Heroes III geyikleri

Ben her konuda geyik yaparım diyorsanız…
pyros
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2069
Joined: Sat Nov 29, 2003 10:00 am

Heroes III geyikleri

Post by pyros »

evet ilkokuldan beri arkadaşım olan ve arkabahçe'de grafik sorumlusu (yani kapaktı, afişti, posterdi bilimum görsel işle yükümlü) olarak yeni işe başlamış mümtaz insan emre gökdemir ile sabahlara kadar heroesIII oynadığımız dönemden kalma birkaç anektod sunacağım.

1- Düşman strongholdumuzun dibine kadar sokulmuş durumda, bizim herolardan birisi de yaratık dövüp altın alacam daha fazla yaratık yapçam sevdasıyla kaleden açılmış...

Emre: Abi bizim conan (barbar heroyu kastederek) var ya onu saldırt o iyi dövüyo
Ali: tamam abi
Emre: n'ooldu ya niye saldırmadı
Ali: abi takati kalmadı :D :D :D


2- Elimizde 25 gorgon mu ne var bir de hero. Heroda da küssel küssel artifactler var en kralından. karşımızda pikemaninden archangelına kadar tam kadro bir ordu, level 17 mi ne bir hero. artifactlari kurtaralım kaleye sığınalım falan dedik iki raund içinde yakaladı ve saldırdı şerefsiz

*ciyuuuf haşır doriiing... dumdumudagadaga dum daga daga savaş başlangıcı animasyonu ve ardından gelen müzik*
düşman hero cart diye bless çakıyor tüm gruba. halberdler açılıyo yavaş yavaş, bizim gorgonlar sünmüş kalmış vaziyette
ve heromuz da umutsuzluk içinde başını avuçluyor

Ali: hay @&%*&!!! Napçaz lan?
Emre: (gorgonu işaret ederek) sütümüzün son damlasına kadar savaşçaz!!


3- Bir ordu kurmuşuz ki sormayın (rampart ordusu) yani gold dragon 30'a 40'a falan vurmuş o derece. Alemin kralı edasıyla dolaşıoz, düşman kalesine doğru sokuluyoruz. Ana haritanın siyah yeri bir açılıyor karşımızda bir tower ordusu ki bizimkine taş çıkartacak cinsten. Aynı haritada iki horoz ötmez diye derhal birbirimize girişiyoruz.

düşman hero güçlü bir wizard çıkıyor 27 level mı ne hayvan. Bizim hero da 23lerde dolaşıyor. Raundun başında gold dragonlar düşmanın arcmagelerine girişiyor ve epey bir götürüyor. pegasuslar derhal ranged özellikli mavi gremlinlere doğru uçuyor. elfler genielere ok atıyor. dwarflar defend halinde. centaurlar (800'e yakın sayıdalar) ileri çıkıyor hurra diye. Sıra düşmanda... şerefsizde hypnotize var bi atıyor centaurlara tutuyor (resistance hak getire). velhasıl böyle böyle bir raund daha geçiyor ve kıran kırana mücadele devam ediyor.

Emre: olm bak bak ejderhaları nagalara saldırt pis geliyolar.
Ali: olmaz abi herifi büyüclerin önünden çekersem sapır supur elfleri dökerler aşağı
Emre: o zaman şunu yürüt (centaurları işaret ederek)
bekliyorum sıra gelsin yürütmek için sonra bi bakıyorum.... ana herif ne halde*
Ali: olmuyo abi hala hipnotize hipna

4- tuvalete gitmişim o sırada emre düşman pataklıyor içeri giriyorum ve tam o sırada emre (hangi yaratıkla hatırlamıyorum) karşısındaki gargoyleları öldürüyor.
Emre: yaa bana kalkan eller taş olur oğluuum!
Justarius
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 346
Joined: Fri Apr 02, 2004 10:00 am

Post by Justarius »

ehehhe güzelmiş :D
zamanında sabahlara kadar oynardım heroes 3ü (sanki şimdi oynamıyom :) )
majenta
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 633
Joined: Sat Mar 06, 2004 10:00 am

Post by majenta »

Ne güzel yaaa. Ne eğlenmişsinizdir. Daha ben okurken gülmekten yarıldım. :D
Sıkıntılarla dolu hayat, yer kalmıyor yaşamaya.
erethan
Başbüyücü
Posts: 1000
Joined: Sun Feb 15, 2004 10:00 am
Location: Ankara

Post by erethan »

