BEylikdüzlü gronka katılmak için(geyik RP)(Anket

Ben her konuda geyik yaparım diyorsanız…
necroyunus
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 246
Joined: Thu Nov 11, 2004 10:00 am

BEylikdüzlü gronka katılmak için(geyik RP)(Anket

Post by necroyunus »

BEyler önemli değil demiştim ama şimdi düşündüm böylesi daha iyi siz katılmak istiyorsanız karakterinizin ismini dinini ırkını cinsiyetini buraya yazın.Statler çok önemli değil ama isterseniz kafanızdan yazın bişiler stat olarak ama girdiğinizden haberim olsun yeterki

Bide meslek seçimini bu çağa uygun yapın yani priest yerine : imam,papaz falan yapın güçlerini de ona göre kendiniz seçin :)

Yeterki haberim olsun katıldığınızdan (tekrar tekrar sölüyorum)
necroyunus
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 246
Joined: Thu Nov 11, 2004 10:00 am

Post by necroyunus »

Bu arada yorumlarınızı buraya alıyım ben :)
Bir değişiklik olur hepiniz için :)
necroyunus
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 246
Joined: Thu Nov 11, 2004 10:00 am

Post by necroyunus »

Yeterince bilgi vermediğimi oyun hakkında düşünenler için konuyu biraz daha açıyım:

Ã?ncelikle şunu belirtiyim DM ve oyuncu aynı zamanda olucam
Zaten ne de olsa eğlence amaçlı bir oyun olacak haksızlık yaşanmaz.Özülmeyin istediğiniz zaman yerden marlboro buldurcam size :D

Adamımız Gronkun babası bir insan.Annesi de bir insan.Ama bu half-orc doğmuş.Babası bir sütçüden çok kıllanmış ama doktora gittiklerinde bunun çekinik genlerle alakası olduğunu öğrenmiş.:)
TAbi şimdi Gronk eşşek kadar adam olmuş küçük bir evde yaşıyo Beylikdüzünde Migrosun arkasında bir apartmanda.Kirayı da zar zor ödüyo.Fazla parası yok saçma sapan yerlere harcıyor.Ailesi ise Adana'da Gronkun fazla görüşemiyolar.Babası ona para yolluyo ama bayağıda fırçalıyo bir işe girmediği için.
GEnelde sakin ve biraz "mal" bir insan(yada half-orc herneyse) Ama sinirlenince çok tehlikeli oluyor.GEnelde saldırgan biri değil ama.Daha doğrusu umursamaz ve tembel.
E diğer yönlerini de zamanla keşfedersiniz :D

İstanbul hakkında pek bilgi vermeme gerek yok heralde :)
BEylikdüzü hakkında ufak bir bilgi veiriym.İstanbulun en uç noktasında bir ilçe heryere uzak.Bir tatilya birde migros var yakın :D

Siz sorun ben cevaplarım ama oynarken bunları bilmiyosunuz tabiki :P
Quisatz_Haderah
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 167
Joined: Tue Jul 13, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Post by Quisatz_Haderah »

oha süper fikir. ben varım kardeş.
hatta char:

ırk: insan
isim: sadullah cinlikamil
meslek: medyum

Sadullah Trabzon'da küçük, az haneli bir köyde doğmuş. Ã?evrenin etkisiyle cinler periler falan gizemli olaylara merak salmış. 7 yaşına geldiğinde ilk cinini görmüş Sadullah. O günden sonra kendini sağdan soldan duyduğu efsanelerle geliştirmiş. Mesela incir ağacının altına işenmez ya. Bu işemiş bi şey de olmamış. Kutsandığına inanan Sadullah medyumluk işine başlamış. 15 yaşında uzaylı taşlamaktan UFO (Uzaylılari Furmama Orcanizasyoni) mensupları tarafından yakalanmış ve ceza olarak o taşı kafasına atmışlar... Akli dengesini yitiren Sadullah tvden gördüğü ilk kişi olan medyum memişi hocası bellemiş, anında 3 yıl kaldıktan sonra köye dönmüş. Her türlü imam nikahı, hülle, medyumluk işini yapmış. Sarmayınca büyük şehre, İstanbul'a taşınmış. İstanbul'da büyü yaptırmaya gelenlerin paralarını alıp, arada güzel olanları da büyünün tutması için başka hizmetlerde bulunmalarına ikna edip kötü emellerine alet ederekten hayatını kazanmış. Bir çok motoru olmuş. Sonra Beylikdüzü migros'un arkasında bir ev tutan Sadullah hoca hala orada yaşıyor.
Oren_Dautry
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2577
Joined: Tue Sep 23, 2003 10:00 am

Post by Oren_Dautry »

adım
profesör haluk çokbilir
yaş 27
meslek : arkeolog( chronomancer)

din: deist
Bugün için yaşa , yarın için hayatta kal..
Amras__Fefalas
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 207
Joined: Tue Jun 22, 2004 10:00 am
Location: Ankara

Post by Amras__Fefalas »

Abi ben de varım,beni de alın!!!

Ad: Kazım Kıllıgöğüs
Meslek: Kapkaççı-Dolandırıcı
Yaş: 20
Denizleri seviyorsan,dalgaları da seveceksin,
Sevilmek istiyorsan,önce sevmeyi bileceksin
Uçmayı seviyorsan,düşmeyi de bileceksin.
Korkarak yaşıyorsan,yalnızca hayati seyredersin.



