Fıkra Veritabanı...

Ben her konuda geyik yaparım diyorsanız…
Post Reply
findor
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2247
Joined: Mon Jun 28, 2004 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Fıkra Veritabanı...

Post by findor »

Selamlar Değerli Arkadaşlarım...

Sitemizde Aklınıza Gelen fıkraları yazabileceğiniz Yeri sizlere açmak istedim

kurallar : Düzeyli ve bel altına inmeyen fıkraların gönderilmesi uygundur

tartışma açacak şekilde yazılar fıkralar yazılmaması
siyasi içerikli görüşlerin bulunduğu fıkraların yayınlanmaması


Bu tarz kurallar zaten geneldir uyulmaması durumunda site yöneticileri ile irtibata geçilerek geçerli işlemlerin uygulanmaını saylayacağım seviyeli bir paylaşım ve gülme ortamı oluşsun istedim.

sevgi ve saygılarımla
Diğerleri acı çektirirse
ben kan kustururum...
Onlar korkutursa ben dehşete düşürürüm.
Ve sizden yada başkasından alınması
gereken bir intikam varsa BEN alırım.
Oren_Dautry
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2577
Joined: Tue Sep 23, 2003 10:00 am

Post by Oren_Dautry »

UYARI: BU BAşLIKTA YER ALICAK SEVİYESİZ FIKRALARIN SAHİPLERİNE ÇOK CİDDİ YAPTIRIMLAR UYGULANCAKTIR.

UYARMADI DEMEYİN İşTE UYARI::


NOT: BU BİR FIKRA DEğİLDİR :P
Bugün için yaşa , yarın için hayatta kal..
Cryptwind
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 101
Joined: Thu Apr 15, 2004 10:00 am
Location: İstanbul
Contact:

Post by Cryptwind »

anlaşıldı tamam...
bir gün mısırda kazı yapmakta olan bir arkeolog fıkra bu ya alaaddinin sihirli lambasını bulur cin çıkar ve ey insan senki benim ruhumu özgürlüğe kavuşturdun şimdi dile benden ne dilersen!
arkeolog düşünür taşınır bu arkadaşımız uçaktan korkmaktadır ama işi gereği amerikadan buraya uçmak zorunda kalır bu sebeple şöyle bir dilekte bulunur 'ey cin floridadan kahireye asfalt döşermisin?' cin düşünür taşınır 'ya şimdi bunun betonuydu işçisiydi uğraşıydı uzun iş hadi sen en iyisi başka bişi iste'
bunun üzerine arkeolog biraz daha düşünür ve şöle bir dilekte bulunur
'ya cin ben hayatım boyunca çok kadınla birlikte oldum lakin hiçbirisini anlayamadım bir türlü şimdi sorarım bana noolur yardım et şu kadınlar ne ister?' bunun üzerine cin hiç düşünmeden
'floridaya yapılcak yol tek şeritlimi olsun çift şeritlimi?'
findor
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2247
Joined: Mon Jun 28, 2004 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by findor »

GAİBTEN GELEN SESLER
Adamin isi varmis, Ankara'ya gidiyormus, tam ucaga binerken kulaginda bir ses:

- "Binme, bu ucak duseceeek!" Donmus, bakmis, kimse yok, ama icine de bir kurt dusmus, binmemis. Ikinci ucagi beklerken kara haber ulasmis ... Ucak dustu kurtulan olmadi! Kosmus Haydarpasa'ya, bilet almis, tam trene binecek, ayni ses kulaginda:

- "Binme bu trene, raydan cikacaaaak!" Donmus, bakmis yine kimse yok, trene binmemis, gelmis eve, sabah gazeteyi acinca tuyleri urpermis:

- "Tren Eskisehir'de raydan cikti su kadar olu, su kadar yarali"... Allahina sukretmis, kosup otobuse bilet almis, tam binerken yine o ses:

- "Bu otobuse binme, freni patlayacaaaak!" Donmus yine kimse yok! Dayanamamis, bagirmis:

- "Sen kimsin yahu?"

