ülkesinden dünyaya ölümü, vahşeti yaymaya, katliamlar yaratmaya gelen sensei öldürme arzusuna yenik düşmüştü ve bu samuraylık onurundan daha baskın geliyordu, en son yaptığı saldırıdan sonra gözünü artık ölüm kapamıştı, ölümden başka bir şey görmüyordu, her şey vahşet, katliam içindi artık onurun bir önemi yoktu, damarlarında gelmiş geçmiş en iyi katillerin, işkencecilerin kanı dolaşıyordu bunu hissediyordu bugüne kadar bunu bastırması zaten çok zor olmuştu ama artık dayanamıyordu öldürmek onun ruhuydu , bir karar vermesi gerkiyordu zaten kararı yaptıklarından sonra ortadaydı o bir katil olcaktı bu ruhu taşıyordu.
Yanındaki bıçakla parmağını kesti ve samurayken ona ait olan her şeye kanını sürdü, artık bunlar kullanılmayacaktı, unutulmak üzere bırakılacaktı.
Arkasına bakmadan kapıdan çıktı ve kapıyı sertçe kapadı. Eskiden beri hissettiği fakat kendini buna yeni ve aşırı biçimde kaptırmış bir şekilde yeniden doğmuştu.
Artık O bir KATİLDİ!!!...
KATİLİN DOğUşU!!
KATİLİN DOğUşU!!
Gitarım Aşkım... My Guitar My Soul...
-
LordAriakas
- Kullanıcı

- Posts: 193
- Joined: Mon Jun 21, 2004 10:00 am
- Location: Izmir
-
hocam_salya
- Kullanıcı

- Posts: 82
- Joined: Tue Jul 13, 2004 10:00 am
- Location: Karanlik_Diyarlardan
-
hocam_salya
- Kullanıcı

- Posts: 82
- Joined: Tue Jul 13, 2004 10:00 am
- Location: Karanlik_Diyarlardan
-
LordAriakas
- Kullanıcı

- Posts: 193
- Joined: Mon Jun 21, 2004 10:00 am
- Location: Izmir
-
LordAriakas
- Kullanıcı

- Posts: 193
- Joined: Mon Jun 21, 2004 10:00 am
- Location: Izmir