Presence..

Anlatacak komik veya enteresan FRP anıları olanlar için. Geyiğin sınırları burada belirlenecektir...
Ayyaş Porsuk Hanı'nın bu güzide salonu, tüm ziyaretçilerimize açıktır.
Post Reply
Molydeus
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 317
Joined: Fri Mar 05, 2004 10:00 am

Presence..

Post by Molydeus »

VtM geyiği

elemanlar yeni, Vampire kurallarını anlatıyoruz, neyse, disiplinlere geldi sıra, tek tek anlatıyoruz, sıra presence'e gelince ben başladım anlatmaya "işte, bir mekana girdiğinizde dikkat çekersiniz, ilgi toplar göze batarsınız filan" derken elemanın birisi atladı "abi ben onu disiplinsiz da yaparım, çıkarım barda tezgahın üstüne, indiririm pantolonu...."

koptuk tabii biz.

Bu da VtM geyiği...

Eleman Gangrel. Oyuna başladılar, ufak bir şehirde, prensle filan tanıştılar, herkese elini uzatıyor prens, öpüyolar onlar da, sıra bu elemana geldi, bana açıklama yapmaya başladı "abi şimdi ben gangerlim, hayvansal dürtü filan hesabı prens elini uzatınca direk ısırıyorum ehuhe ne hayvanım ama dimi"...

campaign'in geri kalanını şu köpeklere takılan ağızlıkla geçirdi tabii eleman.

Bu da son, Dl geyiği...

elemanlar düşmanın askeri kampına sızacaklar, kapıda nöbetçiler filan var tabii... kapıya kadar geldiler, mazeret lazım ya tabii girmek için, grubun fighter'i "abi biz bir arkadaşa bakıp çıkacaktık..." diye patlattı ortaya.
yeminer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 4316
Joined: Wed Oct 01, 2003 10:00 am
Location: istanbul
Contact:

Post by yeminer »

harbi koparır bu laflar oyunu abi. ama bence biraz komedi olamlı oyunda yani çok ta kötü olmuyo böle şeyler(tabi arada sırada)
her zaman yalan söyle ki, kimse yalan söylediğini anlayamasın
güç amacın, k
Ivellius
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 360
Joined: Sun Nov 16, 2003 10:00 am
Location: denizli

Post by Ivellius »

puhahahaaa
güldürdün beni molydeus
Justarius
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 346
Joined: Fri Apr 02, 2004 10:00 am

Post by Justarius »

www.sourtimes.sozluk.com
ölümcül Frp quoteları. mutlaka bakın yarılacaksınız :D
Justarius
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 346
Joined: Fri Apr 02, 2004 10:00 am

Post by Justarius »

ahuah yanlış yazdım prdn
sozluk.sourtimes.org
User avatar
Drizzt_Dourden
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 259
Joined: Tue Feb 10, 2004 10:00 am
Location: İstanbul

Post by Drizzt_Dourden »

abi cok ii ya koptum:) ama bizim oyunlarda olsa oyun dagılırdı dm de döverdi:)
Caradoc The DeathKnight
hocam_salya
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 82
Joined: Tue Jul 13, 2004 10:00 am
Location: Karanlik_Diyarlardan

Post by hocam_salya »

abi tam yerinde patlatmış
Eğer buraya hapsedilenler CENNET'İ HAYAL EDEMESELERDİ,CEHENNEMİN gücü olabilir miydi?
sandmen
hocam_salya
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 82
Joined: Tue Jul 13, 2004 10:00 am
Location: Karanlik_Diyarlardan

Post by hocam_salya »

"Ivellius" avatarın çok güzelmiş
Eğer buraya hapsedilenler CENNET'İ HAYAL EDEMESELERDİ,CEHENNEMİN gücü olabilir miydi?
sandmen
Post Reply