Ben bir daha ateş edebiliyor muyum şimdi? Ã?ifteyi sol elime geçirip tabancamı çekip saydıracağım tekrar.
(off kanlı filmlere benzedi, adrenalin arttı, gebercem diye endişelendim bir ara
.
Hayır onun için marifet yarattım.dwaxer wrote:.
Ben bir daha ateş edebiliyor muyum şimdi? Ã?ifteyi sol elime geçirip tabancamı çekip saydıracağım tekrar.
(off kanlı filmlere benzedi, adrenalin arttı, gebercem diye endişelendim bir ara)
.
devrimk wrote:Tommy kucağında duran Beretta'sını çekti ve Dean'e doğru ateş etti.
Tommy Saldırı 114, Dean Savunma 61= 93 hasar
Anladım silahın hasarı ekleniyor. Bir an önce çelik yelek filan bulmak lazım; bu zamana kadar iyi yaşamış Deandwaxer wrote:devrimk wrote:Tommy kucağında duran Beretta'sını çekti ve Dean'e doğru ateş etti.
Tommy Saldırı 114, Dean Savunma 61= 93 hasar
Yalnız Devrim bu hesaplamada bir hata var mı yoksa nasıl hesaplıyoruz hasarı?
.
Eline, emeğine sağlık! Ben de çok keyif alıyorum oynarken. Adrenalin yüklü bir oyun; konseptide güzel.devrimk wrote:Bu oyunu oynatmaktan oldukça zevk alıyorum. Çok ölümcül olduğu aşikar fakat basit taktikler hayat kurtarabiliyor. Umarım siz de eğleniyorsunuzdur.
Bu daha çok Dwaxer'in yapmak istediği gibi adamın üzerine uçmak, oradan oraya koşmak isteyenler için.Bu yeni marifetlerden cinnet bana biraz itici geldi. Hareket ederken ateş etmek -50 ki bu oldukça büyük bir ceza. Ã?fkelenince bunu düşmesinden de çok artması gerekir bence. Birde herkes bu marifeti almak isteyecektir ki hem ateş edip hem de sığınırken zorluk çekmesin. Belki alınan eksiyi düşürse ve 3 marifet sonunda sıfırlasa daha iyi olabilir.