Kadın-Erkek Atışması

Ben her konuda geyik yaparım diyorsanız…
aransayes
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1861
Joined: Fri Oct 08, 2004 10:00 am
Location: aksaray-izmir

Post by aransayes »

kesinlikle katiliyorum ama ole diyecegine biraz yardimci olsan fdaha iyi olmazmi ??
kusura bakma erkekliğin 10 da 9 u kaçmaktır bende kızların ağladığı yerden çok ii kaçarım :) dayanamam ağlamalarına :(
Ama sende ağlama ElessarTelemnar :D
Bir tek seni bana çok gördü dünya
İyiler bu savaşı kaybetmiş
Peki ben nası büyük adam olucam
Kötü olmak seni geri getirir mi acaba...
ElessarTelemnar
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 407
Joined: Sun Oct 29, 2006 10:00 am
Location: Ankara/Bruxelles

Post by ElessarTelemnar »

Eywallah kardesim benim "snif snif" en mantiklisi cogunliga uymak o zaman burdaki tek cogunlukta sen olduguna gore bende kacim :D :D
aransayes
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1861
Joined: Fri Oct 08, 2004 10:00 am
Location: aksaray-izmir

Post by aransayes »

Kaçmak ayıp değil önemli olan yakalanmamak :evillaugh:
Bir tek seni bana çok gördü dünya
İyiler bu savaşı kaybetmiş
Peki ben nası büyük adam olucam
Kötü olmak seni geri getirir mi acaba...
ElessarTelemnar
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 407
Joined: Sun Oct 29, 2006 10:00 am
Location: Ankara/Bruxelles

Post by ElessarTelemnar »

Valla yolumuzu sen ciziyorsun usta onden buyurdun
kusura bakma erkekliğin 10 da 9 u kaçmaktır bende kızların ağladığı yerden çok ii kaçarım
diyerek yolu gosterde yakalanmayalim demek bunlarca yildir hata yapiyordum kadinlara laf yetistirmeye calisip aglamalarini izlerken ozur dileyerek ha bileydim onceden :angel: gibi adamdim ama artik :evil: olmak gerektigini anladim eywallah aransayes
aransayes
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1861
Joined: Fri Oct 08, 2004 10:00 am
Location: aksaray-izmir

Post by aransayes »

Bende zor anladım bunu zaten. Kadınlara laf yetiştirmek çok güzel eğlenceli ama iş ağlamaya geldimi özür dilemek faydasız hemen arazi olacan. :angel: böle adamlar artık prim yapmıyo ne yazııkki :schemes: böyle görünmek lazım.
Bir tek seni bana çok gördü dünya
İyiler bu savaşı kaybetmiş
Peki ben nası büyük adam olucam
Kötü olmak seni geri getirir mi acaba...
ElessarTelemnar
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 407
Joined: Sun Oct 29, 2006 10:00 am
Location: Ankara/Bruxelles

Post by ElessarTelemnar »

Haklisin abi dogru soze ne denilebilirki zaten forumlarada bakiyorum bi ben cekiyom bi sen (WizardOfQuarks) :D
Firble
Forum Yöneticisi
Posts: 6496
Joined: Fri Mar 12, 2004 10:00 am

Post by Firble »

Vallahi ben en baştan dediğim gibi kadınlardan korkmak lazım. Onlar güçlüdür haklıdır... Dikkatli yaklaşmak lazım. Haddini bilmek lazım. Bu başlığı da unutacaklarını sanmıyorum. : ) Artık açan ve açanı destekleyenler düşünsün. : )
HARBE GİDEN
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
ElessarTelemnar
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 407
Joined: Sun Oct 29, 2006 10:00 am
Location: Ankara/Bruxelles

Post by ElessarTelemnar »

Firble ne desen haklisin yaw bu zamana kadar o kadar zamanimi bos harcadigima yaniyrum abi siz daha once nerdeydiniz :D
sutten dilimiz yandi ama icme diyen olmamisti :)
kadin dedin mi bir daha dusuneceksin gercekten
Amras__Fefalas
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 207
Joined: Tue Jun 22, 2004 10:00 am
Location: Ankara

