hepimizin bi derdi var...

Başka hiçbir yere uymadı dediğiniz mesajlar için.
User avatar
hayaletxxx
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 68
Joined: Fri Oct 17, 2003 10:00 am
Location: düzce

Post by hayaletxxx »

abi ne 15 milyarmış beaaaaaaaaaa ortalığı kasıp kavurdu.forumlarda yeni başlık açalım findora yardım diye orada sana bağış toplayalım ne dersin :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
findor
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2247
Joined: Mon Jun 28, 2004 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by findor »

hayaletxxx wrote:abi ne 15 milyarmış beaaaaaaaaaa ortalığı kasıp kavurdu.forumlarda yeni başlık açalım findora yardım diye orada sana bağış toplayalım ne dersin :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

obareyyy bak ne derim bu işe biliyormusun HADDİNİ bil çömez :D:D:D
olum görmüyomusun burası dert paylaşma anlatma mekanı benim kendi mekanım vardı kitlediler abi sende söle derdini derman bulalım
Diğerleri acı çektirirse
ben kan kustururum...
Onlar korkutursa ben dehşete düşürürüm.
Ve sizden yada başkasından alınması
gereken bir intikam varsa BEN alırım.
chosen
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1299
Joined: Fri May 07, 2004 10:00 am
Location: yollar...
Contact:

Post by chosen »

o zaman senin açtığın topic kapandı diye devamlı 15 milyar die yazcan mı burda anlamadım ben? iki mesajda bir yazarsan başka kimse derdini yazamazki buraya, nasıl olsa onların altına da 15 milyar lazım die yazcan nasılsa sen...

tepki ve saygılarımla..
Ozan gülüyordu olanlara. Kahkahası karanlığı deliyordu. Durdu bir an sonra yine kahkahası duyuldu. Bu seferki olacak olanlara atıftı...
Ares
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 106
Joined: Mon Aug 23, 2004 10:00 am
Location: Gaziantep

benim derdim FORUM

Post by Ares »

yaw dünya üzerinde nerde görülmüştür bir kişi kendi açtığı bir bölüme "Özgünüz, sadece özel haklara sahip kullanıcılar bu forumdaki mesajlara cevap verebilir"diye o bölümden uzaklaştırılır anlamadım!ya bu forum sırf Adminler için falan açıldı yada bizim gibi çömezler anca bi gün"büyüyünce bende sisin gibi olcam, FIRK! :cry: "diye gaza gelcez yada sap gibi gezincez! :!:
The future looks pretty black.I'm scared.Only 1 person can help me but SHE does NOT want to help

:twisted: KOYAANISQATSI :twisted:
sphnx
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 163
Joined: Fri Mar 05, 2004 10:00 am
Location: İstanbul

Post by sphnx »

topic im kapandı die 15 milyar falan demiyorum.insana derdini sormakta suç oldu!bundan sonra forumlara teknik sorular hariç mesaj yazmayacam topic açmayacam.
Saygılarla....
Ares
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 106
Joined: Mon Aug 23, 2004 10:00 am
Location: Gaziantep

Post by Ares »

yaw biri cewap versin ben oraya bi şey daha yazmak istiyom am kabul edilmiyo valla sinirden şimdi cinnet geçircem :evil:
The future looks pretty black.I'm scared.Only 1 person can help me but SHE does NOT want to help

:twisted: KOYAANISQATSI :twisted:
chosen
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1299
Joined: Fri May 07, 2004 10:00 am
Location: yollar...
Contact:

Post by chosen »

sphnx wrote:topic im kapandı die 15 milyar falan demiyorum.insana derdini sormakta suç oldu!bundan sonra forumlara teknik sorular hariç mesaj yazmayacam topic açmayacam.
Saygılarla....
ben sana demedim ki kardeş, benim sözüm başkasınaydı ama ne iş? sen 15 milyar die tutturmuodun? findor sen misin kardeş buda??

merak ve saygılarımla...
Ozan gülüyordu olanlara. Kahkahası karanlığı deliyordu. Durdu bir an sonra yine kahkahası duyuldu. Bu seferki olacak olanlara atıftı...
sphnx
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 163
Joined: Fri Mar 05, 2004 10:00 am
Location: İstanbul

Post by sphnx »

hayır dostum ben findor falan diilim.Bana söylediğini sanmıştım.ben sadece derdini anlamaya çalışıyodum.Neyse...Yanlış anlaşılma oldu.Kusura bakma artık napalım.

Saygılar...
User avatar
hayaletxxx
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 68
Joined: Fri Oct 17, 2003 10:00 am
Location: düzce

Post by hayaletxxx »

findor wrote:
hayaletxxx wrote:abi ne 15 milyarmış beaaaaaaaaaa ortalığı kasıp kavurdu.forumlarda yeni başlık açalım findora yardım diye orada sana bağış toplayalım ne dersin :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

obareyyy bak ne derim bu işe biliyormusun HADDİNİ bil çömez :D:D:D
olum görmüyomusun burası dert paylaşma anlatma mekanı benim kendi mekanım vardı kitlediler abi sende söle derdini derman bulalım



biraz daha saygılı olursan sewinirim findor...
Fallen
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 1054
Joined: Sun Jul 04, 2004 10:00 am
Location: İzmir

Post by Fallen »

Abi sorun bendemi yaa, ya ben okulu özledim yaaaaa 8O
Sahi nasıldır yüzü dostunun.. senin yüzündür o pürüzlü ve kusurlu bir aynada...
chosen
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1299
Joined: Fri May 07, 2004 10:00 am
Location: yollar...
Contact:

Post by chosen »

Thlyrotel wrote:Abi sorun bendemi yaa, ya ben okulu özledim yaaaaa 8O
merak etme kardeş başlarda öle olur ama dersane ortamın ii olursa okulu hatırlamazsın bile, bende çok özlüyodum, aynı p..likleri orda da yapınca ve samimi ortam oluşunca unutuo insan

teselli ve saygılarımla...
Ozan gülüyordu olanlara. Kahkahası karanlığı deliyordu. Durdu bir an sonra yine kahkahası duyuldu. Bu seferki olacak olanlara atıftı...
Post Reply