunları)
Susturucu: 200 $ (Uziden kırma "Albert 01" silah için)
Hardal gazı: 150 $ (Billy tek başına girmeden kullanır)
Toplam 800 Dolar: , 130 dolar kaldı
Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ışığı daha net görürdüm, şimdi, kalabalığın içinde, koca bir boşluktayım.
Eskisi ka
Darkgnome wrote:Gaz maskesi: 100 $ (Ne olur ne olmaz)
Gece görüş gözlükleri: 200 $ (Uzaktan adamları görebileyim diye)
Telsiz: 100 $ (3 takım arasında haberleşebilmek için)
Adrenalin: 100 $ (Dean ve Cabal'a vermek için)
Stimpak: 50 $ (Çok boşladık bunları)
Susturucu: 200 $ (Uziden kırma "Albert 01" silah için)
Hardal gazı: 150 $ (Billy tek başına girmeden kullanır)
Toplam 800 Dolar: , 130 dolar kaldı
Yanlış toplamışsın toplam 900 +%10=990 eder.
Neyse ilaçları burası pahalı satıyor demiştim, Adrenalin'i başka yerden 50$'a buluyorsun.
.
Aslında bize bir de Tank lazım! hem içini cephaneyle doldururuz.
Havan tüfeğine param yetmiyor şimdilik; aslında bana çelik yelek filan da lazımdı, neyse ömrümüz yeterse inşallah!
............
Devrim eşyaları karakter kağıtlarına ben mi yazayım? Aslında hep hata yaptığımdan çekiniyorum ama yaz dersen yazayım yani. Bir de cephane durumu; bütün fişek ve desert kurşunlarını ben aldım ha!
dwaxer wrote:.
Aslında bize bir de Tank lazım! :mrgreen: hem içini cephaneyle doldururuz.
Havan tüfeğine param yetmiyor şimdilik; aslında bana çelik yelek filan da lazımdı, neyse ömrümüz yeterse inşallah! :mrgreen:
............
Devrim eşyaları karakter kağıtlarına ben mi yazayım? Aslında hep hata yaptığımdan :-P çekiniyorum ama yaz dersen yazayım yani. Bir de cephane durumu; bütün fişek ve desert kurşunlarını ben aldım ha!
200$ kalıyor onunla da 200 mermi uygun olur sana sanırım, değiştirmek istediğin bir şey varsa yazarsın.
Bu arada kafa çok büyümediği için gaz maskesi ve kasklar normal fiyat.
Abi boş ver, patlasın. Bu ... sonra bizim ganimete de ortak olaya çalışır. Bağlantıları da bize göre çok iyi. Hani diyeceğim acaba, ateş edipte geri çekilemeden, ben mi öldürsem. Lazerli silahıda bizim olur hem. (Albert değil ama oynatıcısı kötü yönelimli sanki )
Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ışığı daha net görürdüm, şimdi, kalabalığın içinde, koca bir boşluktayım.
Eskisi ka
Silahım: Albert 01 (Susturculu)
Başımda: Gece görüş
Cabal ve Dean takımın: Cabal'a 1xKulaklıklı telsiz, Dean'e 1xAdrenalin
Billy: 1xHardal gazı
Yanımda: Keleş, Gaz maskesi, stimpack, deri ceket
Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ışığı daha net görürdüm, şimdi, kalabalığın içinde, koca bir boşluktayım.
Eskisi ka
Darkgnome wrote:Silahım: Albert 01 (Susturculu)
Başımda: Gece görüş
Cabal ve Dean takımın: Cabal'a 1xKulaklıklı telsiz, Dean'e 1xAdrenalin
Billy: 1xHardal gazı
Yanımda: Keleş, Gaz maskesi, stimpack, deri ceket