Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ışığı daha net görürdüm, şimdi, kalabalığın içinde, koca bir boşluktayım.
Eskisi ka
Darkgnome noktasal ateş'e gerek yok. şimdi bu savaşı oynatırken şöyle uyguladım kuralları:
Dean'e ya da arabaya yapılan saldırılarda Dean'in şöförlük marifeti. (Aslında sadece 1 puan farkediyor ama kural kuraldır.)
Arabanın içindeki diğerleri için kendi savunmaları geçerli, arabada siper içinde olduklarından dolayı +20 avantajları var.
CLiCKs wrote:Ben kemeri takmıyorum arkadaş. Böcüke atladım bile
Yaa sen onu nasıl becerdin anlayamadım ben ha! Karşıdan gelen arabaya mı atladın; ben yanına getirecektim seni halbuki; üstelik o cüsseyle pencereden çıkp atlamış olamazsın. Hayal gücünüze maşallah diyecek yok yani.
CLiCKs wrote:Ben kemeri takmıyorum arkadaş. Böcüke atladım bile :D
Yaa sen onu nasıl becerdin anlayamadım ben ha! Karşıdan gelen arabaya mı atladın; ben yanına getirecektim seni halbuki; üstelik o cüsseyle pencereden çıkp atlamış olamazsın. Hayal gücünüze maşallah diyecek yok yani. :D
.
Ben yanyana durdunuz diye anladım yoksa bir Atletizm zarı atmak lazım gelirdi.
CLiCKs wrote:Ben kemeri takmıyorum arkadaş. Böcüke atladım bile
Yaa sen onu nasıl becerdin anlayamadım ben ha! Karşıdan gelen arabaya mı atladın; ben yanına getirecektim seni halbuki; üstelik o cüsseyle pencereden çıkp atlamış olamazsın. Hayal gücünüze maşallah diyecek yok yani.
.
Ben yanyana durdunuz diye anladım yoksa bir Atletizm zarı atmak lazım gelirdi.
Sen 'iki araba kısa sürede yan yana gelir' demiştin. Bende atlamada bir sakınca göremedim.
Ben gelecek için hiç endişe duymadım.O yeterince hızlı geliyor zaten.
Albert Einstein
1. seviyede 40 puan dağıttırmışım neden olduğu konusunda bir fikrim yok 45 olmasına karar verdim böylece bu seviye +5 daha yetenek dağıtın.
Seviye bariyerini geçmeyin yalnız, (5 x seviye)+10
dwaxer wrote:.
Ya bu ne kadar iri akrep! :mrgreen: Devrimk sen bu resmi nerden buldun; ben denediysem de Fallout oyunundan düzgün print-screen alamıyorum.
.......
şimdi biyonik kol marifetini alarak str:+5 yapabilir miyim yoksa senaryo icabı uygun bir yeri mi bekliyelim? (tabii bu akrepten de kurtulabilirsek) :mrgreen:
.
Evet bende oyundan resim alamadım.
İnternetten bulduğum resimleri birleştirdim.
Bir de frm converter diye bir program sayesinde karakterlerin resimlerini aldım oyundan.
Biyonik kol marifetini al aktif olarak kullan, içeride onu hikayeye uydururuz sonrasında.
Usta ben şunu söyleyeyim. Her haftasonu yoğunum artık. Ve babamda kalma durumum var. Yani pazar akşamları ilgilenebiliyorum 2 günlük devam eden oyunlarla. Yarın (pazar) akşam karakterimi de hazırlar oyunda da aksiyonumu belirtirim.
Ben gelecek için hiç endişe duymadım.O yeterince hızlı geliyor zaten.
Albert Einstein
devrimk wrote:Arkadaşlar çarşamba günü yola çıkıyorum, bir hafta on gün kadar yokum. Oynadığım ve oynattığım oyunlara bu süre içinde iştirak edemeyeceğim.
Tüh. Neyse 10 gün çok da uzun bir süre değil, seni unutmayız Devrimk
.
Bıçak ve bomba atma formüllerini tam çözemedim Devrimk, bir de atakların yanına parantez içinde bir takım sayılar koymuşsun onları da anlayamadım ne olduklarını?