Tattoo ve Deta (Piercing) Hakkında Bilgi..

Başka hiçbir yere uymadı dediğiniz mesajlar için.
Daeya
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2183
Joined: Tue Apr 13, 2004 10:00 am
Location: Karşıyaka

Tattoo ve Deta (Piercing) Hakkında Bilgi..

Post by Daeya »

Arkadaşlar bu başlığı açmama Nezihbil neden oldu.iyi de oldu.Nezihbil'in bahsettiği gibi 2 yıllık yada 6 aylık dövmeler burda yok henüz.bazı tattoo artistleri getirmiş olabilir ama tavsiye etmiyorum çünkü yaptırmış olduğunuz dövmenin bazı kısımları çıkacaktır zamanla ve vücudunuzda taşımak istemediğiniz bir duruma gelecektir.

Dövme yaptırmak günah abdest tutmaz deniyor.hayır bu da çok yanlıştır.neden?çünkü abdestin tutmaması için teninize havanın yada suyun temas etmemesi gerekir.ama dövmede abdestiniz tutar.nasıl?dövme yaptırdığınız yere hava ve su nüfuz ediyor eğer etmezse o kısım çürür.dövme boyası yani iğne sadece pigmentin rengini değiştirir.sonuç olarak dövme günah değildir.

Aynı zamanda eğer kalıcı dövme yaptırıcaksanız dövme stüdyosunun steril olmasına dikkat edin.dövme makinasının orjinal, boya ve iğnelerin tek kullanımlık olmasına dikkat edin.ayrıca yaptırdığınız dövmeden kurtulmak istiyorsunuz bunu da ancak laserle yaptırabilirsiniz yani hastanelerde. daha sonra estetik operasyon geçirmeniz gerekiyor çünkü çıkan dövmenin yeri yanık kalıyor.

Kısacası dövme yaptırmak biraz pahallıdır.her stüdyonun bir makina açılış fiyatı vardır.size biraz pahallı gelebilir ama hastalık kapmaktan iyidir ve sonuç olarak o şekli bir ömür boyu vücudunuzda taşıyacaksınız.

Deta ise yani Piercing de masraflıdır.takı olarak Wildcat in takılarını tavsiye ediyorum çünkü bu takılar vücudunuza göre tasarlanmıştır.piercing yaptıracaksanız yukarıda bahsettiğim şeyler geçerlidir.sakın sokakta yaptırmayın yada standlarda.bayanlar eğer hızma takacaksanız kuyumculara gitmeyin çünkü onlar kulak delme tabancasıyla delim yapıyorlar.bu da son derece tehlikeli

Son olarak bende 4 tane kalıcı dövme 2 tane de piercing mevcut olup sertifikalı piercer'ım.

Umarım aydınlatıcı olmuşumdur...
Ares
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 106
Joined: Mon Aug 23, 2004 10:00 am
Location: Gaziantep

Post by Ares »

taamda benim bildiim kadariyla bu kalici döömeler daha sonra keci sutu ile cikabiliyo(mus) veya daha sonra orayi ten rengi boya ile tekrar boyayin(biras kotude olsa)kapanmis oluyo(mus) doorumudur sn.prof.doc.dr.cilek?

bu arada piercing olayini gaziantepte bulamiyoz dil icin boyle siparisle alabiliyo muyuz?
The future looks pretty black.I'm scared.Only 1 person can help me but SHE does NOT want to help

:twisted: KOYAANISQATSI :twisted:
fingolfin
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 1636
Joined: Thu Jan 08, 2004 10:00 am
Location: İstanbul
Contact:

Post by fingolfin »

Dövmeler silinebiliyor diye biliyorum.
Dilbao
Başbüyücü
Posts: 818
Joined: Tue May 20, 2003 10:00 am
Location: İstanbul

Post by Dilbao »

Tattoo yada Piercing yapmaya düşündüm bir an için ama sonra fark ettim ki bunları yapınca göremeyeceğim, yani yapamacam ama hiçbir işime yaramayacak. Dolaysıyla başkalarına göstermek için yapmanın ötesinde bir amaç bulamadım Tattoo için. Piercing için de benzer bir durum söz konusu, artı olarak bedenime verdiğim zarar söz konusu.

