Tattoo ve Deta (Piercing) Hakkında Bilgi..
Tattoo ve Deta (Piercing) Hakkında Bilgi..
Arkadaşlar bu başlığı açmama Nezihbil neden oldu.iyi de oldu.Nezihbil'in bahsettiği gibi 2 yıllık yada 6 aylık dövmeler burda yok henüz.bazı tattoo artistleri getirmiş olabilir ama tavsiye etmiyorum çünkü yaptırmış olduğunuz dövmenin bazı kısımları çıkacaktır zamanla ve vücudunuzda taşımak istemediğiniz bir duruma gelecektir.
Dövme yaptırmak günah abdest tutmaz deniyor.hayır bu da çok yanlıştır.neden?çünkü abdestin tutmaması için teninize havanın yada suyun temas etmemesi gerekir.ama dövmede abdestiniz tutar.nasıl?dövme yaptırdığınız yere hava ve su nüfuz ediyor eğer etmezse o kısım çürür.dövme boyası yani iğne sadece pigmentin rengini değiştirir.sonuç olarak dövme günah değildir.
Aynı zamanda eğer kalıcı dövme yaptırıcaksanız dövme stüdyosunun steril olmasına dikkat edin.dövme makinasının orjinal, boya ve iğnelerin tek kullanımlık olmasına dikkat edin.ayrıca yaptırdığınız dövmeden kurtulmak istiyorsunuz bunu da ancak laserle yaptırabilirsiniz yani hastanelerde. daha sonra estetik operasyon geçirmeniz gerekiyor çünkü çıkan dövmenin yeri yanık kalıyor.
Kısacası dövme yaptırmak biraz pahallıdır.her stüdyonun bir makina açılış fiyatı vardır.size biraz pahallı gelebilir ama hastalık kapmaktan iyidir ve sonuç olarak o şekli bir ömür boyu vücudunuzda taşıyacaksınız.
Deta ise yani Piercing de masraflıdır.takı olarak Wildcat in takılarını tavsiye ediyorum çünkü bu takılar vücudunuza göre tasarlanmıştır.piercing yaptıracaksanız yukarıda bahsettiğim şeyler geçerlidir.sakın sokakta yaptırmayın yada standlarda.bayanlar eğer hızma takacaksanız kuyumculara gitmeyin çünkü onlar kulak delme tabancasıyla delim yapıyorlar.bu da son derece tehlikeli
Son olarak bende 4 tane kalıcı dövme 2 tane de piercing mevcut olup sertifikalı piercer'ım.
Umarım aydınlatıcı olmuşumdur...
Dövme yaptırmak günah abdest tutmaz deniyor.hayır bu da çok yanlıştır.neden?çünkü abdestin tutmaması için teninize havanın yada suyun temas etmemesi gerekir.ama dövmede abdestiniz tutar.nasıl?dövme yaptırdığınız yere hava ve su nüfuz ediyor eğer etmezse o kısım çürür.dövme boyası yani iğne sadece pigmentin rengini değiştirir.sonuç olarak dövme günah değildir.
Aynı zamanda eğer kalıcı dövme yaptırıcaksanız dövme stüdyosunun steril olmasına dikkat edin.dövme makinasının orjinal, boya ve iğnelerin tek kullanımlık olmasına dikkat edin.ayrıca yaptırdığınız dövmeden kurtulmak istiyorsunuz bunu da ancak laserle yaptırabilirsiniz yani hastanelerde. daha sonra estetik operasyon geçirmeniz gerekiyor çünkü çıkan dövmenin yeri yanık kalıyor.
Kısacası dövme yaptırmak biraz pahallıdır.her stüdyonun bir makina açılış fiyatı vardır.size biraz pahallı gelebilir ama hastalık kapmaktan iyidir ve sonuç olarak o şekli bir ömür boyu vücudunuzda taşıyacaksınız.
Deta ise yani Piercing de masraflıdır.takı olarak Wildcat in takılarını tavsiye ediyorum çünkü bu takılar vücudunuza göre tasarlanmıştır.piercing yaptıracaksanız yukarıda bahsettiğim şeyler geçerlidir.sakın sokakta yaptırmayın yada standlarda.bayanlar eğer hızma takacaksanız kuyumculara gitmeyin çünkü onlar kulak delme tabancasıyla delim yapıyorlar.bu da son derece tehlikeli
Son olarak bende 4 tane kalıcı dövme 2 tane de piercing mevcut olup sertifikalı piercer'ım.
