İZMİR İÖİN VAMPİRE ST ARANIYOR

“şöyle güzel bir oyun oynatan olsa da oynasak” ya da "Oyun oynatacağımda adam var mıdır ki acep?"diyorsanız bu bölüm tam size göre...
Post Reply
CHANGES
Başbüyücü
Posts: 754
Joined: Sat Jun 05, 2004 10:00 am
Location: NOWHERE NOW HERE

İZMİR İÖİN VAMPİRE ST ARANIYOR

Post by CHANGES »

Vampire oynamak için gerekli bilgi birikimine sahibim ve oynamak için gönüllü bir grupta kuracak kadar insan tanıyorum ancak bir tek şey eksik o da bir ST.Ben bir ST yim diyor ve grup arıyorsanız buyrunuz.Grubun yaş ortalaması 22-23 olacaktır bilginize.
"We were young and unexperienced.We were proud and ready to die for justice.But now it is time to break the chains.Long live Chaos Legion"
CaRNeDuR
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 169
Joined: Thu Jul 15, 2004 10:00 am
Location: İzmir
Contact:

Post by CaRNeDuR »

Süper olur bende aynı sıkıntı içindeyim gerçi çok fazla bilgim yok bu konuda ama böyle bir grup olursa katılmak isterim
Post Reply