KATİL FRP

Başka hiçbir yere uymadı dediğiniz mesajlar için.
Molydeus
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 317
Joined: Fri Mar 05, 2004 10:00 am

Post by Molydeus »

O bizim belediye başkanımız "İ. Melih Gökçek"
majenta
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 633
Joined: Sat Mar 06, 2004 10:00 am

Post by majenta »

Arkadaşlara FRP nin ne olduğunu anlatmaya çalışıyorum, bi arkadaş geldi bana "sen şimdi intahar falan etmezsin di mi " dedi. Ama olayı tam anlatınca aramıza katıldı
o artık frpci :wink:
Sıkıntılarla dolu hayat, yer kalmıyor yaşamaya.
majenta
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 633
Joined: Sat Mar 06, 2004 10:00 am

Post by majenta »

Burdan da frp hakkında olumsuz yorum yapanların bilgisizlikten yaptığını anlayabiliriz.
Sıkıntılarla dolu hayat, yer kalmıyor yaşamaya.
majenta
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 633
Joined: Sat Mar 06, 2004 10:00 am

Post by majenta »

Bi de kitapların isimlerinden kaynaklanan yanlış anlaşılmalar olduğundan sırf babam görmesin diye kitapları gizli gizli okurdum.Ama sonra o da anladı artık karışmıyor.
Sıkıntılarla dolu hayat, yer kalmıyor yaşamaya.
Ghost_OF_A_Rose
Site Yazarı
Site Yazarı
Posts: 338
Joined: Wed Oct 08, 2003 10:00 am

Post by Ghost_OF_A_Rose »

Evet arkadaşım benim dediğim işte...sadece bilgisizlik. Hayır bazıları öle ki dinlemeye bile tenezzül etmiyo "kendi her şeyi daha ii biliyo ya" saydıkça sayıyo, olmadık şeyler düşünüyo ama bu arada FRP d
ünyasının adını kötüye çıkaranlarıda dışlıyorum tabe....Ama iş çözülecek..sadece altkültür olması sebebiyle zor kabul görüyo olduğunu düşünüp rahatlatıyorum kendimi... :P
Yaşam; ölümle onur arasında gidip gelen ince bir çizgiden ibaret..."Toprakla birim" kabul ediyorum bu sözü...
majenta
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 633
Joined: Sat Mar 06, 2004 10:00 am

Post by majenta »

Kendini en bilge zannettiğin zamanlar aslında en az şeyi bildiğin zamanlardır.frp yi kötüleyenlerin sorunu da.dediğin gibi halbuki oturup bi dinleseler derdimizi anlasalar bu sorunların hiçbiri kalmayacak.
Sıkıntılarla dolu hayat, yer kalmıyor yaşamaya.
fingolfin
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 1636
Joined: Thu Jan 08, 2004 10:00 am
Location: İstanbul
Contact:

Post by fingolfin »

insanların çoğu oturup dinleme ve dinlediklerini anlayabilme yetilerine kavuştuğunda, dünya daha yaşanılası bir yer olacak.
yeminer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 4316
Joined: Wed Oct 01, 2003 10:00 am
Location: istanbul
Contact:

Post by yeminer »

katılmamak elde değil. ben genelde frp yi tiyatronun bir türevi olarak tanıtıyorum. kendiniz için rol yaparsınız seyircilere değil diyorum. biraz daha ılıman karşılıyorlar.
her zaman yalan söyle ki, kimse yalan söylediğini anlayamasın
güç amacın, k
Ghost_OF_A_Rose
Site Yazarı
Site Yazarı
Posts: 338
Joined: Wed Oct 08, 2003 10:00 am

Post by Ghost_OF_A_Rose »

ben de derim öle..
"Tiyatro ya doğaçlama tiyatro düşünün öle işte." derim ve hakikaten daha da işe yarıyo...
Yaşam; ölümle onur arasında gidip gelen ince bir çizgiden ibaret..."Toprakla birim" kabul ediyorum bu sözü...
porco
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 137
Joined: Tue Dec 09, 2003 10:00 am
Location: antalya

Post by porco »

ben denedim onu bizizm burda işe yaramıyo adsamlarda şöyle biş cevap aldım " madem öyle bişey sende git tiyatroya yazıl" !!!!
aslında benim bir imzam yok; çünkü beni tanıyanlar bana ihtiyacı olanlardır, bana ihtiyacı olanlar ise benim ihtiyacım olanlardır.
Azalin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1056
Joined: Fri Dec 26, 2003 10:00 am
Location: izmir

Post by Azalin »

evet bende denedim.. biraz daha anlayışlı oluyor..insanlar...bu olaylar nerde geçio diyince kafanda hayal gücünde cevabını, açıklayabilmenin en iyi yolu bence de, tiyatro benzetmesi.....
Sonsuz gücü elinde tutanın içindeki boşluktan daha büyük ne olabilir?

Tanrıların getirdiği çaresizliğe tanık olun...
majenta
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 633
Joined: Sat Mar 06, 2004 10:00 am

Post by majenta »

İnsan bi kere bi şeyi kötülemeye karar versin öyle ya da böyle kötüleyebiliyor.Hele bi de konu frp yse tamamdır.
Sıkıntılarla dolu hayat, yer kalmıyor yaşamaya.
Aeron
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 232
Joined: Wed Mar 03, 2004 10:00 am
Location: İstanbul

Post by Aeron »

Bugünkü Hürriyet'te "Hıristiyan olduğu için spor merkezinden kovulan bir kadın" haberi var. Müşteriler rahatsız olmuş diye. Budur yani.
Boşuna mutluluğu aramayın, ancak acılarınızı azaltabilirsiniz.
burock
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2000
Joined: Thu Feb 12, 2004 10:00 am
Location: İzmir

Post by burock »

hoşgörüsüzlüğün dibine vurmakta karafatmaların (tabirimi mazur görün) üzerine yoktur. kraldan çok kralcı lafı sanki bunlar için söylenmişçesine, karşı cins ekürilerinden daha yobazdırlar. kendi esaretlerine her şeyden çok değer verdiklerinden herkesi esir etmeye uğraşırlar.

biraz sert oldu ama neyse...
War, war never changes...
majenta
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 633
Joined: Sat Mar 06, 2004 10:00 am

Post by majenta »

Bana göre hiç de sert değil.Ayrıca o spor merkezinden kadını atanlarla attıran müşterilerdeki rahatsızlık kafadan olabilir mi? :)
Sıkıntılarla dolu hayat, yer kalmıyor yaşamaya.
Post Reply