Yıkımdan Sonra (Fallout sohbet)

Farklı sistemler ve dünyalar üzerine hazırlanan aktif oyunlarımızın bulunduğu bölümdür.
Post Reply
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.
Darkgnome sanırım Cabal'dan başkası yok böcük arabasında; sen diğer böcük arabasına mı ateş ediyorsun?

.
Darkgnome
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 3918
Joined: Sat Jan 31, 2004 10:00 am
Location: Ankara

Post by Darkgnome »

Evet. Diğer böcükteki sürücüye ateş ediyorum.
Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ışığı daha net görürdüm, şimdi, kalabalığın içinde, koca bir boşluktayım.
Eskisi ka
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.
Beyler dikkat; yine keskin dönüş yapcam :-P :D

Bu arada kimse emniyet kemerini takmamış bakıyorum; cıq cıq cıq!

.
CLiCKs
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1392
Joined: Mon Dec 03, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by CLiCKs »

Ben kemeri takmıyorum arkadaş. Böcüke atladım bile :D
Ben gelecek için hiç endişe duymadım.O yeterince hızlı geliyor zaten.
Albert Einstein
devrimk
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2082
Joined: Thu Feb 03, 2005 10:00 am

Post by devrimk »

Darkgnome noktasal ateş'e gerek yok. şimdi bu savaşı oynatırken şöyle uyguladım kuralları:

Dean'e ya da arabaya yapılan saldırılarda Dean'in şöförlük marifeti. (Aslında sadece 1 puan farkediyor ama kural kuraldır.)
Arabanın içindeki diğerleri için kendi savunmaları geçerli, arabada siper içinde olduklarından dolayı +20 avantajları var.
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

CLiCKs wrote:Ben kemeri takmıyorum arkadaş. Böcüke atladım bile :D

Yaa sen onu nasıl becerdin anlayamadım ben ha! Karşıdan gelen arabaya mı atladın; ben yanına getirecektim seni halbuki; üstelik o cüsseyle pencereden çıkp atlamış olamazsın. Hayal gücünüze maşallah diyecek yok yani. :D

.
devrimk
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2082
Joined: Thu Feb 03, 2005 10:00 am

Post by devrimk »

dwaxer wrote:
CLiCKs wrote:Ben kemeri takmıyorum arkadaş. Böcüke atladım bile :D

Yaa sen onu nasıl becerdin anlayamadım ben ha! Karşıdan gelen arabaya mı atladın; ben yanına getirecektim seni halbuki; üstelik o cüsseyle pencereden çıkp atlamış olamazsın. Hayal gücünüze maşallah diyecek yok yani. :D

.
Ben yanyana durdunuz diye anladım yoksa bir Atletizm zarı atmak lazım gelirdi.
CLiCKs
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1392
Joined: Mon Dec 03, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by CLiCKs »

devrimk wrote:
dwaxer wrote:
CLiCKs wrote:Ben kemeri takmıyorum arkadaş. Böcüke atladım bile :D

Yaa sen onu nasıl becerdin anlayamadım ben ha! Karşıdan gelen arabaya mı atladın; ben yanına getirecektim seni halbuki; üstelik o cüsseyle pencereden çıkp atlamış olamazsın. Hayal gücünüze maşallah diyecek yok yani. :D

.
Ben yanyana durdunuz diye anladım yoksa bir Atletizm zarı atmak lazım gelirdi.
Sen 'iki araba kısa sürede yan yana gelir' demiştin. Bende atlamada bir sakınca göremedim.
Ben gelecek için hiç endişe duymadım.O yeterince hızlı geliyor zaten.
Albert Einstein
devrimk
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2082
Joined: Thu Feb 03, 2005 10:00 am

Post by devrimk »

Bu arada 4. seviye oldunuz.

1 marifet alıp
15 yetenek puanı dağıtıyorsunuz.

1. seviyede 40 puan dağıttırmışım neden olduğu konusunda bir fikrim yok 45 olmasına karar verdim böylece bu seviye +5 daha yetenek dağıtın.
Seviye bariyerini geçmeyin yalnız, (5 x seviye)+10
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.
Ya bu ne kadar iri akrep! :mrgreen: Devrimk sen bu resmi nerden buldun; ben denediysem de Fallout oyunundan düzgün print-screen alamıyorum.

.......

şimdi biyonik kol marifetini alarak str:+5 yapabilir miyim yoksa senaryo icabı uygun bir yeri mi bekliyelim? (tabii bu akrepten de kurtulabilirsek) :mrgreen:

.
devrimk
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2082
Joined: Thu Feb 03, 2005 10:00 am

Post by devrimk »

dwaxer wrote:.
Ya bu ne kadar iri akrep! :mrgreen: Devrimk sen bu resmi nerden buldun; ben denediysem de Fallout oyunundan düzgün print-screen alamıyorum.

.......

şimdi biyonik kol marifetini alarak str:+5 yapabilir miyim yoksa senaryo icabı uygun bir yeri mi bekliyelim? (tabii bu akrepten de kurtulabilirsek) :mrgreen:

.
Evet bende oyundan resim alamadım.
İnternetten bulduğum resimleri birleştirdim.
Bir de frm converter diye bir program sayesinde karakterlerin resimlerini aldım oyundan.

Biyonik kol marifetini al aktif olarak kullan, içeride onu hikayeye uydururuz sonrasında.
CLiCKs
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1392
Joined: Mon Dec 03, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by CLiCKs »

Usta ben şunu söyleyeyim. Her haftasonu yoğunum artık. Ve babamda kalma durumum var. Yani pazar akşamları ilgilenebiliyorum 2 günlük devam eden oyunlarla. Yarın (pazar) akşam karakterimi de hazırlar oyunda da aksiyonumu belirtirim.
Ben gelecek için hiç endişe duymadım.O yeterince hızlı geliyor zaten.
Albert Einstein
devrimk
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2082
Joined: Thu Feb 03, 2005 10:00 am

Post by devrimk »

Arkadaşlar çarşamba günü yola çıkıyorum, bir hafta on gün kadar yokum. Oynadığım ve oynattığım oyunlara bu süre içinde iştirak edemeyeceğim.
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

devrimk wrote:Arkadaşlar çarşamba günü yola çıkıyorum, bir hafta on gün kadar yokum. Oynadığım ve oynattığım oyunlara bu süre içinde iştirak edemeyeceğim.
Tüh. Neyse 10 gün çok da uzun bir süre değil, seni unutmayız Devrimk :mrgreen:

.
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.
Bıçak ve bomba atma formüllerini tam çözemedim Devrimk, bir de atakların yanına parantez içinde bir takım sayılar koymuşsun onları da anlayamadım ne olduklarını?

.
Post Reply