İki Kayıp Yoldaş (İSTANBUL)
İki Kayıp Yoldaş (İSTANBUL)
bir inssan ve bir cüce savşçı uzun zaman once istanbul fatih dolaylarında seyahat ettikleri dostlarından ayrıldı ve şimdi yeni bir grup arıyorlar ne yaıkki faazla deneyimli değiller ve bir dm in ellerinden tutmasını bekliyor cüce inkar ediyor ama aslında oda istiyor akşam olmamak şartıyla oyununuza katılabiliriz lütfen bizi gurbet ellerde bi başımıza komayın hade bekliyoruz CİAO
-
Shadowmaster
- Kullanıcı

- Posts: 402
- Joined: Thu Oct 09, 2003 10:00 am
1- Bu yoldaşları takım halinde almak zorunda mıyız? Kimse talip olmazsa birini alma imkanımız da var mı?
2- Bu yoldaşlardan biri, henüz belirtilmemiş bir düzenle, her hafta, belli günlerle -maximum 2 , minimum 1- oyuna katılabilecek kadar boş mu?
3- Bu yoldaşlardan biri, uzun süreli oyuna (bir ya da iki yıl) katılabilecek türden mi? (Lütfen Ã?SS, Bütünleme Sınavları ya da oyuna bir daha katılamayacağı bir uzaklıktaki mekanlara taşınma gibi, oyunlardan kopma ve bir daha katılamama ihtimali getiren planlarını göz önüne alsın)
4- Bu yoldaşlardan birinin, d&d 3rd Edition. sistemiyle, Forgotten Realms dünyasında oynama zorunluluğundan şikayeti var mı?
5- Bu yoldaşlardan biri, akşam kaça kadar kalabilir? 19:00 ya da 20:00 geç bir saat midir yoldaşlar için?
6- Bu yoldaşlar -sorması ayıp- kaç yaşındadır? 10 ya da 50 gibi değişik yaşlarda olmadıkça sorun yok ama yine de bilmek isterim.
7- Bu yoldaşların isimleri nelerdir? (Rahatsız olunabilme ihtimali hakkında özel mesajla ulaşmanız ricadır ve yalnızca isimler yeterlidir, soyadlarınızı vermekten çekinirseniz önemli değil.)
8- Bu yoldaşlarda biri, yukarıdaki minimum bir, maximum 2 günlük, her hafta oynanacak bu oyunlarda, Kadıköy, Moda'ya gelmek mecburiyetindelerdir. Bu koşula uyabilecekler mi?
9- Tecrübeleri nelerdir? (Açıkçası dilsiz, kör ya da sağır olmaması ve frp evreni hakkında bir görüşe sahip olması yeterlidir- felsefi bir görüş değil, basit, normal bir görüş.)
10- Ben mi yanlış anladım, yoksa başka bir ülkede mi yerleşiksiniz? (Sanırım ben yanlış anladım.)
11- Sabahın köründe (8:00 ya da 9:00 sularında) gelebilecekler mi? Haftasonları boşlar mı? Hangi günleri boş? Özellikle zamanlama konusunda beni aydınlatırsanız sevinirim, sanırım en önem verdiğim şey zaman ve ne kadar oynayabileceği oyuncuların.
12- Umarız oyun sırasında alkol almak gibi değişik alışkanlıkları bulunmamaktadır.
Umarım bu kadar soruya cevap vermek yormaz. Teşekkürler.
2- Bu yoldaşlardan biri, henüz belirtilmemiş bir düzenle, her hafta, belli günlerle -maximum 2 , minimum 1- oyuna katılabilecek kadar boş mu?
3- Bu yoldaşlardan biri, uzun süreli oyuna (bir ya da iki yıl) katılabilecek türden mi? (Lütfen Ã?SS, Bütünleme Sınavları ya da oyuna bir daha katılamayacağı bir uzaklıktaki mekanlara taşınma gibi, oyunlardan kopma ve bir daha katılamama ihtimali getiren planlarını göz önüne alsın)
4- Bu yoldaşlardan birinin, d&d 3rd Edition. sistemiyle, Forgotten Realms dünyasında oynama zorunluluğundan şikayeti var mı?
5- Bu yoldaşlardan biri, akşam kaça kadar kalabilir? 19:00 ya da 20:00 geç bir saat midir yoldaşlar için?
6- Bu yoldaşlar -sorması ayıp- kaç yaşındadır? 10 ya da 50 gibi değişik yaşlarda olmadıkça sorun yok ama yine de bilmek isterim.
7- Bu yoldaşların isimleri nelerdir? (Rahatsız olunabilme ihtimali hakkında özel mesajla ulaşmanız ricadır ve yalnızca isimler yeterlidir, soyadlarınızı vermekten çekinirseniz önemli değil.)
8- Bu yoldaşlarda biri, yukarıdaki minimum bir, maximum 2 günlük, her hafta oynanacak bu oyunlarda, Kadıköy, Moda'ya gelmek mecburiyetindelerdir. Bu koşula uyabilecekler mi?
9- Tecrübeleri nelerdir? (Açıkçası dilsiz, kör ya da sağır olmaması ve frp evreni hakkında bir görüşe sahip olması yeterlidir- felsefi bir görüş değil, basit, normal bir görüş.)
10- Ben mi yanlış anladım, yoksa başka bir ülkede mi yerleşiksiniz? (Sanırım ben yanlış anladım.)
11- Sabahın köründe (8:00 ya da 9:00 sularında) gelebilecekler mi? Haftasonları boşlar mı? Hangi günleri boş? Özellikle zamanlama konusunda beni aydınlatırsanız sevinirim, sanırım en önem verdiğim şey zaman ve ne kadar oynayabileceği oyuncuların.
12- Umarız oyun sırasında alkol almak gibi değişik alışkanlıkları bulunmamaktadır.
Umarım bu kadar soruya cevap vermek yormaz. Teşekkürler.
Hold me near, unravel the stars
As I speed through the heavens
Speed through the night
For you are my blade and my rope
You are my
Lethe
As I speed through the heavens
Speed through the night
For you are my blade and my rope
You are my
Lethe
-
Shadowmaster
- Kullanıcı

