GEL GEL ÖALIşKANIM GEL

Ben her konuda geyik yaparım diyorsanız…
Post Reply
Firble
Forum Yöneticisi
Posts: 6496
Joined: Fri Mar 12, 2004 10:00 am

GEL GEL ÖALIşKANIM GEL

Post by Firble »

Sezen aksunun anısına... Türkiyenin hemen her alanda beste ve söz yazabilen büyük üstadı. Bakalım şarkıyı nasıl bulacaksınız???

O kadar emin kendinden gittin sınava girdin
Bizimle çalışmadan da notum iyi gelir dedin
Çalışırken o çalışkan denen çocuklarla
Hem kendini yaktın hem de beni çektin

Ne sen kazandın ne ben kazandım
Hadi yine bizim eve geeeel
Yemek de yeriz geyik de yaparız eskisinden de beteeeer

gel gel çalışalım gel
Gel senle çalışalım geeeel
Gel gel çalışkanım gel
Notlarım çok kötü geeel

Öle düşük ki notlar ailem peşimde
Beraber çalıştığımız günler artık mazide
Ã?nümde kağıt bi şey karalar dururum
Düşünürüm neden çalışmadık seninlee

---------------------------------------------------
Ve 7 Yaş şiiri...

Yaş Yedi Okulsuz Hayat artık bitti
Geride kaldı oyunla geçen o günler
Ã?ocukluk yaşındaki o güzel günler
Ağlayıp mızmızlanmak işe yaramaz hiç
Ailen seni bırakınca o sınıfta dönmemek üzere gider

Giysim darıldı mı aniden beee
şu boynumdan sarkan kravat bana mı ait
Ya şu sırtımdaki şu ağır çanta
Niye bana kızıp duruyorsunuz
Yıllar yılır bana hep anlayışla davranan amcalar

O doğduğum günden beri ne de değişmişim artık
Hangi resmime baksam ben değilim orda ki
Nerde o kaygısızlık o kayıtsızlık
O mamayı tavana fırlatan bücür değilim ben
Yalandır benim artık kaygısız olduğum yalan

Rüya gibi geliyor ilk oyuncağım
O şişman ayı mıydı yoksa araba mı?
Kreşte beraberce oynadığımız saatlerce
Onca kardeş de artık başladı okula birbir
Gittikçe artıyor sorumluluklarımız

Annemin ses tonu başka da çıkarmış
Geç farkettim örtmenlerin ceza da verdiğini
Meğer kalem işkence kitap da azapmış
Her günün yeni ödevler demek olduğunu
İnsan bu yaşa gelince anlarmış.

İşte sona eriyor ömrümüzün balaayı
Gittikçe daha da kabulleniyorum sorunlarını yaşamın
Neden yine kızdı bu örtmen
Arkadaşım niye atıldı sınıftan yine
Bu kaçıncı sayfa üzerinde simit resmi bulunan

Diyorlar ki bir gün bitecek bu çileler
Gircen okula bir kağıt alıp çıkacan
Bir gecelik saltanat yaşayacan ardından
Dar ve seni boğan o kıyafetin içinde
Asıl dertler ise ondan sonra başlayacak.

Kıssadan hisse arkadaşlar her yaş yeni dertler getirir ama aynı zamanda yanında güzellikleri de getirmeyi unutmaz. Kısacık yaşamımızda kötü yanların yaşattığı sıkıntının eziyetini yaşayacağımıza güzelliklerin tadını çıkarmaya konsantre olalım derim ben. 36 yaşında ölen Cahit Sıtkı Tarancının anısına...

Benzer bir konu başlığı açmış olduğunuzdan mesajlarınız birleştirilmiştir.// Moderatör.
HARBE GİDEN
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
NOOB
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 225
Joined: Sat May 08, 2004 10:00 am
Location: SAKARYA

Post by NOOB »

Güsel olmuş, beğendim !! :lol:
Korku olgunlaştırır,
Korku yüceltir,
Korku anahtardır,
Bu yüzden,KORKUN BENDEN!!
Firble
Forum Yöneticisi
Posts: 6496
Joined: Fri Mar 12, 2004 10:00 am

Post by Firble »

Firble eğilerek selam verir. Eveeeet şarkının orjinali nee buldunuz mu???
HARBE GİDEN
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
Palisdan
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 654
Joined: Thu Mar 25, 2004 10:00 am
Location: Ankara

Post by Palisdan »

Gel gel güzelim gel şarkısı galiba. Hoş çevirmişsin. Ben de genelde bu çevirileri nota ve derse çeviriyorum, belki de dersler üzerine dişe dokunur fazla eser yazılmadığındandır.
Taşlar unutana dek...
User avatar
tifileray
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 153
Joined: Sun Jun 20, 2004 10:00 am
Location: Menzoberanzan

Post by tifileray »

valla harika 2. kıta daha bi harika :D :) :o 8) :lol:
___________________________________

Ona sarılıyım mı?
Thibbledorf Pwent
FreyaImplorer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 408
Joined: Thu Apr 01, 2004 10:00 am
Location: Bursa

Post by FreyaImplorer »

Alkış,alkış...Firble sen bizim herşeyimizsin...Bir daha...Bi daha.....:D
Jacta alea est.
FreyaImplorer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 408
Joined: Thu Apr 01, 2004 10:00 am
Location: Bursa

Post by FreyaImplorer »

Alkış,alkış...Firble sen bizim herşeyimizsin...Bir daha...Bi daha.....:D
Jacta alea est.
Gorath
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2057
Joined: Mon Mar 22, 2004 10:00 am
Location: Meleran

Post by Gorath »

Firble ben bunu daha önce fark etmediğim için üzüldüm açıkçası. Nerelerdesin ya. Saygı ile selamlıyalım Gnome ozanımızı..!
Hayatın anlamsız oyunlarında anlamlı bir kapı açmak için sadece gözlerini kapat ve... hisset...

Hisset yaşamak için olan savaşını, böylece elde edersin o sonsuz anlamı...
findor
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2247
Joined: Mon Jun 28, 2004 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by findor »

buda iyi ben öyle yaptım ama çalışmadım açıkçası öss için ama napayım bir çok dershaneye giden arkadaşımı sınavda geçince birde çalışırsam neler olucağını düşündüm...
Diğerleri acı çektirirse
ben kan kustururum...
Onlar korkutursa ben dehşete düşürürüm.
Ve sizden yada başkasından alınması
gereken bir intikam varsa BEN alırım.
Post Reply