Gerçekten çok geyik bu topluluk ama ne yaparsınızki ben hepinizi çok seviyorum geyik olsanız bile. Tabi bizim geyiğin boynuzları ile Quel'in dişlerini de karşılaştırmıyor değilim
geyik olmak güzel ama:Dherkesin herşeyi rahatlıkla söylemeside ayrı bir zevk,herkese var oldukları için ve bu kadar geyikte oldukları için teşekkürler,umarım herkesin gülebilmesine sebep olabilecek kadar geyik olabilirim
yani sende quel ve pyrosu ormana salıp sonrada geyik avına çıkalımmı diyorsun bu arada quel bu fikirden korktu galiba hiç sesi soluğu çıkmıyor,tamam quel sadece yakalarız geyikleri,ben öldürülmelerini engellerim
yok ya ben daha istanbuldayim.....
burdayim ve basinizi agritmaya devam etcem...
o geyikten ben de bir parça istiyorum tabii Corax'tan geriye kalirsa
<div>isin felsefesi felsefenin olmamasi yani dusunmek de olmayabilir. kisacasi anlasilmaz kisacasi anlamsiz kisacasi anlamazsiniz ve anlayamazsiniz. sacmalik gorunen sacma olmayabilir ya da sacmadir zaten ya da sacmalik da yoktur belki de yoksundur belki
yok abi bi tane glaive bulup ateşte çevirme yapalım
geyik tandır,
PS bu arada bi aralar thunder cats die bi çizgi film vardı
tapardım
mahallede en çok onu oynardık
tandııır tandııır randııırkeeets die koştururduk haytalar gibi sokaklarda
yoksa squvayla birlikte sen de mi gittin ankaraya?
yok pyros quel gelmez ankaraya en azından squvayla birlikte gelmez,akıllı çocuk çünkü flint ve squvanın yanyana olduğu bir ortamda yaşayacağı tehlikenin farkında sanırım ama bizler ne yapacagız belli değil
Abi bir süredir giremiyorum kusura bakmayınız.
Hımm geleyimde ankaraya ne şartta olursa olsun.(yani squva ve flintin bulunduğu b, ortama girmeyi bile göze aldım.Ölümüne yani ).ankaraya gelecem ne pahasına olursa olsun!