Post by Amras__Fefalas »

celeraen wrote:evet evet en olmadık yerde tam da içinizi cız ettircek şeklilde kullanırız bu güçlü silahı :wink:
Tamamen katiliorm ve celeraen sni gonulden tebrik ediorm :clap: :clap:
insani ole kotu yapio ki karsinda aglamasi,hakli olsanz ble pes ediosunz--helal olsn valla ne diim
Denizleri seviyorsan,dalgaları da seveceksin,
Sevilmek istiyorsan,önce sevmeyi bileceksin
Uçmayı seviyorsan,düşmeyi de bileceksin.
Korkarak yaşıyorsan,yalnızca hayati seyredersin.



Ad: Arwil Deathbringer Irk:Elf Clas
ElessarTelemnar
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 407
Joined: Sun Oct 29, 2006 10:00 am
Location: Ankara/Bruxelles

Post by ElessarTelemnar »

evet evet en olmadık yerde tam da içinizi cız ettircek şeklilde kullanırız bu güçlü silahı
evet zaten problem su hakli yada haksiz her zaman bu silaha bas vurmaniz
Amras__Fefalas
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 207
Joined: Tue Jun 22, 2004 10:00 am
Location: Ankara

Post by Amras__Fefalas »

ElessarTelemnar wrote:
evet evet en olmadık yerde tam da içinizi cız ettircek şeklilde kullanırız bu güçlü silahı
evet zaten problem su hakli yada haksiz her zaman bu silaha bas vurmaniz

hmm,rasyonel bi yaklasim tabi :)
ama hak veriyorum istemesem de,sonucta bende de boyle guclu bi silah olsa kullanirm heralde.Tamam bu kadar cok kullanmam da arada sirada fena olmaz hani :evil:
Denizleri seviyorsan,dalgaları da seveceksin,
Sevilmek istiyorsan,önce sevmeyi bileceksin
Uçmayı seviyorsan,düşmeyi de bileceksin.
Korkarak yaşıyorsan,yalnızca hayati seyredersin.



Ad: Arwil Deathbringer Irk:Elf Clas
ElessarTelemnar
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 407
Joined: Sun Oct 29, 2006 10:00 am
Location: Ankara/Bruxelles

Post by ElessarTelemnar »

valla yani aglama yetenegim var cok guzel aglayabilirimde bunu karsimdaki yutarmi orasi harbici muallakta yani
bazen kendime soruyorum kiz olsamiydim acaba diye :angel:
sonra dyorum ki asla ben bole gayet iyiyim :schemes:
WizardOfQuarks
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 757
Joined: Sun Nov 28, 2004 10:00 am
Location: Ankara

Post by WizardOfQuarks »

ElessarTelemnar wrote:Haklisin abi dogru soze ne denilebilirki zaten forumlarada bakiyorum bi ben cekiyom bi sen (WizardOfQuarks) :D
Olayın benimle ilgisini anlayamadım.

Bu arada aransayes bu kaçma işinde tecrübeli olduğuna şahit oldum. Ama nereye kadar kaçabilirsin onu bilemem. :)
"Ã?n yargıları yıkmak, atomu parçalamaktan daha zordur..."  Einstein
ElessarTelemnar
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 407
Joined: Sun Oct 29, 2006 10:00 am
Location: Ankara/Bruxelles

Post by ElessarTelemnar »

forumdaki tartismaniz cok hararetliydi bide bi forumda kizlardan asiri tepki aldim yanlis anlasilma olayi WizardOfQuarks sen yoktun beni duzelten olmadi az daha kaosa yol aciyormu ole yani geyik ordan geldi :D
User avatar
buzdaglarininleydisi
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 204
Joined: Thu Sep 21, 2006 10:00 am
Location: Eskişehir

Post by buzdaglarininleydisi »

bu dedinle yukarda demiş oldun kelimeler ve cümleler birbirini tutmuyo ama demekki yukarda anlatmak istedini anlatamamışsın diorum ve üzdüysem özür diliyorum ama sende ben bu inceliğide göremedim arkidiş :angel:
Bu arada kadınlar her zaman melekdir..unutma..
Post Reply