- Posts: 402
- Joined: Thu Oct 09, 2003 10:00 am
Not:
Üçüncü soruya ilişkin olarak, oyuncuların yaz tatilinin (yani yaz tatilinden kastım öyle kışa kadar falan da gelmiyorsa
) oluşu konusunda ılımlı davranıyoruz, bir ay bile yaz tatiline gidiyor olsanız pek bir sorun teşkil etmemektedir, zira, mevcut grubumdaki oyuncuların da birçoğu, bu oyuncular dışında DM olan ben de dahil olmak üzere, yaz tatillerini rahat rahat yapacaklardır, isterseniz bütün yaz başka şehirlerde, ülkelerde, dünyalarda, galaksilerde yaşayabilirsiniz, hatta oyuna yaz tatiliniz bitince katılabilirsiniz.
Üçüncü soruya ilişkin olarak, oyuncuların yaz tatilinin (yani yaz tatilinden kastım öyle kışa kadar falan da gelmiyorsa
Hold me near, unravel the stars
As I speed through the heavens
Speed through the night
For you are my blade and my rope
You are my
Lethe
As I speed through the heavens
Speed through the night
For you are my blade and my rope
You are my
Lethe
CEVAPLAR:Shadowmaster wrote:1- Bu yoldaşları takım halinde almak zorunda mıyız? Kimse talip olmazsa birini alma imkanımız da var mı?
2- Bu yoldaşlardan biri, henüz belirtilmemiş bir düzenle, her hafta, belli günlerle -maximum 2 , minimum 1- oyuna katılabilecek kadar boş mu?
3- Bu yoldaşlardan biri, uzun süreli oyuna (bir ya da iki yıl) katılabilecek türden mi? (Lütfen Ã?SS, Bütünleme Sınavları ya da oyuna bir daha katılamayacağı bir uzaklıktaki mekanlara taşınma gibi, oyunlardan kopma ve bir daha katılamama ihtimali getiren planlarını göz önüne alsın)
4- Bu yoldaşlardan birinin, d&d 3rd Edition. sistemiyle, Forgotten Realms dünyasında oynama zorunluluğundan şikayeti var mı?
5- Bu yoldaşlardan biri, akşam kaça kadar kalabilir? 19:00 ya da 20:00 geç bir saat midir yoldaşlar için?
6- Bu yoldaşlar -sorması ayıp- kaç yaşındadır? 10 ya da 50 gibi değişik yaşlarda olmadıkça sorun yok ama yine de bilmek isterim.
7- Bu yoldaşların isimleri nelerdir? (Rahatsız olunabilme ihtimali hakkında özel mesajla ulaşmanız ricadır ve yalnızca isimler yeterlidir, soyadlarınızı vermekten çekinirseniz önemli değil.)
8- Bu yoldaşlarda biri, yukarıdaki minimum bir, maximum 2 günlük, her hafta oynanacak bu oyunlarda, Kadıköy, Moda'ya gelmek mecburiyetindelerdir. Bu koşula uyabilecekler mi?
9- Tecrübeleri nelerdir? (Açıkçası dilsiz, kör ya da sağır olmaması ve frp evreni hakkında bir görüşe sahip olması yeterlidir- felsefi bir görüş değil, basit, normal bir görüş.)
10- Ben mi yanlış anladım, yoksa başka bir ülkede mi yerleşiksiniz? (Sanırım ben yanlış anladım.)
11- Sabahın köründe (8:00 ya da 9:00 sularında) gelebilecekler mi? Haftasonları boşlar mı? Hangi günleri boş? Özellikle zamanlama konusunda beni aydınlatırsanız sevinirim, sanırım en önem verdiğim şey zaman ve ne kadar oynayabileceği oyuncuların.
12- Umarız oyun sırasında alkol almak gibi değişik alışkanlıkları bulunmamaktadır.
Umarım bu kadar soruya cevap vermek yormaz. Teşekkürler.
1-SANIRIM YOK
2-ULFGAR BOS
3-MAALESEF OKUL BASLADIğINDA ARA VERMEK ZORUNDAYIZ
4-YOK
5-HAYIR ASLINA İDEAL SAATİR
6-17-16
7-MELİH KADIOğLU VE SULEYMAN ASLANTURK
8-KESİN Bİşİİ SOLEMEK ZOR
9-İSTEDİğİN NORMLARA UYGUN Bİ GORUSUMUZ VAR
10-SEN YANLIş ANLADIN O BİR DEğİMDİ
11-BEN BUTUN YAZ BOSUM SAATLERİNEDE UYMAYA Ã?ALIşIRIM AMA YOLDASIM BLANDOC SADECE SALI GUNLERİ BOş
12-BİZ ALMAYIZ AMA ALANADA MANİ OLMAYIZ
UMARIM YETERLİ OLMUşTUR AQYRICA YORULMADIM İCQ NO:292080411 OZEL KONUSMAK İSTERSEN BURDAYIM
- blandoc_estaneful
- Kullanıcı

- Posts: 27
- Joined: Tue Mar 16, 2004 10:00 am
- Location: ıstanbul
-
Shadowmaster
- Kullanıcı

- Posts: 402
- Joined: Thu Oct 09, 2003 10:00 am