- "Ben senin iyilik meleginiiiim!" Bizim adam iyice kizmis:

- "Ulan peki oylesin evlendigim gün neredeydin?!"

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Trabzonla Rize arasinda bir zamanlar gümrük varmis. Temel hergün bisiklet ve önünde bir kum torbasiyla gümrükten geçermis. Bir gün Gümrük Memuru bu durumdan kuskulanmis. Temel'e :
- Dur. Ne geçiriyorsun gümrükten, demis. Temel :
- Kum, demis.
Memur kum torbasina elini sokmus karistirmis gerçekten sadece kum varmis torbada. Bu olaydan sonra Temel yillarca gümrükten bisikletle önünde kum torbasi oldugu halde geçmis. Yillar sonra Trabzonda bir kahvede Temelle Gümrük Memuru karsilasmis.
Gümrük Memuru :
- Ula Temel artik emekli oldum sana birsey yapamam gerçekten ne geçiriyordun gümrükten?, demis.
Temel:
- Bisiklet, demis

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Adamın biri misafirliğe gitmiş. Akşam olunca haliyle sormuşlar :
-Pardon arkadaş, demişler karı-koca. "Bizim odada mı yatarsın, bebeğin odasında mı, yoksa boş bir odada mı?"
Adam düşünmüş :
-"Karı-koca nın yanında yatılmaz, bebekte uyanır ağlarsa uykusu kaçacak, ben boş odada yatarım, demiş.
Sabah olunca adam elini yüzünü yıkamış, bir de bakmış çok güzel bir kız adama havlu tutuyor.
Adam:
-Kızım senin ismin ne? diye sormuş.
Kız :
-Bebek amcacığım ya sizin isminiz?...
Adam :
-Eşek kızım eşşşeeek...

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ã?rdek bara gider ve barmene:

-Ekmek var mı?

-Yok.

-Ekmek var mı?

-Yok.

-Ekmek var mı?

-Yok!!!

-Ekmek var mı?

-Yok dedik ya!!!

-Ekmek var mı?

-Bi daha sorarsan seni duvara çivilerim...

-Ã?ivi var mı?

-Yok.

-Ekmek var mı

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hakim sanığa sorar:
Uluslararası kaçakçılıkla suçlanıyorsunuz, ne diyeceksin bakalım.
Sanık sakin bir ifadeyle cevap verir:
"Tamamen iftira efendim. Biz fenerliyiz. Uluslararası ne işimiz olabilir ki bizim"

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hasta Cimbomlu gerçektende hasta olur ölüm dösegine düser. Her
zaman maçlara gittigi fanatik arkadaslari ziyaretine gelirler.Son defa
görelim derler.

" Allahin takdiri,elden birsey gelmez ama bir son istedigin varsa bari
onu yerine getirelim
" O zaman beni FB'ye üye yapin!
Herkes birbirine bakar:
"Yaav sen dogustan Galatasaray'lı degil misin? Ne yapiyorsun sen?
Hasta Galatasaray'lının birden yüzü güler:
"Ölen, bir CimBomlu ölecegine bir FB'li ölsün be!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

FBI eleman alımı için duyuru yapar. Üç kişi başvurur bunlardan birisi de Temel'dir. FBI binasında adayların hepsiyle tek tek görüşmeler yapılmaktadır. ilk adam içeri alınır ve şu sorular sorulur. "Karını seviyor musun?" "Evet, efendim" "Ölkeni seviyormusun?" "Evet, efendim" "Pekala, biz karını da getirdik.şu an yan odada. " der ve masanın uzerine bir tabanca koyar. "şimdi odaya gir ve karını öldür!" Adam silahı alır yan odaya gecer. 5 dakika hiç ses duyulmaz. Adam tekrar ilk odaya geri döner.
Kravatı gevşemiş,ter icinde kalmıştır.
"Yapamayacağım efendim." der ve orayı terk eder. İkinci adam içeri alınır. Aynı sorular sorulur. Aynı yanıtlar. Ve ona da içeri girip karısını öldürmesi söylenir. Adam yapamayacağını söyler ve ayrılır. En son Temel girer. Aynı sorular. Aynı cevaplar. Ona da içeri girip karısını öldürmesi söylenir. Temel içeri girer. 5-10 saniye sonra içerden silah sesleri gelmeye baslar.BAM,BAM,BAM,BAM,BAM,BAM .... Derken kısa bir sessizlik ve ardından gürültülü bir cam kırılması duyulur. Temel içeri girer ,biraz terlemiştir. FBI personeli sorar "Ne oldu ?" Temel cevaplar.. "Efendim bana verdiginiz silah kurusıkı çıktı, o yüzden onu pencereden aşağıya atmak zorunda kaldım"