şahsen amaçsız bir uğraş olarak görüyorum bu iki olayı. Benim için makyaj ne ise Tattoo, Piercing vb. de odur. Tüm bunlarkarşımdakine göstereceğim olaylar olduğundan son derece gereksiz buluyorum.
"Lovefull Evil"
sphnx
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 163
Joined: Fri Mar 05, 2004 10:00 am
Location: İstanbul

Post by sphnx »

dilbao'nun bakış açısı farklı.bazı konularda ona katılıyorum.ayrıca kalıcı dövmeler silinemiyor diye biliyorum.tanıdığım birisinde var.kazıma yöntemi ile çıkarmaya çalıştılar.Sadece cildi bozuldu bir de o kısım iltihap kaptı.ama lazer olabilir belki.Ayrıca bu lazer de her yerden hayatımıza daldı. :)
quake
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 96
Joined: Wed Oct 06, 2004 10:00 am
Location: dagdan

Post by quake »

bence fazla titizsiniz.
The_Exile
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 393
Joined: Fri Oct 10, 2003 10:00 am

Post by The_Exile »

Eğer konu sağlıklarıysa titiz olmaları normaldir.
quake
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 96
Joined: Wed Oct 06, 2004 10:00 am
Location: dagdan

Post by quake »

siz bilirsiniz.
ben amator dovmeciyim yani kendi makinemle ve rotring murekkebiyle dovme yaparim. kendi ustumdede 3 tane kendi yaptigim dovme var ve ne ben nede dovme yaptigim biri sorun yasamadi.

benim asil istedigim profesyonel bi dovmeciye bikac soru sormakti.
sphnx
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 163
Joined: Fri Mar 05, 2004 10:00 am
Location: İstanbul

Post by sphnx »

sorun olmadığını nereden biliyorsun?Belki de biraz şanslısın ama her zaman bu kadar şanslı olmayabilirsin.Ayrıca makineni hep kendi üzerinde kullanıyorsan sorun olmaması doğal.
quake
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 96
Joined: Wed Oct 06, 2004 10:00 am
Location: dagdan

Post by quake »

ben ve son 1 yilda 80 kusur tane musteri.(onceside var)
galiba baya bi sansliyim. :D

ve sorun olmadigini biliyorum cunku dovme yaptigim hemen herkesle muhabbetim var ve kabuk dokulurken bile beni haberdar ediyolar.
Daeya
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2183
Joined: Tue Apr 13, 2004 10:00 am
Location: Karşıyaka

Post by Daeya »

rötring mürekkebini nereden alıyorsun kırtasiyeden mi? eğer kullanmış olduğun mürekkep orjinal dövme mürekkebi değilse 2-3 yıl sonra siyah olan renk yeşile dönecektir.çünkü bize bu tarz şikayetlerle gelen ve o dövmeden kurtulmak istemiyle gelen çok kişi oldu.ve bizde başka şeklillerle o yeşeren dövmeyi kapattık hep ve kapatmaya da devam ediliyo.ve tahminimce makinayı da kendin yaptın walkman motorundan.sana tavsiyem bu işe özen göster tenekli olabilirsin çizimlerin mükemmel olabilir ama profesyonel biri değilsin para biriktir ve bu iş için yapılmış olan malzemeleri al...
Do you know the terror of he falls asleep? To the very tors he is terrified. Because the ground gives way under him, And the dream begins...
quake
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 96
Joined: Wed Oct 06, 2004 10:00 am
Location: dagdan

Post by quake »

tavsiyen icin saol ama zaten param olsa bu isle ugrasmam.

sen bu olay hakkinda baya bilgili gorunuyosun.bana nasil golgelendirme yapildigini yazabilirmisin?
Daeya
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2183
Joined: Tue Apr 13, 2004 10:00 am
Location: Karşıyaka

Post by Daeya »

gölgelendirme teknikleri oldukça fazladır. öncelikle orjinal makinalarda gölgelendirme için ayar var o ayar getirdiğinde gölge çalışmış oluyorsun. bir başka teknik boyayı sulandırıyorsun ayrıca gölgelendirme için boyalarda satılıyor. tam olarak ne öğrenmek istiyorsun ki sen...zaten yapıyormuşsun dövme
Do you know the terror of he falls asleep? To the very tors he is terrified. Because the ground gives way under him, And the dream begins...
quake
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 96
Joined: Wed Oct 06, 2004 10:00 am
Location: dagdan

Post by quake »

yani diyosunki profesyonel makine olmadikca golgelendirme isi yas.
peki bu dovme makinalari ve boyasi kac paradan gidiyo?
Hükümlü
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1548
Joined: Mon Jun 09, 2003 5:31 am
Location: Ankara

Post by Hükümlü »

benim için açıkcası kimsenin görüp görmemesi önemli değil...benim için bir anlamı olsun yeter. onu bedenimde ölene kadar taşımaktan mutluluk duyarım açıkcası.
evet dövmede estetik kaygısı vardır. hepimiz isteriz yani bir şey aldığımızda bakılsın isteriz farkında olsak veya olmasak da aynı şey yani estetik kaygısı vardır ki ben bunu kesinlikle saçma bulmuyorum bu insanlığın çoook eski bir duyusu
--------------------------------------------------
Mutluluğun ve üzüntünün ötesinde...
Locked