VtM geyiği
elemanlar yeni, Vampire kurallarını anlatıyoruz, neyse, disiplinlere geldi sıra, tek tek anlatıyoruz, sıra presence'e gelince ben başladım anlatmaya "işte, bir mekana girdiğinizde dikkat çekersiniz, ilgi toplar göze batarsınız filan" derken elemanın birisi atladı "abi ben onu disiplinsiz da yaparım, çıkarım barda tezgahın üstüne, indiririm pantolonu...."
koptuk tabii biz.
Bu da VtM geyiği...
Eleman Gangrel. Oyuna başladılar, ufak bir şehirde, prensle filan tanıştılar, herkese elini uzatıyor prens, öpüyolar onlar da, sıra bu elemana geldi, bana açıklama yapmaya başladı "abi şimdi ben gangerlim, hayvansal dürtü filan hesabı prens elini uzatınca direk ısırıyorum ehuhe ne hayvanım ama dimi"...
campaign'in geri kalanını şu köpeklere takılan ağızlıkla geçirdi tabii eleman.
Bu da son, Dl geyiği...
elemanlar düşmanın askeri kampına sızacaklar, kapıda nöbetçiler filan var tabii... kapıya kadar geldiler, mazeret lazım ya tabii girmek için, grubun fighter'i "abi biz bir arkadaşa bakıp çıkacaktık..." diye patlattı ortaya.
Presence..
- Drizzt_Dourden
- Kullanıcı

- Posts: 259
- Joined: Tue Feb 10, 2004 10:00 am
- Location: İstanbul
-
hocam_salya
- Kullanıcı

- Posts: 82
- Joined: Tue Jul 13, 2004 10:00 am
- Location: Karanlik_Diyarlardan
-
hocam_salya
- Kullanıcı

- Posts: 82
- Joined: Tue Jul 13, 2004 10:00 am
- Location: Karanlik_Diyarlardan