Sezen aksunun anısına... Türkiyenin hemen her alanda beste ve söz yazabilen büyük üstadı. Bakalım şarkıyı nasıl bulacaksınız???
O kadar emin kendinden gittin sınava girdin
Bizimle çalışmadan da notum iyi gelir dedin
Çalışırken o çalışkan denen çocuklarla
Hem kendini yaktın hem de beni çektin
Ne sen kazandın ne ben kazandım
Hadi yine bizim eve geeeel
Yemek de yeriz geyik de yaparız eskisinden de beteeeer
gel gel çalışalım gel
Gel senle çalışalım geeeel
Gel gel çalışkanım gel
Notlarım çok kötü geeel
Öle düşük ki notlar ailem peşimde
Beraber çalıştığımız günler artık mazide
Ã?nümde kağıt bi şey karalar dururum
Düşünürüm neden çalışmadık seninlee
---------------------------------------------------
Ve 7 Yaş şiiri...
Yaş Yedi Okulsuz Hayat artık bitti
Geride kaldı oyunla geçen o günler
Ã?ocukluk yaşındaki o güzel günler
Ağlayıp mızmızlanmak işe yaramaz hiç
Ailen seni bırakınca o sınıfta dönmemek üzere gider
Giysim darıldı mı aniden beee
şu boynumdan sarkan kravat bana mı ait
Ya şu sırtımdaki şu ağır çanta
Niye bana kızıp duruyorsunuz
Yıllar yılır bana hep anlayışla davranan amcalar
O doğduğum günden beri ne de değişmişim artık
Hangi resmime baksam ben değilim orda ki
Nerde o kaygısızlık o kayıtsızlık
O mamayı tavana fırlatan bücür değilim ben
Yalandır benim artık kaygısız olduğum yalan
Rüya gibi geliyor ilk oyuncağım
O şişman ayı mıydı yoksa araba mı?
Kreşte beraberce oynadığımız saatlerce
Onca kardeş de artık başladı okula birbir
Gittikçe artıyor sorumluluklarımız
Annemin ses tonu başka da çıkarmış
Geç farkettim örtmenlerin ceza da verdiğini
Meğer kalem işkence kitap da azapmış
Her günün yeni ödevler demek olduğunu
İnsan bu yaşa gelince anlarmış.
İşte sona eriyor ömrümüzün balaayı
Gittikçe daha da kabulleniyorum sorunlarını yaşamın
Neden yine kızdı bu örtmen
Arkadaşım niye atıldı sınıftan yine
Bu kaçıncı sayfa üzerinde simit resmi bulunan
Diyorlar ki bir gün bitecek bu çileler
Gircen okula bir kağıt alıp çıkacan
Bir gecelik saltanat yaşayacan ardından
Dar ve seni boğan o kıyafetin içinde
Asıl dertler ise ondan sonra başlayacak.
Kıssadan hisse arkadaşlar her yaş yeni dertler getirir ama aynı zamanda yanında güzellikleri de getirmeyi unutmaz. Kısacık yaşamımızda kötü yanların yaşattığı sıkıntının eziyetini yaşayacağımıza güzelliklerin tadını çıkarmaya konsantre olalım derim ben. 36 yaşında ölen Cahit Sıtkı Tarancının anısına...
Benzer bir konu başlığı açmış olduğunuzdan mesajlarınız birleştirilmiştir.// Moderatör.
GEL GEL ÖALIşKANIM GEL
GEL GEL ÖALIşKANIM GEL
HARBE GİDEN
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
-
FreyaImplorer
- Kullanıcı

- Posts: 408
- Joined: Thu Apr 01, 2004 10:00 am
- Location: Bursa
-
FreyaImplorer
- Kullanıcı

- Posts: 408
- Joined: Thu Apr 01, 2004 10:00 am
- Location: Bursa
buda iyi ben öyle yaptım ama çalışmadım açıkçası öss için ama napayım bir çok dershaneye giden arkadaşımı sınavda geçince birde çalışırsam neler olucağını düşündüm...
Diğerleri acı çektirirse
ben kan kustururum...
Onlar korkutursa ben dehşete düşürürüm.
Ve sizden yada başkasından alınması
gereken bir intikam varsa BEN alırım.
ben kan kustururum...
Onlar korkutursa ben dehşete düşürürüm.
Ve sizden yada başkasından alınması
gereken bir intikam varsa BEN alırım.