Bi tanede benden o zaman:
Baya bir ordu toplamışım durum gayet iyi arcangellar falan gırla.Süreklide destek gönderiyorum arkadan.
Bir barbar kalesiyle karşılaştım,arkadaş "dediki bekle bir iki turn desteklerde gelsin".Bende "ne olacak elin barbarından döverim ben" dedim,daldım.
Karşıdaki ordu baya bişey çıktı ama arcangellar var aslanlar gibi diye düşünüyordum,son hatırladığım şey arkadaşın "gördünmü ancient mahmutları nasılda sevgiyle kucaklıyorlar senin angelları" sözleriydi:)
pyros
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2069
Joined: Sat Nov 29, 2003 10:00 am

Post by pyros »

ancient mahmut
behemothlar mı olo ahaha:)
hoşmuş
bu arada behemothlar harbiden de kucaklar adamı
fingolfin
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 1636
Joined: Thu Jan 08, 2004 10:00 am
Location: İstanbul
Contact:

Post by fingolfin »

gerçi benimki Diablo geyiği ama olsun :p. bizim yurtta lan ortamı var dolayısıyla multi oyunlar ve party geyikleri yaygın. bir gece saat 4te arkadaşın dürtüğüylen uyandım. noluyo falan dedim uyku mahmuru bir halde. Ne desler beğenirsiniz abi koş cesetler kaldı alamıyoz, dünyanın experianceını kaybettik!!!
erethan
Başbüyücü
Posts: 1000
Joined: Sun Feb 15, 2004 10:00 am
Location: Ankara

Post by erethan »

Uykudan böyle uyandırılmak kötü olmalı.Kamera şakası gibi.Cesetler kaldı abi deseler bana o mahmurlukla,noluyoz lam derim bi önce:)
Justarius
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 346
Joined: Fri Apr 02, 2004 10:00 am

Post by Justarius »

erethan o neydi bea. :D abi sürünüyom gülmekten. (ROLF yaw :) ) ancient mahmut auah. özellikle o "sevgiyle kucaklama" olayı yardı bünyeyi :D (behemothların pençe saldırıs da harbi komik ya :D "veaaarrr lannn" dermiş gibi :D )
zuauhau :D
Norticus
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2009
Joined: Sat Oct 04, 2003 10:00 am

Post by Norticus »

ancient mahmut
bunu duynca aklıma geldi
blind guardian konserinde birisinin Bülent Gardiyan diye birinden bahsettiğini duymuştum.....:D
In our life, there is if
In our belief, there is lie
In our business, there is sin
In our bodies, there is die...
Oren_Dautry
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2577
Joined: Tue Sep 23, 2003 10:00 am

Post by Oren_Dautry »

heroes geyikleri olmaz heroes zaten geyikkkkk

Vampir: Blöah

master grmlin: aeıhhhhh

iskelete vuruosun klik die ses çıkıo.
süper bi oyun yaw....
Bugün için yaşa , yarın için hayatta kal..
Efla
Site Admin
Site Admin
Posts: 3913
Joined: Sat Apr 10, 2004 10:00 am
Location: Ankara
Contact:

Post by Efla »

aaaaaaaah aha heroes ama benim aklıma hiç geyikler gelmor uffffff
hatırlarsam yazarım

bu arada heroes4u nasıl buldunuz ben ısınamadım
erethan
Başbüyücü
Posts: 1000
Joined: Sun Feb 15, 2004 10:00 am
Location: Ankara

Post by erethan »

bende pek sevemedim
Norticus
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2009
Joined: Sat Oct 04, 2003 10:00 am

Post by Norticus »

heroes 3ten güsel :D
In our life, there is if
In our belief, there is lie
In our business, there is sin
In our bodies, there is die...
pyros
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2069
Joined: Sat Nov 29, 2003 10:00 am

Post by pyros »

aslanım zaten bu sitede heroes dört oynayıp alışacak ve beğenecek kadar sabretmiş iki kişi var
sen ve ben
artık III oynayamıom ne yazık ki
dört süper çünkü
bu arada winds of war nasıl oyun?
Norticus
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2009
Joined: Sat Oct 04, 2003 10:00 am

Post by Norticus »

o da güselmiş
pekbişi eklemior her zamanki gibi
eklediklerini de üretemiosun
bu 3do yu anlamak zor (ki artık anlasak da farketmez kapandi şirket)
biz quelle bir ders oturup o an aklımıza gelen yaratıklarla 12 kale üretmiştik yaratıklarıynan
bu herifler kaç yılda oyun çıkarıolar
gidip 6tanecik kale koyuyolar
In our life, there is if
In our belief, there is lie
In our business, there is sin
In our bodies, there is die...
Post Reply