Arka arkaya atmış olduğunuz mesajlar birleştirilmiştir.// Moderatör.
Diğerleri acı çektirirse
ben kan kustururum...
Onlar korkutursa ben dehşete düşürürüm.
Ve sizden yada başkasından alınması
gereken bir intikam varsa BEN alırım.
Telmor
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 180
Joined: Fri Sep 10, 2004 10:00 am
Location: ANKARA

Post by Telmor »

kayserilinin biri istanbula gidecekmiş. arkadaşları demişki bak istanbul buraya benzemez oradaki adamlara dikkat et seni kazıklamasınlar. tam gidecekken oğlu babasından bisiklet istemiş. neyse adam trenle istanbula gitmiş sabah erken saatte istanbula inmiş gezerken bir çarşı görmüş dalmış içeri bakmış bir rum dükanını yeni açıyor dükkanında da bisikletler var. rumlarda da bir alışkanlık varmış asla ilk müşteriyi kaçırmazlarmış, ilk müşteriyi kaçırmanın uğursuzluk olduğuna inanırları. kayserili gitmiş adamın yanına
-selamın aleyküm komsu bu bisiklet kaça?
-senin için 10 liraya olur
-sen ne diyon be bir bisiklet 10 lira olumu hi
-tamam kardeşim sabah sabah ilk siftah sana 5 liraya veririm
-sen beni kazıklamayamı çalışıyorsun, bu ne biçim fiyat.........
-tamam tamam yeter hadi 3 lira yaptım alda git
-kardeşim bizi saf gördün herale 3 liraya ne satıyorsun sen çok pahalı
-tamam canımdan bezdim hadi ilk siftah senden 1 liraya alda git
-yok 1 lirada çok pahalı
- ulan allah belanı versin tamam bedava al git başımdan başka bişey istemiyorum
-yok olmazzzzzzzz
-lan daha ne istiyorsun
-İki tane vereceksin :P

--------------------------------------------------------------------------------------------

Ateist bir adam bir gün ormanda geziyor ve etrafındaki güzelliklere
bakıyormuş.

Aniden arkasında kocaman bir ayı belirmiş ve adamı kovalamaya başlamış.
Adam var gücüyle kaçıyormuş ama ayı da yaklaşmaktaymış.

Dakikalarca süren bir kaçışın sonunda adamın ayağı takılmış, ayı adamın
üzerine atlayıp pençesini kaldırmış.
Tam vurmaya hazırlanırken adam, 'Allahıııım' diye bağırmış.
Bir anda zaman durmuş, ayı donmuş, ormandaki nehir bile akmaz olmuş, orman
kararmış ve gökyüzünden bir ışık hüzmesi adamın üzerine parlamış.
Derinden gelen ilahi bir ses adama:

- Yıllarca bana inanmadın, yaratılışı kozmik bir kazaya bağladın, sana bu
durumda yardım etmemi mi istiyorsun? Seni sevgili bir kulum mu saymalıyım?

Adam utanç içinde ama inadından da vazgeçmeden 'biliyorum' demiş:

- Bunca yıldan sonra dindar biri olmayı istemem haksızlık ama belki ayıyı
dindar yapabilirsiniz.