Umarım aydınlatıcı olmuşumdur...
taamda benim bildiim kadariyla bu kalici döömeler daha sonra keci sutu ile cikabiliyo(mus) veya daha sonra orayi ten rengi boya ile tekrar boyayin(biras kotude olsa)kapanmis oluyo(mus) doorumudur sn.prof.doc.dr.cilek?
bu arada piercing olayini gaziantepte bulamiyoz dil icin boyle siparisle alabiliyo muyuz?
bu arada piercing olayini gaziantepte bulamiyoz dil icin boyle siparisle alabiliyo muyuz?
The future looks pretty black.I'm scared.Only 1 person can help me but SHE does NOT want to help
KOYAANISQATSI 
Tattoo yada Piercing yapmaya düşündüm bir an için ama sonra fark ettim ki bunları yapınca göremeyeceğim, yani yapamacam ama hiçbir işime yaramayacak. Dolaysıyla başkalarına göstermek için yapmanın ötesinde bir amaç bulamadım Tattoo için. Piercing için de benzer bir durum söz konusu, artı olarak bedenime verdiğim zarar söz konusu.
şahsen amaçsız bir uğraş olarak görüyorum bu iki olayı. Benim için makyaj ne ise Tattoo, Piercing vb. de odur. Tüm bunlarkarşımdakine göstereceğim olaylar olduğundan son derece gereksiz buluyorum.
şahsen amaçsız bir uğraş olarak görüyorum bu iki olayı. Benim için makyaj ne ise Tattoo, Piercing vb. de odur. Tüm bunlarkarşımdakine göstereceğim olaylar olduğundan son derece gereksiz buluyorum.
"Lovefull Evil"
rötring mürekkebini nereden alıyorsun kırtasiyeden mi? eğer kullanmış olduğun mürekkep orjinal dövme mürekkebi değilse 2-3 yıl sonra siyah olan renk yeşile dönecektir.çünkü bize bu tarz şikayetlerle gelen ve o dövmeden kurtulmak istemiyle gelen çok kişi oldu.ve bizde başka şeklillerle o yeşeren dövmeyi kapattık hep ve kapatmaya da devam ediliyo.ve tahminimce makinayı da kendin yaptın walkman motorundan.sana tavsiyem bu işe özen göster tenekli olabilirsin çizimlerin mükemmel olabilir ama profesyonel biri değilsin para biriktir ve bu iş için yapılmış olan malzemeleri al...
Do you know the terror of he falls asleep? To the very tors he is terrified. Because the ground gives way under him, And the dream begins...
gölgelendirme teknikleri oldukça fazladır. öncelikle orjinal makinalarda gölgelendirme için ayar var o ayar getirdiğinde gölge çalışmış oluyorsun. bir başka teknik boyayı sulandırıyorsun ayrıca gölgelendirme için boyalarda satılıyor. tam olarak ne öğrenmek istiyorsun ki sen...zaten yapıyormuşsun dövme
Do you know the terror of he falls asleep? To the very tors he is terrified. Because the ground gives way under him, And the dream begins...
benim için açıkcası kimsenin görüp görmemesi önemli değil...benim için bir anlamı olsun yeter. onu bedenimde ölene kadar taşımaktan mutluluk duyarım açıkcası.
evet dövmede estetik kaygısı vardır. hepimiz isteriz yani bir şey aldığımızda bakılsın isteriz farkında olsak veya olmasak da aynı şey yani estetik kaygısı vardır ki ben bunu kesinlikle saçma bulmuyorum bu insanlığın çoook eski bir duyusu
evet dövmede estetik kaygısı vardır. hepimiz isteriz yani bir şey aldığımızda bakılsın isteriz farkında olsak veya olmasak da aynı şey yani estetik kaygısı vardır ki ben bunu kesinlikle saçma bulmuyorum bu insanlığın çoook eski bir duyusu
--------------------------------------------------
Mutluluğun ve üzüntünün ötesinde...
Mutluluğun ve üzüntünün ötesinde...