Ad: Arwil Deathbringer Irk:Elf Clas
Amras__Fefalas
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 207
Joined: Tue Jun 22, 2004 10:00 am
Location: Ankara

Post by Amras__Fefalas »

Kişisel özellikler:

-abaza
-şerefsiz
-kalleş
-ne pislik ararsan var :twisted: :twisted: :twisted:
Denizleri seviyorsan,dalgaları da seveceksin,
Sevilmek istiyorsan,önce sevmeyi bileceksin
Uçmayı seviyorsan,düşmeyi de bileceksin.
Korkarak yaşıyorsan,yalnızca hayati seyredersin.



Ad: Arwil Deathbringer Irk:Elf Clas
necroyunus
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 246
Joined: Thu Nov 11, 2004 10:00 am

Post by necroyunus »

Quisatz_Haderah wrote:oha süper fikir. ben varım kardeş.
hatta char:

ırk: insan
isim: sadullah cinlikamil
meslek: medyum

Sadullah Trabzon'da küçük, az haneli bir köyde doğmuş. Ã?evrenin etkisiyle cinler periler falan gizemli olaylara merak salmış. 7 yaşına geldiğinde ilk cinini görmüş Sadullah. O günden sonra kendini sağdan soldan duyduğu efsanelerle geliştirmiş. Mesela incir ağacının altına işenmez ya. Bu işemiş bi şey de olmamış. Kutsandığına inanan Sadullah medyumluk işine başlamış. 15 yaşında uzaylı taşlamaktan UFO (Uzaylılari Furmama Orcanizasyoni) mensupları tarafından yakalanmış ve ceza olarak o taşı kafasına atmışlar... Akli dengesini yitiren Sadullah tvden gördüğü ilk kişi olan medyum memişi hocası bellemiş, anında 3 yıl kaldıktan sonra köye dönmüş. Her türlü imam nikahı, hülle, medyumluk işini yapmış. Sarmayınca büyük şehre, İstanbul'a taşınmış. İstanbul'da büyü yaptırmaya gelenlerin paralarını alıp, arada güzel olanları da büyünün tutması için başka hizmetlerde bulunmalarına ikna edip kötü emellerine alet ederekten hayatını kazanmış. Bir çok motoru olmuş. Sonra Beylikdüzü migros'un arkasında bir ev tutan Sadullah hoca hala orada yaşıyor.
Ok KARDEş HOşGELDİN
necroyunus
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 246
Joined: Thu Nov 11, 2004 10:00 am

Post by necroyunus »

Oren_Dautry wrote:adım
profesör haluk çokbilir
yaş 27
meslek : arkeolog( chronomancer)

din: deist
Ok KARDEş HOşGELDİN
necroyunus
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 246
Joined: Thu Nov 11, 2004 10:00 am

Post by necroyunus »

Amras__Fefalas wrote:Abi ben de varım,beni de alın!!!

Ad: Kazım Kıllıgöğüs
Meslek: Kapkaççı-Dolandırıcı
Yaş: 20
Ok KARDEş HOşGELDİN
necroyunus
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 246
Joined: Thu Nov 11, 2004 10:00 am

Post by necroyunus »

BEyler dinlerini yazmayanlar ototmatikman müslüman oluyolar.Ne kadar iyi ne kadar kötü müslüman onu bilemeyiz ama :)
Bu arada Kazım migrosta çaldıkları malları kaybetti oraya yazmayı unuttum ona göre oyna Amras_fefalas :)
Unutup yada bu mesajı görmeden oraya bişiyler yazarsan sağlık olsun bişiy olmazda sen okursan buna göre oyna ok :)
Bide herkes ankete katılırsa sevinirim
SamWhiil
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 181
Joined: Thu Nov 04, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Post by SamWhiil »

slmlar necro
isim:Nail Bacaksız
class:Bodyguard(fighter)
yaş:100
boy 140cm
kilo:50

arkadaş bir bodyguard....:D:D
Image
necroyunus
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 246
Joined: Thu Nov 11, 2004 10:00 am

Post by necroyunus »

SamWhiil wrote:slmlar necro
isim:Nail Bacaksız
class:Bodyguard(fighter)
yaş:100
boy 140cm
kilo:50
Irk:Dwarf
arkadaş bir bodyguard....:D:D
Ok kardeş tamamdır hoşttgeldin
_Nightfall_
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 297
Joined: Sun Jul 04, 2004 10:00 am
Location: İzmir

Post by _Nightfall_ »

OOOO baba bayağ iyi olmuş ben varım

Ad:Abdülrezzak Kıllıbacak
Meslek:şavaşçı
Irk:Yarı-Ork

Karakteristikler
Saf-Salak
Abaza
Piskopat
Tam bi şerefsiz :twisted: :twisted: :twisted:
Artık insafsız olun... Gazap için... Yıkım için... Kızıl bir şafaga...<br><br>Değişik bişey isteyen <a href="http://s2.gladiatus.com/game/c.php?uid= ... IKLASIN</a>...
necroyunus
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 246
Joined: Thu Nov 11, 2004 10:00 am

Post by necroyunus »

darkefe wrote:OOOO baba bayağ iyi olmuş ben varım

Ad:Abdülrezzak Kıllıbacak
Meslek:şavaşçı
Irk:Yarı-Ork

Karakteristikler
Saf-Salak
Abaza
Piskopat
Tam bi şerefsiz :twisted: :twisted: :twisted:
Ok kardeş hoşgeldin :)
Post Reply