O ses, 'Peki' diye karşılık vermiş ve ışık kaybolmuş.

Nehir tekrar akmaya başlamış, her şey eski haline dönmüs.
Ayı pençesini indirmiş, iki pençesini de göğe doğru çevirip 'Allahım' demiş:

- Senin rızkınla orucumu açıyorum; hamdolsun verdiğin nimetlere!

---------------------------------------------------------------------------------------------

Tatlım , patron bir kac arkadaşıyla beraber komşu eyaletteki gölde
balık avlamaya
gidecek benimde gelmemi istiyor. Bu hafta sonunu orada geçireceğiz. Bu
benim terfi almam için iyi bir fırsat. Benim için yeteri kadar giysi ve
olta takım çantamı hazırlar misin? Direk ofisten çıkacaz ve geçerken evden
çantaları alırım. Ha, yeni ipek mavi pijamamda koymayı unutma.
Karisi biraz işkillenir. Fakat kocasının istediklerini yapar. Hafta
başında adam eve gelir, biraz yorgundur ama iyi gözükmektedir. Karisi onu
karsılar ve çok balık tutup tutmadığını sorar.
John: Ha, evet epey balık tuttuk. Fakat sana söylediğim pijamayı çantaya
koymamışsın.
Karisi: Koymuştum. Ama Balık olta takım çantasına koymuştum.!!!

---------------------------------------------------------------------------------------------

Kadının biri yatak odasına dolap almış işçiler getirip dolabı tamış. kadının evi tren yolunun hemen yanındaymöış. işçiler gittikten birkaç dakika sonra bir tren geçmiş ve dolap gürültüyle dağılmış. kadın hemen dolabı aldığı yeri aramış iş yerinin sahibi gelmiş dolabı tekrar monte etmiş. beklemişler tren geçince dolap gene dağılmış. adam tekrar dolabı kurmuş ve kadına demişki
-ben dolabın içine giriyorum, tren geçince içeriden bakıp hangi bağlantılarda sorun olduğunu görecem
kadında tamam demiş adamı dolaba koyup kapağı kapatmış. biraz sonra kadının kocası gelmiş yeni dolabı görünce merak etmiş kapağı açmış. bir bakmış içerde biri var. hemen hiddetle sormuş
-ne yapıyon lan burada
adam cevap vermiş
-ben sana şimdi tren bekliyorum desem inanmazsınki :P

Arka arkaya atmış olduğunuz mesajlar birleştirilmiştir.// Moderatör.
ALL THE POWER
ON EARTH
CAN'T CHANGE
DESTINY
Logan
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1963
Joined: Thu Apr 29, 2004 10:00 am
Location: Gölgelerin İçinden,Kan Kusturmaya Geldim

Post by Logan »

bir tane anadolu otabanda yolda kalır adam dışarı cıkar bir tane kırmızı son model ferrari gelir
anadolunu sürücüsü yardım ete benzlige kadar cekelim ama benim arba senin ki kadar hızlı degil 60 -70 le git de dagılmasın
ferarini sürücüsü :tama hızlı gitigimde sen ban selektör at ben yavaşlarım
bunlar giderler 69 la gilan bir tane diablo gerlir ve el harekti çeker uzar gider feraride dayanmaz basar gider yanına
helikopter bunları görür ve komiserine rapor verir
helikopter:amirm saate 150 ile giden kırmızı bir ferari var
amir:olur hızlı arbadır gider
h:yanıda siyah bir diablo var
a:yarışıyordur bırak onda hızlı arbadır
H:ama arkadan anadolu geçmek için selektörle izin istiyor
a:???!!!
Ã?LÃ?M NEREDEN VE NASİL GELİRSE GELSİN!!! Savas Nağralarmız kulakdan kulaga yayilacaksa ve silahlarimiz elden ele gececekse ve baskalari silah sesleriyle,savas ve zafer narâlariyla cenazelerimize agit yakacaksa Ã?LÃ?M HOS GELDİ SEF
Post Reply