Aslında 3.5 edition'da Sorcerer olup Dragorn Disciple'a dönüp değişik şeyler yapardım (güzel değil ama karizmatik) ama bunda o şansım da yok
Lepfter Macerası (yorum,konuşma vs)
şaka yapmıştım, ben Wizard oynamayı pek sevmem, Melee karakterimdir ben. Melee Wizard olduğu için Swordmage oynuyorum ya
Aslında 3.5 edition'da Sorcerer olup Dragorn Disciple'a dönüp değişik şeyler yapardım (güzel değil ama karizmatik) ama bunda o şansım da yok
Aslında 3.5 edition'da Sorcerer olup Dragorn Disciple'a dönüp değişik şeyler yapardım (güzel değil ama karizmatik) ama bunda o şansım da yok
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
-Freddie Mercury
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
-Freddie Mercury
-
Aegron Linwelin
- Kullanıcı

- Posts: 2614
- Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
- Location: Bursa
- Contact:
3rd ögreniyorum açarsam oyun ilerde katılırsınEdmond wrote:şaka yapmıştım, ben Wizard oynamayı pek sevmem, Melee karakterimdir ben. Melee Wizard olduğu için Swordmage oynuyorum ya![]()
Aslında 3.5 edition'da Sorcerer olup Dragorn Disciple'a dönüp değişik şeyler yapardım (güzel değil ama karizmatik) ama bunda o şansım da yok
Thanks Mario but The princess is in another castle!!

-
Aegron Linwelin
- Kullanıcı

- Posts: 2614
- Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
- Location: Bursa
- Contact:
-
Aegron Linwelin
- Kullanıcı

- Posts: 2614
- Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
- Location: Bursa
- Contact:
Fiyat arttırmaları, halkın bağrışmaları ve dragorbornların sesini duyabiliyorsun. Köle satışlarının başladığını farkedebildin.devrimk wrote:Ben uzakta olduğum için sesleri tam duyamadığımı algıladım, eğer o şekildeyse yazı yazmayacağım insiyatif diğerlerinde.
Burada da belirtmişim zaten...Aegron Linwelin wrote:Elemdil ise boş sokaklarda kendini daha güvenli hissediyordu. Issız sokaklarda meydandan gelen sesler yankılanıyordu..
Thanks Mario but The princess is in another castle!!

-
Aegron Linwelin
- Kullanıcı

- Posts: 2614
- Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
- Location: Bursa
- Contact:
-
Aegron Linwelin
- Kullanıcı

- Posts: 2614
- Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
- Location: Bursa
- Contact:
Benim ki de, renkli görmedin mi? dailylerim sarı, at-will yeşil, encounter lar da kırmızı. O kartları cafeden gidip printlemem gerekirdi, ben kendiminkini yaptım.Aegron Linwelin wrote:Direk normal 4th nin power kartlarını kullansan daha hoş olur. Bide renklerine göre protectorları var onların içine koyunca çok hoş duruyo. Encounterlar kırmızı, at-willler yeşil, Utulity ve daily ise siyah oluyo ve karışmıyo..
Bu arada, rp attım. Immediate action, daha turumu oynamadım. Arkadaşları bekliyorum. Ona göre.
Kendi doğanı öğren, bütün yanlarını kabul et, egemenlik ancak o zaman başlayabilir. Kendini reddetmek herşeyi reddetmektir.
-
Aegron Linwelin
- Kullanıcı

- Posts: 2614
- Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
- Location: Bursa
- Contact:
Androner wrote:maşallah biz bi hareket yaptık, Mark hareketleri sıraladı arka arkaya
Bu arada 4th edition hakkaten haritasız olmuyormuş, bunu gördüm.
Ama bir işe yaramadı, adamların zırhı manyak gibi
En yakın zamanda para bulup, gözlük , bileklik falan almalıyım.
Kendi doğanı öğren, bütün yanlarını kabul et, egemenlik ancak o zaman başlayabilir. Kendini reddetmek herşeyi reddetmektir.

