Arkadaşlar,
Ã?ncelikle hepinizden özür diliyorum."Bize ne diyebilirsini"ama bu konu benim ve bir forum üyesi için çok önemli.Affınıza sığınıyorum ve umarım bu konunun açılması herhangi bir sorun oluşturmaz.
Bu konu işi bittikten sonra kilitlenicektir.
Bir özür ve bir özür daha....
-
Shadowmaster
- Kullanıcı

- Posts: 402
- Joined: Thu Oct 09, 2003 10:00 am
Bir özür de benden...
Hem Exile'a (arkamdan olumsuz anlamda konuşunca ona ana avrat küfrettiğim için) hem de diğer forum üyelerinin başını ağrıttığımız için.
şimdi de sıra Exile'a geçti.
Hem Exile'a (arkamdan olumsuz anlamda konuşunca ona ana avrat küfrettiğim için) hem de diğer forum üyelerinin başını ağrıttığımız için.
şimdi de sıra Exile'a geçti.
Hold me near, unravel the stars
As I speed through the heavens
Speed through the night
For you are my blade and my rope
You are my
Lethe
As I speed through the heavens
Speed through the night
For you are my blade and my rope
You are my
Lethe